ja het zijn mijn schatjesquote:
Prachtig diertje!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef funkyskunkie het volgende:
[afbeelding]
Haar fijnste slaapplekje, maar ze werd gestoord omdat ik een foto wou maken
Whehe, komt me idd erg bekend voorquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:04 schreef mazaru het volgende:
Het zijn wel geen foto's, maar ik kom net toevallig op deze site: http://www.zefrank.com/annie/navigation.html
Echt een must see voor kattenliefhebbers, ik lag in ieder geval in een deuk.
Klik op een van de witte rondjes om het desgewenste filmpje te bekijken.
Heel erg herkenbaar ook allemaal.![]()
![]()
![]()
Een whiskas poesjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:59 schreef Scandalous het volgende:
Wat is Harry een lekkere knuffel
Nog een nieuw fotootje van het poesje wat bijna bij ons komt wonen
[afbeelding]
Dat asiel in Velp (bij arnhem) vind ik altijd z'n bende.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:51 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[afbeelding]
Week geleden uit het asiel in Velp gehaald.
Ze is nu 5 maanden oud en heeft het goed naar haar zin hier
Het is een je-weet-wel-kater die onder mijn vest is gekropenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:43 schreef inkie1010 het volgende:![]()
![]()
Eny met de prijs
![]()
![]()
en poes onder dekentje aaaah
Ontwormen doe je met pilletjes het inenten heeft niets met wormen te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:14 schreef anoukforza het volgende:
[afbeelding]
Alleen had ze gisteren een 50 cm lange levende worm uitgekotst![]()
Het inenten tegen wormen had dus niet zo goed gewerkt..
Komt ook omdat ze veel muizen eet waar veel parasieten in zitten
Nu is alles weer goed
quote:
Aaahquote:Op zondag 22 januari 2006 12:38 schreef Walken het volgende:
[afbeelding]
De hele maand januari is het feest hier in huis! Pepijn/Peppertje/Zakko Demento/De Generaal/Felis Geriatriswordt 18 jaar!
We vieren het de hele maand omdat z'n vorige verzorgster niet zeker wist op welke dag in januari hij geboren is. En.... zoals je kunt zien, had meneer geen enkele behoefte mooi te gaan zitten voor een feestportret, z'n sinaasappeldoos met oude trui vindt ie een stuk belangrijker
haha zo zit 1 van ons ook altijd te wachten ot ik kom bijtankenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 21:29 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
Meneer had dorst...er zat geen water meer in de drinkbak van de hond.
gelukkig wel met extra kalkquote:Op zondag 22 januari 2006 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Oh, melk inschenken en weglopen is geen goed idee
[afbeelding]
[afbeelding]
na wat puzzle werk idd eruit gekomen hoedat Harry er (ongeveer) bijligtquote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef tonja het volgende:
Het is weer genieten zoals altijd in dit topic
Op verzoek van Pumpkin_Ruby een aktie foto van Harry en Loes.
Hier laat Loes Harry een beetje schrikken. Het is even een zoekplaatje vrees ik, om te zien wat Harry zijn houding nou precies is.
[afbeelding]
ik blijf een groot fan van Harryquote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef tonja het volgende:
Hier laat Loes Harry een beetje schrikken. Het is even een zoekplaatje vrees ik, om te zien wat Harry zijn houding nou precies is.
[afbeelding]
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:09 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik blijf een groot fan van Harry![]()
Ik doe mijn bestquote:
Xena heeft ook een hangbuikjequote:Op zondag 22 januari 2006 17:52 schreef Bluezz het volgende:
Oh, melk inschenken en weglopen is geen goed idee
[afbeelding]
[afbeelding]
Hehehehequote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef tonja het volgende:
[afbeelding]
I love Keagan!!!quote:Op zondag 22 januari 2006 19:26 schreef QueenR het volgende:
[..]
na wat puzzle werk idd eruit gekomen hoedat Harry er (ongeveer) bijligtHij heeft zijn matrix stunten nog niet afgeleerd dus
Ik woon op een open trap, en boven die trap is een afdakje, dus op de mat waar het doosje staat is het wel droog, en redelijk uit de wind.quote:Op maandag 23 januari 2006 14:46 schreef tonja het volgende:
Tochtvrij en droog, dat lijkt me ook erg belangrijk. Is het beschut tegen de regen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |