Inderdaad, dat is ook zoiets achterlijks. Een aantal moddervette kerels die in strakke pakjes op elkaars reet springen :/quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:18 schreef MMaRsu het volgende:
Nja doen ze altijd Maikuuul, die shit is zo fake als worstelen
Goed plan, ik ga er meteen mee beginnenquote:
Hey pik, gisteren moest je weg in de avond en is je frikandellen topic overgenomen door een horde chinees vretende infidels.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga er meteen mee beginnen
Die kerelsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook zoiets achterlijks. Een aantal moddervette kerels die in strakke pakjes op elkaars reet springen :/
Wtf vinden die amerikanen daar zo vet aan
Het is magisch, zoveel woorden om niks te zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:15 schreef Maikuuul het volgende:
Godverdommekes, toenstraks was ik tv aant kijken ( ja wtf moetje anders als je broer op de pc is :/ ). Dus ik check tmf, maar er was Ever Blazin op merjeh das een gaar liedje dus ik check rtl4 ofzo, kom ik uit bij een belspelletje het volgende fenomeen vond plaats:
Die presentator ( ofjeh of je het zo kunt noemen weet ik niet )
Wacht effe jongens, ik hoor in mijn zenderje, JA !! JA !!! is het echt waar jongens ?ik hoor net door het zendertje in mijn oor dat het bedrag met 100euro word verhoogd !!!!
En toen draaide hij zich om en toen zat er helemaal niks
Waarom zeg je niet gewoon : oke mensen jullie worden opgelicht het bedrag staat van tevoren vast etc etc :/
Liegeneur die hij is
Ten eerste wil ik je vriendelijk doch dringend verzoeken voortaan een beetje normaal nederlands te gebruiken. Ik ben verdomme een uur bezig om je post uberhaupt te kunnen ontcijferen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:15 schreef Maikuuul het volgende:
Godverdommekes, toenstraks was ik tv aant kijken ( ja wtf moetje anders als je broer op de pc is :/ ). Dus ik check tmf, maar er was Ever Blazin op merjeh das een gaar liedje dus ik check rtl4 ofzo, kom ik uit bij een belspelletje het volgende fenomeen vond plaats:
Die presentator ( ofjeh of je het zo kunt noemen weet ik niet )
Wacht effe jongens, ik hoor in mijn zenderje, JA !! JA !!! is het echt waar jongens ?ik hoor net door het zendertje in mijn oor dat het bedrag met 100euro word verhoogd !!!!
En toen draaide hij zich om en toen zat er helemaal niks
Waarom zeg je niet gewoon : oke mensen jullie worden opgelicht het bedrag staat van tevoren vast etc etc :/
Liegeneur die hij is
boh jong je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:25 schreef B_BOY het volgende:
das zeker niet sjiek gek man een beetje ons voorliegeneuren das niej sjeik man gek.
Jawel toch? Ik speel altijd mee, maar toch voel ik me elke keer genaaid als een andere wintquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:15 schreef sr_firewire het volgende:
Zijn die belspelletjes dan niet echt ?????????
NepBrauN optiefen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:30 schreef SynXteR het volgende:
Sjiek man
Dat trekt vast geen bellersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:15 schreef Maikuuul het volgende:
Ik mag stichting corrolatie niet meer bellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:37 schreef Geesoes het volgende:
Maar hoe voel je je Maikuuul, heb je al slachtofferhulp gebeld?
Inderdaad :/ pure oplichting, zoiets word niet verboden.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:50 schreef buzzer het volgende:
ik snap niet dat die onzin nog steeds niet verboden is...
De kijker wordt genept, en blijkbaar is dat gewoon toegestaan.
jeweetquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Inderdaad :/ pure oplichting, zoiets word niet verboden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |