quote:maar toch is het goed dit onderwerp aan te snijden om de focus op moslims enigzins weg te halen
Maar dat wist ik nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[Centraal] Conflict Palestina & Israel #55
ik mag hopen van niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:40 schreef romancrovatto het volgende:
... en ik meen de laatste politicus die het bestaan van israel heeft meegemaakt.
Zo kun je elk topic wel insteken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:43 schreef romancrovatto het volgende:
Niet dan?
Israël kampt met omvangrijke begrotingstekorten, die gedekt worden door grote bankoverschrijvingen uit het buitenland en door buitenlandse leningen. Ruwweg de helft van de buitenlandse overheidsschulden staan uit in de Verenigde Staten, die Israëls voornaamste leverancier is van economische en militaire hulp.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:45 schreef zoalshetis het volgende:
pfeeew gelukkig maar. ik zou het zonde vinden als mensen, die van die kale kutvlakte een bloeiende economie weten op te bouwen, weg zouden moeten.
Luister nou eens. Allemaal leuk en aardig wat je zegt, maar je vergeet dat het op dit moment eindelijk een stuk rustiger is geworden in de omgeving. Zolang de Amerikanen zich blijven bemoeien met dit conflict (wat door Amerika zelf veroorzaakt is) zal het blijven bestaan.quote:
BEst wel kinderachtig ja. Het is tenslotte ook maar een uit de hand gelopen kunstproject.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:40 schreef romancrovatto het volgende:
Gigantische muren door palestijns grondgebied heen waardoor mensen hun dagelijks ding, moeilijk tot onmogelijk gemaakt word. Kinderachtig zelfs.
Wat hij zegtquote:
Een stuk rustiger met betrekking tot wat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:08 schreef Vipers het volgende:
[..]
Luister nou eens. Allemaal leuk en aardig wat je zegt, maar je vergeet dat het op dit moment eindelijk een stuk rustiger is geworden in de omgeving. Zolang de Amerikanen zich blijven bemoeien met dit conflict (wat door Amerika zelf veroorzaakt is) zal het blijven bestaan.
Sharon heeft daar gelukkig nog een goede wending aan weten te geven om te zorgen dat beide partijen dichter bij elkaar kunnen komen. De druk op de moslims verminderen, mag ik je even attenderen dat die druk niet zomaar uit de lucht is komen vallen.
Dat is niet helemaal waar. Hij is de eerste leider die iets wilde toegeven. Ik zeg niet dat het probleem opgelost wordt maar het is in ieder geval een stap in de goede richting.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:14 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Een stuk rustiger met betrekking tot wat?
de palestijnen hebben nog steeds een bloedhekel aan de joden,
en de joden houden nog steeds vanzichzelf, niks is er verandert door sharon.
Nee het staat er in het belang van staatsveiligheid, althans de israelische regering.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:11 schreef Henk_sjoerd het volgende:
[..]
BEst wel kinderachtig ja. Het is tenslotte ook maar een uit de hand gelopen kunstproject.
Denk jij werkelijk dat dat ding daar alleen maar staat om palastijntje te pesten?![]()
Je doelt op de gaza strook?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:15 schreef Vipers het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Hij is de eerste leider die iets wilde toegeven. Ik zeg niet dat het probleem opgelost wordt maar het is in ieder geval een stap in de goede richting.
precies en derhalve is het dus tijd voor de palestijnen om eens te proberen een staat op te richten en niet al het geld in 'bloedhekel' zouden steken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:14 schreef romancrovatto het volgende:
de palestijnen hebben nog steeds een bloedhekel aan de joden,
en de joden houden nog steeds vanzichzelf, niks is er verandert door sharon.
Nou als belgie een stuk land van nederland zou afnemen, (laten we limburg niet ter sprake brengen) zou ik het ook koste wat het kost terug willen hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies en derhalve is het dus tijd voor de palestijnen om eens te proberen een staat op te richten en niet al het geld in 'bloedhekel' zouden steken.
de ontstaansgeschiedenis van israel ligt net ff wat genuanceerder...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:16 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Nou als belgie een stuk land van nederland zou afnemen, (laten we limburg niet ter sprake brengen) zou ik het ook koste wat het kost terug willen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |