Alleen voor Almere en Utrechtquote:En dat is geen eenvoudige opgave want, zo vermeldt de advertentie in huis-aan-huisbladen, Jumbo is nog altijd de goedkoopste! Maar is dat wel zo? De uitdaging om een goedkopere supermarkt te vinden konden we niet laten schieten.
In de advertentie staat dat u de 1000 euro beloning alleen maar krijgt als je je precies aan de voorwaarden houdt. En die voorwaarden staan op de site van Jumbo.
Daar staat onder meer dat je alleen wint als de goedkopere supermarkt binnen een straal van 10 kilometer ligt van de duurdere Jumbo. In Utrecht en Almere ligt er toevallig een Dirk van den Broek op slechts een steenworp afstand van een Jumbo ligt. Wij gingen naar Utrecht.
We kochten 43 producten en daarmee hebben we voldaan aan de eis om minimaal 35 producten te kopen. Het kostte ons een hele middag shoppen maar uiteindelijk lukt het ons om met een verschil van 2 euro 77 goedkoper uit te zijn bij de Dirk van den Broek. Gewonnen!
Wilt u ook 1000 euro winnen? Onderstaand vindt u het lijstje. De Jumbo schrijft in haar voorwaarden dat elk ingezonden boodschappenlijstje uniek moet zijn, maar als u er één product afhaalt, of een product inwisselt voor een ander product, dan bent u er al.
Veel succes.
Update zaterdag 21.50 uur: aangepast lijstje geplaatst
vergelijken kan geen kwaadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:17 schreef Croupouque het volgende:
De dag daarna waren alle prijzen en voorwaarden aangepast, Meki. Het is nu onmogelijk om te winnen.
Het geldt ook niet voor alle producten, het geldt voor een lijst met producten die Jumbo uitgezocht heeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:18 schreef Meki het volgende:
[..]
vergelijken kan geen kwaad
ik ken zat prijzen die goedkoper zijn in Dirk
vergelijk ze via www.lekkerdoen.nl en www.winkelwaar.nl![]()
dan speelt Jumbo valsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:19 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het geldt ook niet voor alle producten, het geldt voor een lijst met producten die Jumbo uitgezocht heeft.
Valsspelen bij een actie met je eigen voorwaarden.quote:
Lijkt mij ook anders snijden zij zich echt in de vingersquote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:57 schreef buzzer het volgende:
Er is nog altijd het befaamde addertje onder het gras denk ik...
Die voorwaarden zijn dermate ingewikkeld dat je het nooit redt om die 1000 euro op te halen
vind je het raar als Jumbo gaat liegen tegen klanten . AH doet dit soort acties nooit omdat het niet haalbaar isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:57 schreef Gesloten het volgende:
Zometeen weer lekker werken bij de Jumbo
Heb nog nooit meegemaakt dat er iemand 1000 euro gekregen heeft in ons filliaal (Vriezenveen)
Ach, stel dat er vijf keer echt iemand 1000 euro moet krijgen, dat is echt een schijntje vergeleken met de kosten van een normale reclamecampagne.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:52 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook anders snijden zij zich echt in de vingers
Dat is inderdaad de insteek. Zo zijn er ook veel acties, zoals laatst een met Grolsch Blond, waarbij je achter geld terugkrijgt op je rekening. In dit geval was een sixpack 2,99 euro, en kreeg je de tweede sixpack erbij cadeau. Althans, je moest betalen, en dan moest je het bonnetje opsturen met een formuliertje van de website, en dan zou je 2,99 euro terugkrijgen op je rekening.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:02 schreef Croupouque het volgende:
De 'grap' achter deze campagne is dat er ten eerste bijna niemand is die het gaat proberen (Men neemt het aan: "Oh, als Jumbo ermee durft te adverteren en een geldbedrag uitlooft dan zal het wel waar zijn"), maar het is ten tweede ook nog eens onmogelijk na de uitzending van Kassa. Ik zou het dus niet proberen als ik jou was, maar wees gerust eigenwijs. Je bent mijn held als het je lukt.
Jah zeker maar Grolsch die wilt graag failliet gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de insteek. Zo zijn er ook veel acties, zoals laatst een met Grolsch Blond, waarbij je achter geld terugkrijgt op je rekening. In dit geval was een sixpack 2,99 euro, en kreeg je de tweede sixpack erbij cadeau. Althans, je moest betalen, en dan moest je het bonnetje opsturen met een formuliertje van de website, en dan zou je 2,99 euro terugkrijgen op je rekening.
Hoeveel mensen in Nederland doen zoveel moeite voor nog geen drie euro? En bewaart zo'n bonnetje?
hoezoquote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:29 schreef heiden6 het volgende:
Meki, wat ben je toch een randdebiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |