wil je de tt even aanpassen in admins of danny of slarioux?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
Alsof de mods daar wat aan kunnen doen![]()
Dat mag een ONZ mod of admin wel doenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:01 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
wil je de tt even aanpassen in admins of danny of slarioux?
dat zeg je alleen omdat je dan ook onder de TT valt hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat mag een ONZ mod of admin wel doen![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:06 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Naar m'n mod status kan ik nu wel fluiten!
rustig maarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:03 schreef melmidoc het volgende:
En bb5 is open plus het feestdagen forum.
Hij is cool.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:04 schreef guitarist.nl het volgende:
moet ik zeggen dat ik[afbeelding] zoiezo al behoorlijk fout vind, en dan laten ze het er nog es een week opstaan
TT klopt wel nuquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat mag een ONZ mod of admin wel doen![]()
dat zei ik ook al jaquote:
Jawel hoor, de TT klopt namelijk van geen kant.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:11 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
dat zei ik ook al ja
nu durft T_T niet meer terug te komen![]()
Allemaal vrijwilligquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:19 schreef guitarist.nl het volgende:
heey mods krijgen jullie er nog voor betaald of doen jullie het vrijwillig?!
Dat is een beroepsgeheim, en mag ik je dus niet vertellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:21 schreef guitarist.nl het volgende:
zien jullie ook ip adressen?
ja dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is een beroepsgeheim, en mag ik je dus niet vertellen![]()
als je slim was geweest had je nee gezegtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is een beroepsgeheim, en mag ik je dus niet vertellen![]()
Het is er wel olsentwinnetje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:27 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee...Helemaal niet...dat mag niet eens
Psst, niet verklappen johquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:27 schreef DjDev het volgende:
[..]
Nee...Helemaal niet...dat mag niet eens
stel je voor, ik zou ff een andere acount aanmaken, en jullie er helemaal mee de tiefus schelden, wordt deze dan ook gebanned??quote:
Dat weet je zelf welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
stel je voor, ik zou ff een andere acount aanmaken, en jullie er helemaal mee de tiefus schelden, wordt deze dan ook gebanned??
Als je het te bond maakt wel ja, dan wordt je inderdaad gebannedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nee dat weet ik zelf niet anders vraag ik het niet!!!
*zuch* ik bedoel als ik met een andere acount je de tiefus scheld, wordt deze (guitarist.nl) dan ook gebanned??!!!!?!?!?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je het te bond maakt wel ja, dan wordt je inderdaad gebanned![]()
bondquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je het te bond maakt wel ja, dan wordt je inderdaad gebanned![]()
Ja. Als een van je accounts wordt gebanned mag je met de rest ook niet posten. Hij wordt niet direct gebanned meestal, maar als je hem gaat gebruiken tijdens je ban wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
*zuch* ik bedoel als ik met een andere acount je de tiefus scheld, wordt deze (guitarist.nl) dan ook gebanned??!!!!?!?!?!
hekje carequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:47 schreef beertenderrr het volgende:
[/offtopic]
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:46 schreef the900 het volgende:
[..]
Ja. Als een van je accounts wordt gebanned mag je met de rest ook niet posten. Hij wordt niet direct gebanned meestal, maar als je hem gaat gebruiken tijdens je ban wel.
Ik zou mod moeten wordenquote:
misschien van kleurtje wisselen?quote:
Jamaar je krijgt er een grotere internetpiem0l van!1quote:
en een roflcopter van de zaak.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:51 schreef the900 het volgende:
[..]
Jamaar je krijgt er een grotere internetpiem0l van!1
ik zou me doodschamen als ik mod zou zijn!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:51 schreef the900 het volgende:
[..]
Idd!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:51 schreef the900 het volgende:
[..]
lollercaust!!1!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:52 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
en een roflcopter van de zaak.
Tja, dan moet je maar geen mod worden hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zou me doodschamen als ik mod zou zijn!
ja wat zijn je hobby's: ehm tja modden op fok
whehe modderfokker![]()
Ik zou me ook doodschamen, nooit doen dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik zou me doodschamen als ik mod zou zijn!
ja wat zijn je hobby's: ehm tja modden op fok
whehe modderfokker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |