Dank jequote:Op woensdag 11 januari 2006 13:28 schreef Rampestamper het volgende:
Niet dat jullie er wat aan kunnen doen, maar die gast blijft het proberen hè?
Vagans in ONZ word PETA lid Ja, ik weet dat 'ie in KLB staat, maar ik wilde jullie ook even mee laten lachen.
Nederlandse Vereniging van Manneke_Pils?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
nvm
'Nevermind', dwaas.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nederlandse Vereniging van Manneke_Pils?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nederlandse Vereniging van Manneke_Pils?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
Er is altijd wel weer iémand met een chromosoom teveel die reageert.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:39 schreef BrauN het volgende:
[..]
'Nevermind', dwaas.
Dat betekent zoveel als: Laat maar zitten, kut Snakey.
Huh? Heb je die post van Meki hier verwijderd, of waar heb je het over...?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:40 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is altijd wel weer iémand met een chromosoom teveel die reageert.![]()
Geen idee, bugje, lijkt me.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoe kan dit en hoe kan dit gefixt
[afbeelding]
PI later toegevoegd?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:29 schreef Manneke_Pils het volgende:
Hoe kan dit en hoe kan dit gefixt
[afbeelding]
en vanwaar de overdreven haat jegens Dribbel_, die na zijn ban heeft bewezen ook tof te kunnen zijn, tot en met een TTT aan toe?quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:59 schreef Falco het volgende:
Waarom moet dat Adoreer Henk Westbroek-topic dichtOke het is van paultjuhhh, maar het lijkt me logisch dat je niet op de persoon modereert maar op wat voor topic het is.
Nope, alleen een paar keer op preview geduwt ivm. de plaatjes...quote:
Hmz, ik ga even wat testen, ogenblik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Nope, alleen een paar keer op preview geduwt ivm. de plaatjes...
Ok.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hmz, ik ga even wat testen, ogenblik.
Wat boeit die TTT?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en vanwaar de overdreven haat jegens Dribbel_, die na zijn ban heeft bewezen ook tof te kunnen zijn, tot en met een TTT aan toe?
Ik kiojk liever naar de goede kanten van de mensen en dingen, dan te blijven focussen op hun ofuten uit het verledenquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:15 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat boeit die TTT?
Xebro heeft tijdens een permban zelfs een TTT gescoord...
En een boomknuffelaar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik kiojk liever naar de goede kanten van de mensen en dingen, dan te blijven focussen op hun ofuten uit het verleden
Maar ach, ik ben een hippie
Heerlijk is dat, je naakte lichaam tegen die ruwe schors, één worden met de energie van de boomquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |