Ik heb wel een verbrand smoelwerk over voor een lekker puntje pizzaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:02 schreef Frasier het volgende:
Een heet stuk pizza dat tegen je gehemelte blijft plakken is nog veel erger.
rietje!!!quote:
Ik niet meer sinds gisteravondquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:02 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik heb wel een verbrand smoelwerk over voor een lekker puntje pizza
good for youquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:09 schreef heiden6 het volgende:
Daarom heb ik jarenlang geen pindakaas gegeten. Althans, het was niet echt angst, ik vind het gewoon niet prettig. Ik eet nog steeds alleen maar pindakaas als er een flinke laag hagelslag overheen zit.
Zeg dat, zeker als je ze net zo lekker vind als ik pizza vind, gebeurt dat met enige regelmaat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:02 schreef Frasier het volgende:
Een heet stuk pizza dat tegen je gehemelte blijft plakken is nog veel erger.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Daar heb ik lichtelijk last van denk ik.
Is er ook een officiele naam voor een ondefinieerbare angst voor houten ijsstokjes?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:22 schreef Fietsje617 het volgende:
en ach, en deze nog:
Cacophobia = angst voor lelijkheid
Caligynephobia = angst voor mooie vrouwen
Carnophobia = angst voor vlees
Chaetophobia = angst voor haar (mjah daar heb k ook wel last van, gedver)
Chrometophobia = angst voor geld
Chronophobia = angst voor tijd (joh, das even kut)
Clinophobia = angst om naar bed te gaan
Coprastasophobia = angst voor constipatie
Coulrophobia = angst voor clowns
Bah...Ik ga de rest van mijn leven alleen nog maar frikandellen etenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:30 schreef JoleX het volgende:
wisten jullie dat er in pindakaas RATTENHAREN zitten?
rattenharen zitten automatisch bij de grondstoffen wanneer ze geleverd worden en er wordt geprobeerd dit zoveel mogelijk te scheiden, maar in feite in het een onmogelijk proces ($$$) rattenharen volledig uit de pindakaas te bannen, maar wel voldoende om het niet zichtbaar te maken. dit volgens een voedselonderzoeker.
Ja tuurlijk, rattenhaar is helemaal geen probleem voor het voedselcommitéquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:30 schreef JoleX het volgende:
wisten jullie dat er in pindakaas RATTENHAREN zitten?
rattenharen zitten automatisch bij de grondstoffen wanneer ze geleverd worden en er wordt geprobeerd dit zoveel mogelijk te scheiden, maar in feite in het een onmogelijk proces ($$$) rattenharen volledig uit de pindakaas te bannen, maar wel voldoende om het niet zichtbaar te maken. dit volgens een voedselonderzoeker.
Eenmaal gekookt is het sterielquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:34 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, rattenhaar is helemaal geen probleem voor het voedselcommité![]()
sommige dingen veranderen ook nooit hoenietie!!quote:
Steriel betekent niet geschikt voor consumptie.quote:
Dat heeft mijn moeder ook. Die krijgt al een 'gag-reflex' als ze iemand anders ziet likken aan zo'n stokje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Is er ook een officiele naam voor een ondefinieerbare angst voor houten ijsstokjes?
*shiver*
Fisherquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
sommige dingen veranderen ook nooit hoenietie!!
pindakaas en aanverwanten zijn idd niet te vreten
Ik maakte ook geen grapje.. ja, wel over die wetenschappelijke naam dan, maar ik eet vrijwel geen ijsjes alleen al vanwege die stokjes. Vasthouden gaat nog net. Maar ermee over m'n tanden of tong schuren.. bweh, ik zit nu ik dit tik al met m'n lippen te knijpen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook. Die krijgt al een 'gag-reflex' als ze iemand anders ziet likken aan zo'n stokje.
![]()
Ik vind het juist lekker.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik maakte ook geen grapje.. ja, wel over die wetenschappelijke naam dan, maar ik eet vrijwel geen ijsjes alleen al vanwege die stokjes. Vasthouden gaat nog net. Maar ermee over m'n tanden of tong schuren.. bweh, ik zit nu ik dit tik al met m'n lippen te knijpen.
Bij de supermarkt wel ja, maar niet bij de Keurslagert!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:51 schreef JoleX het volgende:
vacuum verpakt vlees? -> afgedankt vlees van de vloer (aan het rotten) dat gekookt wordt en parfum wordt toegevoegd en dan vacuum wordt verpakt omdat het anders weer snel zou gaan rotten.
ik geloof het wel. ik heb vaker over angst voor houten stokjes gehoord en gelezen, dat is geloof ik nog een vrij veel voorkomende fobie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:32 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Is er ook een officiele naam voor een ondefinieerbare angst voor houten ijsstokjes?
*shiver*
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fobie%C3%ABnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
Waar staat die nederlandse angstenlijst?
http://www.angstlijst.nl/quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:41 schreef releaze het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_fobie%C3%ABn
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:03 schreef Paltos het volgende:
En we weten ook allemaal dat enkele weken geleden een jongen in een Canada een meisje ook in Canada heeft gekust, maar dat dat meisje Arachibutyrofobia had en die jongen die morgen een boterham met pindakaas had gegeten en dat dat meisje nu dood is.
.
Dan ben je dus gewoon een heaumeau.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:22 schreef Fietsje617 het volgende:
en ach, en deze nog:
Caligynephobia = angst voor mooie vrouwen
Kijk eens wat vaker in R&P zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 06:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dan ben je dus gewoon een heaumeau.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:46 schreef PrisonerOfPain het volgende:
Hippopotomonstrosesquippedaliofobie - angst voor lange woorden![]()
29 palms!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:25 schreef releaze het volgende:
Time Magazine, Phobias from A to Z
in 2001 eens gelezen in een kapperszaak in 29 Palms in californie, is me aaaaltijd bijgebleven
Dat had ik verkeerd gelezen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]dat meisje had dan een allergie geen fobie.
Of ze meot zich dood zijn geschrokken wat mij niet het geval lijkt.
Ze was allergies voor pinda's dacht ik.
Ja, hoezo?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:00 schreef Fietsje617 het volgende:
joh, wisten jullie dat er een medische term voor de angst dat pindakaas tegen je gehemelte plakt is?
Arachibutyrofobia noemen ze het.
![]()
tsja, dat doen ze bij baby's ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:22 schreef Evil-Cherry het volgende:
Boterham ondersteboven opeten.
Dahebbikook! iiiieuw...ik kan ze niet eens vastpakken...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:57 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik maakte ook geen grapje.. ja, wel over die wetenschappelijke naam dan, maar ik eet vrijwel geen ijsjes alleen al vanwege die stokjes. Vasthouden gaat nog net. Maar ermee over m'n tanden of tong schuren.. bweh, ik zit nu ik dit tik al met m'n lippen te knijpen.
Neh, wordt je alleen maar depresief van.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 06:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker in R&P zou ik zeggen.
Wat is de officiėle naam voor de angst dat ergens, op de een of andere manier, een almachtig wezen op je zit te letten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:08 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Anatidaephobia: The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
spuitelf enzo!![]()
Nou vertel.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat is de officiėle naam voor de angst dat ergens, op de een of andere manier, een almachtig wezen op je zit te letten?
Gereformeerd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat is de officiėle naam voor de angst dat ergens, op de een of andere manier, een almachtig wezen op je zit te letten?
quote:Francofobie - angst voor Frankrijk, Frans of de Franse cultuur
quote:Automysofobie - Angst dat iemand stinkt of vies is
quote:Efobie: Angst om goed nieuws horen
quote:Ryphofobie: Angst om te poepen
quote:Venustrafobia: Angst voor mooie vrouwen
Word dan een stuk touw, of een snelle trein opzoeken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 02:14 schreef LennyKravitz het volgende:
Onomatofobie - angst voor het uitspreken van bepaalde woorden
Je zal maar Gilles de la Tourette hebben en bang zijn om scheldwoorden uit te spreken...
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:22 schreef Fietsje617 het volgende:
Clinophobia = angst om naar bed te gaan
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:46 schreef PrisonerOfPain het volgende:
Hippopotomonstrosesquippedaliofobie - angst voor lange woorden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |