abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33753251
Moet je dit 's effe gaan checken...
't Is enigszins amateuristisch, maar ik vind het heel goed gedaan. Ik werd er echt stil van. Volgens mij is er aardig wat mis met de maker ervan, en probeert hij met dit filmpje een uitlaatklep te vinden...
Where all think alike, no one thinks very much - Walter Lippmann
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
Je weet niet waar je over praat, amechtige zeug. Rot een eind op - Verbal
pi_33753413
Filmpje zit goed in elkaar. Goede spanningsopbouw. Eind is dan weer een beetje standaard en dus jammer.

Edit: maar waarom denk je in vredesnaam dat er iets mis is met de maker van dit filmpje? Filmpje is totaal niet ranzig, ziek of weerzinwekkend ofzo. Het is juist heel helder en vrij kalm een aantal situaties van hoe het tegenwoordig met de huidige jeugd mis kan gaan.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_33753433
Voor zulks is een centraal topic!
pi_33753530
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 01:54 schreef LostFormat het volgende:
Filmpje zit goed in elkaar. Goede spanningsopbouw. Eind is dan weer een beetje standaard en dus jammer.

Edit: maar waarom denk je in vredesnaam dat er iets mis is met de maker van dit filmpje? Filmpje is totaal niet ranzig, ziek of weerzinwekkend ofzo. Het is juist heel helder en vrij kalm een aantal situaties van hoe het tegenwoordig met de huidige jeugd mis kan gaan.
Voor mij is het duidelijk dat er iets serieus mis is met het meisje... Er is iets mee gebeurd, ergens. Aangerand door een familielid ofzo. Maar niet alleen gaat het filmpje daar niet over, het haalt het zelfs niet aan. Het toont gewoon het leven van een compleet geschift 15-jarig meisje, zonder hoe, zonder waarom. Gewoon dat het zo is. Misschien dat ik daarin de link leg naar de maker... Dat hij eigenlijk de rare is, hij heeft uiteindelijk het filmpje gemaakt, de actrice is slechts een actrice. Dat hij de rare is, dat er een reden is, maar dat niemand het zich afvraagt.
Sodemieter toch in die pedofielenkelder van je joh, achterlijke kutbelg - Bombardier
pi_33753583
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 02:01 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Voor mij is het duidelijk dat er iets serieus mis is met het meisje... Er is iets mee gebeurd, ergens. Aangerand door een familielid ofzo. Maar niet alleen gaat het filmpje daar niet over, het haalt het zelfs niet aan. Het toont gewoon het leven van een compleet geschift 15-jarig meisje, zonder hoe, zonder waarom. Gewoon dat het zo is. Dat hij eigenlijk de rare is, hij heeft uiteindelijk het filmpje gemaakt, de actrice is slechts een actrice. Dat hij de rare is, dat er een reden is, maar dat niemand het zich afvraagt.
Waarom zou er iets met dat meisje gebeurd moeten zijn? Zijn de ruziende ouders dan al geen uitleg genoeg? Er ontsporen ook vaak genoeg kinderen uit modelgezinnen.

Maar juist door het niet aanhalen van de achtergrond ga je er over na denken. Dat is een vrij simpel en erg effectief stijltruukje. Dat maakt de maker nog niet ziek of raar.
pi_33753686
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 02:04 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Waarom zou er iets met dat meisje gebeurd moeten zijn? Zijn de ruziende ouders dan al geen uitleg genoeg? Er ontsporen ook vaak genoeg kinderen uit modelgezinnen.

Maar juist door het niet aanhalen van de achtergrond ga je er over na denken. Dat is een vrij simpel en erg effectief stijltruukje. Dat maakt de maker nog niet ziek of raar.
Je hebt misschien gelijk hoor...
In ieder geval vind ik het heel goed gedaan.
Zelfs bij de meeste langspeelfilms heb ik zoiets van "leuk, twee uurtjes aangenaam tijdsverdrijf", en daar eindigt het dan. Ze maken geen indruk op me (afgezien van special effects dan )
Hier is de maker erin geslaagd om iets van een paar minuten in elkaar te steken dat mij toch genoeg raakt om er een topic over te openen
pi_33753694
Flink harde comments tussendoor
quote:
No man in his right mind would ever love you
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_33753712
Maar goeie film!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_33753834
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 02:11 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:

[..]

Je hebt misschien gelijk hoor...
In ieder geval vind ik het heel goed gedaan.
Zelfs bij de meeste langspeelfilms heb ik zoiets van "leuk, twee uurtjes aangenaam tijdsverdrijf", en daar eindigt het dan. Ze maken geen indruk op me (afgezien van special effects dan )
Hier is de maker erin geslaagd om iets van een paar minuten in elkaar te steken dat mij toch genoeg raakt om er een topic over te openen
Mwoah, als je dit al ziek/raar vond dan ben je gewoon nog niet veel verder dan standaard hollywood films gekomen denk ik. Kijk eens funny games of la pianiste van Michael Haneke. Of Audition van Miike Takashi.
pi_33753933
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 02:21 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Mwoah, als je dit al ziek/raar vond dan ben je gewoon nog niet veel verder dan standaard hollywood films gekomen denk ik. Kijk eens funny games of la pianiste van Michael Haneke. Of Audition van Miike Takashi.
'k Heb best al wel veel fims gezien hoor Maar die drie nog niet nee, maar daar zal verandering in komen!
pi_33755302
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 01:55 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Voor zulks is een centraal topic!
Wat hij zegt!
General Chat
pi_33778781
Ik bedoelde uiteraard deze
Ik had even de verkeerde gelinked
Check dit filmpje------Deel 7!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo