Zoiets als hier maar dan ga je vroeger slapenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen, tot 02:00 op een terras lekker ouwehoeren, ik weet niet hoe het in de winter is maar in de zomer is het perfect met alle toeristen en backpackers.![]()
![]()
Ik verzin wel iets anders, maar die Jochem de Bruin he ....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat meen je niet he, dan ga ik naar een andere bank![]()
Ik kan me nog herinneren dat er in de stad een heel gezellig pleintje was. Je kon er overal heerlijk eten. Lekkere schnitzels en apfelstrudelsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:50 schreef Yolande het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen, tot 02:00 op een terras lekker ouwehoeren, ik weet niet hoe het in de winter is maar in de zomer is het perfect met alle toeristen en backpackers.![]()
![]()
Nee dan gaan we nog even binnen door.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zoiets als hier maar dan ga je vroeger slapen![]()
Jochem zelfs op skies kan hij alles op de rekening zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik verzin wel iets anders, maar die Jochem de Bruin he ....![]()
Dus hetzelfde als hier maar dan zonder het buiten gedeeltequote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:55 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nee dan gaan we nog even binnen door.![]()
![]()
Ik sta open voor ideeenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ehm stereo je doet toch niet hier ideetjes pikken he?
Stop de persen................quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:53 schreef melke het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat er in de stad een heel gezellig pleintje was. Je kon er overal heerlijk eten. Lekkere schnitzels en apfelstrudels![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus hetzelfde als hier maar dan zonder het buiten gedeelte![]()
Just teasing![]()
MEL+ ETENquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stop de persen................
JIJ herinnert je iets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb teveel ideetjes om waar te maken maar ik wil wel de credit! als jij voor die bank werkt werk je dus niet voor het reclame buroquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik sta open voor ideeen
Creativity-Lizzy
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stop de persen................
JIJ herinnert je iets![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan probeer ik de naam "Dizzy Lizzy" wel te verstoppen in mijn brief, goed?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ik heb teveel ideetjes om waar te maken maar ik wil wel de credit! als jij voor die bank werkt werk je dus niet voor het reclame buro![]()
quote:
Wat verdient dat??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan probeer ik de naam "Dizzy Lizzy" wel te verstoppen in mijn brief, goed?
quote:
wat wil je promoten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan probeer ik de naam "Dizzy Lizzy" wel te verstoppen in mijn brief, goed?
Gaat ie nog, donkere kamer?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:03 schreef doka het volgende:
*boing boing*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |