quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:18 schreef tonks het volgende:
Nee, en rot op met je kut spam voor je niet boeiende kutsite
Blanke kunnen best Shaolin zijn, ooit Beverly hills ninja gezien kutbelg?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:21 schreef insanus het volgende:
liever een linkse extremist dan een blanke die denkt dat hij een shaolin is, het toppunt van linkse ideeën gemixt met bruce lee
Tief even een eind op jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:24 schreef insanus het volgende:
nee kuthollander, gelukig niet, maar uit de titel leid ik af dat het een NINJA is, heb je stront in uw vinger en derhalve ook in uw neus, ogen en kont? en oren
Ja, en we nemen usernamen altijd zéér serieus. Als iemand zich de naam pollepel aanmeet dan denkt hij ook daadwerkelijk dat hij dat is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:24 schreef insanus het volgende:
nee kuthollander, gelukig niet, maar uit de titel leid ik af dat het een NINJA is, heb je stront in uw vinger en derhalve ook in uw neus, ogen en kont? en oren
Sjefke.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:28 schreef HuHu het volgende:
Steek die site maar ins uwer anus.
ORGINEEEEEEL ik heb niets tegen belgen ( oompje scorp is stoer) maar jezus stuk verdriet tief op of ik metsel je in je kelder inquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:27 schreef insanus het volgende:
wat? jullie zitten hier toch om uitgescholden te worden? alleen jammer dat je moet wachten tot er weer eens een Belg jullie wensen vervult
t zijn niet alleen jullie ministers die kleinburgerlijke vernietigde smurfedorpen bevolken zie ik
Ze vinden het alleen jammer van die belgenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:29 schreef insanus het volgende:
ok als je het zo serieus neemt excuseer ik me
langolier
en tussen haakjes kom maar naar Belgie, zoals jullie mama en papa, die vinden het hier goedkoper, en beter
Wat is er beter aan belgie? iedereen weet dat het slechts een slap aftreksel van Nederland is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:29 schreef insanus het volgende:
langolier
en tussen haakjes kom maar naar Belgie, zoals jullie mama en papa, die vinden het hier goedkoper, en beter
Lieve hemel stuk secreet waarom kan je niet gewoon Nederlands typen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:24 schreef insanus het volgende:
heb je stront in uw vinger en... uw neus, ogen en kont? en oren
Belgen zijn nu eenmaal wat dommer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:30 schreef insanus het volgende:
dat WIJ daar nooit opgekomen zijn!
Nou, jullie weten bepaald niet veel hé?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:30 schreef insanus het volgende:
in onze anus? daar zit ie al in
wat een orginele vondst van u
insanus, in anus
Je spreekt ook al in meervoudquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:30 schreef insanus het volgende:
in onze anus? daar zit ie al in
wat een orginele vondst van u
insanus, in anus
zie nog een stoere belg..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:31 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Lieve hemel stuk secreet waarom kan je niet gewoon Nederlands typen?
Ik ben zelf ook Belg en ik 'tik toch ook nie lijk dak praat'![]()
![]()
![]()
Is het nou zo moeilijk![]()
Blijkbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:31 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook Belg en ik 'typ toch ook nie lijk dak praat'![]()
![]()
![]()
Het is proat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:31 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook Belg en ik 'tik toch ook nie lijk dak praat'![]()
![]()
![]()
tonkje!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:32 schreef tonks het volgende:
Alle dingen die ik nu over belgen zeg gelden natuurlijk niet voor LOLboy, die is tof.
En hip.
ik denk dat dit topic gesloten word en je een ban krijgtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:32 schreef insanus het volgende:
het internet is een vrije plaats, ha!
ik denk dat ik hier maar blijf jaja
leuk!
Belgie is tenminste zo dom niet om te gaan vechten waar ze niks te zoeken hebben, en ze verkiezen pim fortuyn niet tot beste klompendrager
Serieus man, je maakt ons belachelijk. Ga wat op zattevrienden.be vertoevenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:32 schreef insanus het volgende:
leuk!
Belgie is tenminste zo dom niet om te gaan vechten waar ze niks te zoeken hebben, en ze verkiezen pim fortuyn niet tot beste klompendrager
er staat dan ook nergens iets in uw quote dat lijkt op uw shitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:31 schreef LOLBOY het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook Belg en ik 'typ toch ook nie lijk dak praat'![]()
![]()
![]()
Belgie? Dat land waar ze niet van kleine kindjes af kunnen blijven?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:29 schreef insanus het volgende:
langolier
Oke... daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:32 schreef insanus het volgende:
leuk!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:33 schreef HuHu het volgende:
Overigens, als je wilt blijven moet je wel eerst een verblijfsvergunning aanvragen.
Later!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:36 schreef insanus het volgende:
allez merci voor de bezoekjes en de hits op insanus en tot ziens hé!
ach in Belgie hebben ze 2 grootste belgen omdat de vlamingen en de walloniers het niet eens konden worden over de lijst....quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach in Belgie hebben ze 2 grootste belgen omdat de vlamingen en de walloniers het niet eens konden worden over de lijst....
Ik denk dat van dat laatste weinig gaat komen, zodra een modje of FA dit topic ziet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:36 schreef insanus het volgende:
allez merci voor de bezoekjes en de hits op insanus en tot ziens hé!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |