inclusief interviews duren beide programma`s een minuut of 5 dus daar heb je ook niets aanquote:Op maandag 27 februari 2006 20:54 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
de dag erna zal er wel worden herhaald door BBC (highlights) of veronica, net als vorig jaar
Kun je t kastje niet lenen voor snachtsquote:Op maandag 27 februari 2006 23:08 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
ik kan het bij mijn buurman opnemen.... die heeft zon engels sky tv kastje......
Daarom snap ik die hele heisa ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch wel opvallend dat ieder jaar iedereen zit te zeuren dat ze het willen zien en dat degenen die dan hebben gekeken, staan te roepen dat het weer enorm saai was en dat ze volgend jaar niet meer kijken.
Waarna de cyclus zich herhaalt.
IJsland en Australia zaten altijd te zeiken dat ze de Oscar uitreiking niet konden zien. (toen wij het nog op de BBC konden zien) Maar het ziet ernaar uit dat Nederland dit jaar het enige land is waar het niet wordt uitgezonden. (en mensen in Engeland zonder Sky hebben natuurlijjk pech)quote:Op maandag 27 februari 2006 16:00 schreef Woodpecker het volgende:
in deze landen, Sri Lanka, IJsland, Polen, maar niet hier!
Das kut. Ik ging er vanuit dat die E! zender het uit zou zenden. Zo staat het ook in het boekje van C+ (nu dus UPC)..?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:16 schreef editor2 het volgende:
Ik kom er net achter dus dat C+ of filmopeentv het helemaal niet uitzendt. Heeft te maken met de rechten e.d. Dus kijkers via de decoder of UPC Digital...pech gehad. Het enige wat C+ doet is Oscarfilms uitzenden die avond en E-entertainment zendt alleen de pre-show uit tot +/- 02:00 uur Amsterdam tijd.
Dus voor de lucky ones: Pro7 en Sky Premiere
De reden is volgens mij dat t te duur is voor te weinig kijkersquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:11 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik heb van omroepen gehoord dat er niet echt een duidelijke reden is waarom ze niet woprden uitgezonden
http://oscarterugoptv.blogspot.com/
Ik vind het elk jaar weer tof.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch wel opvallend dat ieder jaar iedereen zit te zeuren dat ze het willen zien en dat degenen die dan hebben gekeken, staan te roepen dat het weer enorm saai was en dat ze volgend jaar niet meer kijken.
Waarna de cyclus zich herhaalt.
Hier in IJsland zit het gewoon netjes achter de decoder. Aangezien ik het vertik om 60 euro per maand neer te leggen voor dat kutkanaal zit ik dus net als jullie zonder Oscaruitzendingquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:46 schreef Patvs het volgende:
[..]
IJsland en Australia zaten altijd te zeiken dat ze de Oscar uitreiking niet konden zien. (toen wij het nog op de BBC konden zien) Maar het ziet ernaar uit dat Nederland dit jaar het enige land is waar het niet wordt uitgezonden. (en mensen in Engeland zonder Sky hebben natuurlijjk pech)
Wie woont er dan ook in IJsland?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:27 schreef bluzh het volgende:
[..]
Hier in IJsland zit het gewoon netjes achter de decoder. Aangezien ik het vertik om 60 euro per maand neer te leggen voor dat kutkanaal zit ik dus net als jullie zonder Oscaruitzending![]()
Shit... die zag ik niet aankomenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie woont er dan ook in IJsland?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |