Slaap lekker lief Pareltjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:55 schreef White_Pearl het volgende:
Ut ouwe wijfneemt de eerste stap en zegt: slaap lekker strakjes allemaal
![]()
![]()
en tot morgen![]()
bye bye
![]()
![]()
![]()
Truste capmaster, niet over het ijs hehquote:
Hee maar MissHobje wel leuk dat je vrienden in Parijs hebt wonen. De local tips zijn toch altijd beter dan de toeristische he! Heb je misschien nog wat tips voor moi?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik kom net binnendan krijg je dat he
Jij ook trustequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:58 schreef Bartoli het volgende:
slaap lekker iedereen ik ben ook slapen![]()
Trusten Bartoliquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:58 schreef Bartoli het volgende:
Bye bye, rivaaltje, jij bent nog niet van mij afquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:58 schreef Bartoli het volgende:
Mor tochquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
melke vind mij veel leukerZij weet namelijk mijn naam
![]()
Of althans![]()
Ik wil ook helemaal niet van je af zijn lieverdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bye bye, rivaaltje, jij bent nog niet van mij af![]()
![]()
Oe la la, Paris, ben ik ook vaak geweestquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:59 schreef melke het volgende:
[..]
Hee maar MissHobje wel leuk dat je vrienden in Parijs hebt wonen. De local tips zijn toch altijd beter dan de toeristische he! Heb je misschien nog wat tips voor moi?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:58 schreef Bartoli het volgende:
Ik stel een Parijs meeting voorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oe la la, Paris, ben ik ook vaak geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |