Ik heb er keiveel.quote:
Euh nee...vertelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je al gehoord van die vette SHO-primeur vandaag?
En daardoor hebben we een vet toffe nieuwe aanwinstquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #591: Special Edition - 800.000!!
Nou, schouderklopje, dikke kus, en nou gaan slapen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
ShowChat #591: Special Edition - 800.000!!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
En daardoor hebben we een vet toffe nieuwe aanwinst!
Dat er automatisch bijkomt? Want dan staan ze écht vast!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, joh.Zo lul ik nog steeds iedereen vast, bij mij in de klas.
Of gewoon volhouden dat ik altijd eentje meer heb.
Ja, duh.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dat er automatisch bijkomt? Want dan staan ze écht vast!
Was dat niet (alweer) door Buup?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
En daardoor hebben we een vet toffe nieuwe aanwinst!
Ik wacht nog even op Duifje's reprimande omdat we na het slotje posttenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, schouderklopje, dikke kus, en nou gaan slapen.
Ghéhéhé! Wat een plezier!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, duh.Dat gaat geheel automatisch!
Ik hoef er verder dus niks voor te doen!
Ja, maar deze keer was het wel een leuk iemand.quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar deze keer was het wel een leuk iemand.
Huh, wie was de vorige dan? !1onequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar deze keer was het wel een leuk iemand.
Ik schaam me nog steeds de oren van mijn kop.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op Duifje's reprimande omdat we na het slotje postten
Sapristi! Zei ik daar nou 'kutnewbie'?quote:
!1!!1;D [imghttp://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/10.gif[/im]quote:
Nou, ik weet niet over wie je het hebt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sapristi! Zei ik daar nou 'kutnewbie'?
Oh-wat-stom-van-mij!
Nee, nooit eerder gelezen. Maar beter laat dan nooit... en nu heb ik een door AK gesigneerde hardcoverquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát? Turks Fruit nooit gelezen?
Ik dacht dat alle mensen van jouw generatie dat boek al tig keer verslonden hadden.![]()
PvdO ken ik dan weer niet.Maar ik ben jong enzo. Dan mag dat.
!
(Waar gaat het over?)
Sukkel! Ik noemde je 'kutnewbie'!!!! Nu moet je iets stoms doen met die Idols-stemmen enzo!!!!!!1111: Rquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet over wie je het hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |