Dan kijk ik nog liever naar Ruquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:26 schreef the900 het volgende:
Erg tof juist, zeer geschikt om met een koud pilsje in de hand te kijken.
Rugby is ook tof om te kijken. En curling.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar Rugby
Ook een verschrikkelijke sport maarja dit is tenminste echt
Cricket is ook echt gek!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan kijk ik nog liever naar Rugby
Ook een verschrikkelijke sport maarja dit is tenminste echt
Curling is vetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:28 schreef the900 het volgende:
[..]
Rugby is ook tof om te kijken. En curling.
World wrestling entertainment ik vind het maar een kutnaam.quote:Inmiddels heet het trouwens WWE, en zijn WCW en ECW erin opgegaan.
Hans Teeuwen rip-offquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:40 schreef Vipers het volgende:
Wat is er nou op tegen dat een stel bonkige leernichten met elkaar knuffelen in en om een met touw gespannen ring.
Zo af en toe gaat er nog wel eens wat mis. Tijdje geleden was er op Net5 dacht ik een documantaire er over. Worstelaars die wat braken bijvoorbeeld of die 4 meter omlaag kletterde omdat de kooi niet sterk genoeg was.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:22 schreef TC03 het volgende:
Ik vind dat echt te triest voor woorden. Dat mensen daar naar kijken, echt zo erg. Ik kijk nog liever alle baggeprogramma's van Talpa dan dat ik dit moet aanschouwen. 't Is gewoon een toneelspelletje.
WWE is niet te ontvangen in Nederland (wel met nieuwsgroepen te downloaden)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:30 schreef Stansfield het volgende:
Als puur vermaak is het echt grappig. Als je het als sport ziet ja dan kan ik me voorstellen dat je het niks vindt. Vroeger was het altijd op eurosport. Waar kan ik het nu eigenlijk zien op in nederland te ontvangen tv zenders??
die zit er nog steeds bijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef StephanL het volgende:
Dat had je idd op tv, met The Undertaker
Nee man; The Big Boss Man! Dat zouden ze 's nachts weer moeten uitzenden, net als vroegah!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:15 schreef JackHerrer het volgende:
Randy "Macho Man" Savage was natuurlijk de koning.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:35 schreef Rio het volgende:
Hmm, wie opent er een WWF topic?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:34 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Kijk anders hier even:
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
Owen Hart.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:29 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Zo af en toe gaat er nog wel eens wat mis. Tijdje geleden was er op Net5 dacht ik een documantaire er over. Worstelaars die wat braken bijvoorbeeld of die 4 meter omlaag kletterde omdat de kooi niet sterk genoeg was.![]()
Vroeger was dit elke donderdag avond op Eurosport, dat was echt geweldig. Waar is die tijd gebleven.![]()
Leer je geschiedenis van de worstelindustriequote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:55 schreef StartThePanic het volgende:
[..]
Nee, dat was Mick Foley. Dat van Owen Hart was niet op TV.
Kei gaaf man, nog spannender zou zijn je afschoppen door de Big Showquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
OMG :/ zoals ik de meeste reacties hier zie vinden jullie het ook nog vetrofls, zoeen gare "sport"
Weetje wat nog spannender zou zijn ? Me neefje vragen oftie een filmpje opneemt terwijl ik een kratje met aardappelen optil van 15 kilo, das pas een sport.
Hoe kan een grote show je nou schoppen ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:11 schreef StartThePanic het volgende:
[..]
Kei gaaf man, nog spannender zou zijn je afschoppen door de Big Show![]()
Ik weet da tik grappig ben, dat hoef je mij niet te vertellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:16 schreef StartThePanic het volgende:
HAHAHAHAHAHA
vet een goeie grap man
Volgens mij krijg jij dat kratje nooit omhoog.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
OMG :/ zoals ik de meeste reacties hier zie vinden jullie het ook nog vetrofls, zoeen gare "sport"
Weetje wat nog spannender zou zijn ? Me neefje vragen oftie een filmpje opneemt terwijl ik een kratje met aardappelen optil van 15 kilo, das pas een sport.
care...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:51 schreef Enchanter het volgende:
'worstelen' is zeer vermakelijk om naar te kijken![]()
Andre the giant is trouwens ook dood![]()
Opzouten, prof. worstelen is gewoon pure entertainment. Ik kan om weinig dingen zo hard lachen als de WWE. En die lui die zijn een stuk sportiever dan, om te beginnen, jij bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:09 schreef Maikuuul het volgende:
Boeiuh.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:51 schreef Enchanter het volgende:
'worstelen' is zeer vermakelijk om naar te kijken![]()
Andre the giant is trouwens ook dood![]()
Je kan niet World Wrestling Federation vergelijken met Mixed Martial Arts (bij het laatste is nooit een winnaar van tevoren bekend bvb)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:32 schreef Timmehhh het volgende:
WWF zuigt, MMA de variant die wel echt is, is top![]()
Ik zie je daar, ringside B, 3de rijquote:Op zaterdag 7 januari 2006 09:23 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
WWE is gaaf alhoewel ik TNA leuker vind lol
Download alle Shows vanaf Usenet wheheheh
Op naar 26 April in Belgie
Jij gebruikt mijn avaterquote:Op vrijdag 13 januari 2006 02:55 schreef MiestOr het volgende:
asdf!
The Sting kwam altijd vanuit de lucht naar benedenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 08:12 schreef Camplo het volgende:
Dat is wel vet hoor. Keer The Rock gezien, en die gast die altijd uit het plafond kwam (jaja meer dan 2 jaar in the States gewoond). En toen kwamen er opeens 5 opgefokte japanners die boos werden aangerend. Oeff sloegen ze The Rock en die gast die van plafond kwam ff flink af
Yeah zeker wetenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:36 schreef PLAE@ het volgende:
Hulk Hogan z'n dochter is zeer paalbaar kwam ik een paar weken geleden achter.
Jeweetquote:
jammer dat hij maastricht niet kent...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |