Net sluit zich rond Hoevens mediumOmdat Sten nog geen nieuwe draad aanmaakte doe ik het maar, hopende dat ik niemand op de tenen trap. Vandaag pas het eerste bescheiden krantenartikeltje in BN De Stem:
http://www.bndestem.nl/binnenland/article6402.eceVreemd genoeg een kort artikeltje, veel korter dan hun eerdere publicatie over de genverbrander, terwijl het laatste nonnenbedrog eigenlijk NOG dikker erop ligt. Wellicht dat de gedrukte versie in de krant meer vertelt. Géén verwijzing naar de website van Skepsis, en al helemaal geen melding van dit forum.
Ach, wat maakt het uit. Als de waarheid maar boven water komt...
Het valt mij overigens wel op hoe relatief veel mensen zelfs nú nog proberen om met de meest bizarre argumenten Robberts integriteit en onschuld aan te tonen. "Skepsis heeft nog steeds geen 100% bewijs geleverd want ze hebben van te voren niet Robberts camera gecontroleerd om te kijken of er al een non op stond" en dergelijke, in mijn ogen volstrekt onzinnige argumenten zijn te lezen op het Internet.
Het laat maar weer zien hoe desperaat sommige mensen op zoek zijn naar hard bewijs voor het bovennatuurlijke, waar ze zich aan vast kunnen klampten tijdens de aardse sores van elke dag. Maar als dat zo eenvoudig was, was het niet 'bovennatuurlijk' meer. Dat vergeten ze! En daarmee zijn ze zulke makkelijk slachtoffers dat het niet eens vreemd is dat mensen als van den Broeke er op inspelen.
Ik las ook dat Robbert ¤300 vraagt voor een reading van 15 minuten. En dat de mensen in dikke rijen bij hem voor de deur stonden. Als dat waar is, hoeven we ook geen medelijden met hem te hebben als zijn mediumcarrière nu ten einde is. Hij praktiseert al jaren, dus hij mag niet klagen. Nu maar hopen voor hem dat er geen schadeclaims komen...