Dat klopt ook niet... Een bruine boterham van 25gram is gewoon 1 punt, een iets zwaardere is 1,5. Altijd even opletten welk gewicht hij als 'portie' ziet, want dat is vaak veel meer dan wat je echt eet.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef karoltje het volgende:
Goed, gesponsoord door Kleintje begin ik dan vandaag ook met Flexipoints. Ik schrok me meteen dood zeg, een bruine boterham 4,5 punt?? Dat gaat snel zeg!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:57 schreef Puckzzz het volgende:
@Isabeau, okee, dat klinkt logischDat van die galblaas zal niet gaan, het zijn behoorlijk goede vrienden dus die zouden dat dan al weten. Maar ik zeg wel gewoon dat ik op dieet ben, moeten ze maar begrip voor hebben hoor.
Als het van te voren al is aangegeven.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:14 schreef wendy-tje het volgende:
Tsja, je kunt het mensen ook niet altijd kwalijk nemen hoor, sommigen hebben nog nooit ergens op hoeven letten en weten dan echt niet dat een schnitzel met paneermeel ongeveer het foutste is wat er bestaat qua vet
Dat zeg ik, vrienden! Die mogen zich daar dan best in verdiepen.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:16 schreef wendy-tje het volgende:
waarom zou iedereen zich in mijn eetpatroon moeten verdiepen? Als iemand bij mij komt eten mag ie aangeven wat ie echt niet lust, maar verder houdt het echt op hoor.
Dan koken ze zelf maar....
Alleen voor familie maak ik een uitzondering
Oh, weer eens wat verkeerd begrepen. Pardon.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:20 schreef Isabeau het volgende:
eh, de vriendin in kwestie is zelf om de week op dieet. Die wist dat heus wel.
We kregen trouwens ruzie omdat ik heel beleefd zei dat ik liever een boterham had. Ze werd boos dat ik haar eten niet op wilde eten.
Nog niet bijgelezen, maar... lezen blijft een kunstquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:36 schreef karoltje het volgende:
Goed, gesponsoord door Kleintje begin ik dan vandaag ook met Flexipoints. Ik schrok me meteen dood zeg, een bruine boterham 4,5 punt?? Dat gaat snel zeg!
Ik mag er trouwens 22 per dag dus dat valt op zich nog wel mee.
Dan is het inderdaad een ander verhaalquote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:20 schreef Isabeau het volgende:
eh, de vriendin in kwestie is zelf om de week op dieet. Die wist dat heus wel.
Vanmorgen was ik nog een Flexi-n00bquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:31 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nog niet bijgelezen, maar... lezen blijft een kunst![]()
Lees eens goed... een portie brood is 4,5 punt
Als je nou het op het pijltje klikt, dan kan je voor 1 snee kiezen, en dan zie je dat het 1 punt is!
heb het zeker 3x opnieuw geprobeerd. maargoed, ik zie het wel een weekje aan, kijken of het helpt...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Heb je dat ook wel goed berekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |