Van 95 naar 66,5 vind ik al een hele prestatie! Wat goed dat je het ook kan blijven behouden!quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:34 schreef YPPY het volgende:
Zwahiel, ik blijf maar rond het getal in de de openingspost hangen. Blijkbaar vindt mijn lichaam het wel goed zo. Dan hoeft er niet meer af ook. Het verschil met een paar jaar terug is groot genoeg.
Dat is een leuk stuk fietsen, gezond ook en je hebt meteen je dagelijkse beweging gehad.
is idd wel een fijne, maar wel een beetje veel werk om het allemaal in te vullenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:21 schreef Innocence het volgende:
Site van Becel is ook fijn, krijg je een beetje inzicht in je eetpatroon. Zo schijn ik elke dag teveel (verzadigd) vet te eten, maar is het aantal caloriën die ik binnenkrijg maar net genoeg als ik op gewicht zou willen blijven.
http://becel.testsite.nu/becel-vmeter/frame.jsp
Gelukkig heb ik als ik weer thuis ben niet zoveel lekkere worst en chips in huis, dus eet ik het niet ook. Bedenk me alleen net dat ik daar ook geen weegschaal heb, dus een beetje actief meedoen aan dit topic zal lastig worden...
Ik heb gewoon die muesli van de aldi en daar pulk ik elke keer de rozijnenquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:35 schreef Kleintje het volgende:
Innocence... postuur zegt mij meer dan het gewicht.
Van mijn part weeg ik 100 kilo, als ik maar slank ben
Ik wil vooral wat van mijn buik en benen af.
En of ik daarvoor nou 60 weeg of 50... die moeten gewoon slanker!
Ik zit nu aan de krokante muesli met magere yoghurt. Maar heb je enig idee hoeveel krokante muelsi je aan punten kost. Daar schrok ik van.
50 gram is 4,5 punt!!!!
Maar goed, ik moet wel, omdat ik anders bijna helemaal geen zuivel binnen krijg en ja... je hebt toch ook calcium nodig.
Naar witvis heb ik dus gekeken, maar dat valt niet onder vette vis dus volgens het voedingscentrum moet je daar weer meer van eten om genoeg eiwitten en visvetzuren binnen te krijgen, of zo.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:28 schreef wendy-tje het volgende:
Verder veel rundvlees, en qua vis natuurlijk tonijn, en witvis
En het is lekker =) Dat eet ik nog wel met soyamelk, soms, alleen voor mij vult het helaas niet genoeg. Maar het is wel heel fijn voor je darmen, je merkt gelijk dat je veel vezels binnenkrijgt (zelfs terwijl ik die normaal al in ruim voldoende mate binnenkrijg).quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:10 schreef p_iglet het volgende:
Even een tip van een lurker voor de cruesli. Kellogs Allbran is minder callorierijk als cruesli. Maar vult wel genoeg en geeft lang energie.
Voor zover ik weet bevat vette vis trouwens altijd nog minder vet dan mager vlees. Lang leve de zalmquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:14 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Naar witvis heb ik dus gekeken, maar dat valt niet onder vette vis dus volgens het voedingscentrum moet je daar weer meer van eten om genoeg eiwitten en visvetzuren binnen te krijgen, of zo.
Ik ontbijt altijd met brinta met koude magere melk, ook lekker en veel vezelsquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:27 schreef Maeghan het volgende:
[..]
En het is lekker =) Dat eet ik nog wel met soyamelk, soms, alleen voor mij vult het helaas niet genoeg. Maar het is wel heel fijn voor je darmen, je merkt gelijk dat je veel vezels binnenkrijgt (zelfs terwijl ik die normaal al in ruim voldoende mate binnenkrijg).
Maakt mij inderdaad ook niet zoveel uit, maar het is een goede richtlijn om te zien of het allemaal wat slanker word als je naast het verliezen van kilo's ook genoeg sport.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:35 schreef Kleintje het volgende:
Innocence... postuur zegt mij meer dan het gewicht.
Van mijn part weeg ik 100 kilo, als ik maar slank ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |