quote:Op zondag 22 januari 2006 16:24 schreef California het volgende:
Will Ferrell is een van de mensen die dit jaar zijn uitgenodigd om lid te worden van de Academy.
het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:05 schreef California het volgende:
[..]
01/6 Capote
Oftewel, nu zit er veel meer na de Oscars. En Capote zelfs pas in juni.
de ballotagecommissie bestaat waarschijnlijk uit een zooitje tuinkaboutersquote:Op zondag 22 januari 2006 16:24 schreef California het volgende:
Will Ferrell is een van de mensen die dit jaar zijn uitgenodigd om lid te worden van de Academy.
Announcement on Tuesday, Jan. 31 at 5:30am PST.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:31 schreef SunChaser het volgende:
wanneer komen de nominaties?
Oe, da's al snel!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Announcement on Tuesday, Jan. 31 at 5:30am PST.
Inderdaad.quote:
Wordt 't in Nederland wel live uitgezonden? Zal wel weer niet.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:41 schreef Brahimov het volgende:
Maandag 5 maart de AM maar vrijnemen, dunkt me. Ik heb een keer tijdens m'n stage in Frankrijk de hele nacht Oscars gekeken in m'n hotelkamer. De volgende/ dezelfde dag kon ik mijn ogen niet openhouden. Behoorlijk genant, tijdens een vergadering... Daarom sindsdien na Oscar Night vrij genomen en 1x ziek gemeld
Ik heb even wat gegoogled: volgens mij zendt in ons zendgebied alleen Pro7 de Oscars live uit. Maar wel met het originele CBS commentaar, als we meldingen op een Duits forum mogen geloven. De herhaling de volgende dag om 23:00u wordt dan wel weerquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wordt 't in Nederland wel live uitgezonden? Zal wel weer niet.
Gekloot met die tv-rechten de laatste jaren.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef California het volgende:
Volgens mij zendt CineNova (abonnements/pay-per-viewzender) de show ook live uit.
Ze verpesten gewoon doelbewust óns Oscarfeestje, Lamon.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:06 schreef Lamon het volgende:
Gekloot met die tv-rechten de laatste jaren.
Moesten ze eens flikken met die gare voetbal WK, dan stond het land op stelten.
Maar nee, mensen die de Oscars willen kijken, moeten maar een abonnement nemen op een of andere mongolenzender.
Verder ben ik helemaal niet verbitterd en subjectief in mijn mening hoor.
...en dat is behoorlijk kut.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze verpesten gewoon doelbewust óns Oscarfeestje, Lamon.
Eenschquote:Op zondag 29 januari 2006 01:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
...en dat is behoorlijk kut.
En het slaat echt nergens op.
Een award show achter een codering zetten, het is ECHT te debiel voor woorden als je erover nadenkt.
Meeste van de Daily Show kun je nakijken op internetquote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:19 schreef Brahimov het volgende:
John Stewart is geweldig in zijn Daily Show (die ik zojuist weer eens heb gemist). Ik ben benieuwd hoeveel ruimte hij voor zijn -politieke- grappen krijgt. Niet genoeg, vrees ik.
Yep: http://www.comedycentral.com/quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef speknek het volgende:
[..]
Meeste van de Daily Show kun je nakijken op internet.
Klopt. Vorig jaar zond CineNova de uitreiking live uit. Helaas was het wat aan de slechte en irritante kant, maar ik kon het wel kijken! Maar nu is CineNoca weg en is Canal+ ervoor in de plaats gekomen.. Bij TVHome, that is.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef California het volgende:
Volgens mij zendt CineNova (abonnements/pay-per-viewzender) de show ook live uit.
Ah, hip. Die zender heb ik er ook op zitten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:57 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Ik heb even wat gegoogled: volgens mij zendt in ons zendgebied alleen Pro7 de Oscars live uit. Maar wel met het originele CBS commentaar, als we meldingen op een Duits forum mogen geloven. De herhaling de volgende dag om 23:00u wordt dan wel weernagesynchroniseerd
.
Pro7 zit gelukkig in mijn TV-Home pluspakket. Ik moet het alleen nog zien te vinden...
quote:Dag,
Bedankt voor je mail en je interesse voor KANAALTWEE.
De uitreiking van de Oscars zal je op onze zender mogen verwachten. Concrete info verneem je tijdig via de gebruikelijke kanalen: het scherm, tv-gidsen, text...
Need Entertainment? KANAALTWEE!
Met vriendelijke groeten
Bla bla bla.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |