wil je de tt even aanpassen in admins of danny of slarioux?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
Alsof de mods daar wat aan kunnen doen![]()
Dat mag een ONZ mod of admin wel doenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:01 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
wil je de tt even aanpassen in admins of danny of slarioux?
dat zeg je alleen omdat je dan ook onder de TT valt hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat mag een ONZ mod of admin wel doen![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Naar m'n mod status kan ik nu wel fluiten!
rustig maarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:03 schreef melmidoc het volgende:
En bb5 is open plus het feestdagen forum.
Hij is cool.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:04 schreef guitarist.nl het volgende:
moet ik zeggen dat ik[afbeelding] zoiezo al behoorlijk fout vind, en dan laten ze het er nog es een week opstaan
TT klopt wel nuquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat mag een ONZ mod of admin wel doen![]()
dat zei ik ook al jaquote:
Jawel hoor, de TT klopt namelijk van geen kant.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:11 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
dat zei ik ook al ja
nu durft T_T niet meer terug te komen![]()
Allemaal vrijwilligquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:19 schreef guitarist.nl het volgende:
heey mods krijgen jullie er nog voor betaald of doen jullie het vrijwillig?!
Dat is een beroepsgeheim, en mag ik je dus niet vertellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:21 schreef guitarist.nl het volgende:
zien jullie ook ip adressen?
ja dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is een beroepsgeheim, en mag ik je dus niet vertellen![]()
als je slim was geweest had je nee gezegtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is een beroepsgeheim, en mag ik je dus niet vertellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |