En most_wanted. Kutkoters.quote:
Ik was 'em bijna vergeten. Hij is niet zo groot he, zie je makkelijk over het hoofd.quote:
Als DJDev schaamhaar krijgt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:42 schreef guitarist.nl het volgende:
wanneer komt er een 'Show hier je kutoldbie' ?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:54 schreef DjDev het volgende:
aurelieanus
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:54 schreef DjDev het volgende:
crackhead a.k.a D_K
Chowi een newbiequote:
Er was hier, voor mij, nog geen oldbie aan het woord geweest manquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:03 schreef the900 het volgende:
Ik nomineer jou, vooral om je wanhopige pogingen 'erbij' te horen en je als een oldbie te gedragen.
En jij denkt dat usernummers boven de honderd niet óók kutnewbies zijn?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:08 schreef Maggie het volgende:
[..]
Er was hier, voor mij, nog geen oldbie aan het woord geweest man
Dankje, vriend.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:03 schreef the900 het volgende:
[..]
Chowi een newbie
Ik nomineer jou, vooral om je wanhopige pogingen 'erbij' te horen en je als een oldbie te gedragen.
Niet newbier dan jij, in elk geval.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:10 schreef Paltos het volgende:
En jij denkt dat usernummers boven de honderd niet óók kutnewbies zijn?![]()
Wat gollem zegt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:03 schreef the900 het volgende:
[..]
Chowi een newbie
Maar je postaantal is zwaar matig.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:08 schreef Maggie het volgende:
[..]
Er was hier, voor mij, nog geen oldbie aan het woord geweest man
Jezus christus klein kind!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:14 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Maar je postaantal is zwaar matig.
jij beoordeeld iemand op het aantal posts dat diegene heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:14 schreef most_wanted het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
jij beoordeeld iemand op het aantal posts dat diegene heeft![]()
![]()
zó sneu
![]()
Klopt. Omdat ik, in tegenstelling tot anderen, wel mijn mond kan houden als ik niks te melden heb.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:14 schreef most_wanted het volgende:
Ik bedoelde: Wat dan niet. (zelfs dan niet) ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:34 schreef Maggie het volgende:
[..]
Bedoel dat ik niet nog onder een kloon wel meer gepost heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |