Waarom zou iemand dat moeten vertellen, je lijkt er al aardig flexibel mee om te gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef Capa het volgende:
Kan iemand mij meer vertellen over etiquette en hoe daar soepel mee om te gaan?
Aan welk gedrag van anderen stoor jij je mateloos tijdens restaurantbezoek?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:27 schreef rekenwonder het volgende:
Waarom zou iemand dat moeten vertellen, je lijkt er al aardig flexibel mee om te gaan.
Bellen aan tafel (voornamelijk restaurant)!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:32 schreef Capa het volgende:
[..]
Aan welk gedrag van anderen stoor jij je mateloos tijdens restaurantbezoek?
Bij welke aanmerking op jouw gedrag voel jij je in je wiek geschoten?
Mijn god inderdaad. Samen met linksrijders in top 10 van kansloze mensen, is MIJN bescheiden meninkjequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar de gesprekken van een kwartier![]()
Waarom mag je dingen die je thuis doet, in een restaurant niet?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:36 schreef LasTeR het volgende:
Ik doe dat wel soms thuis maar om dat nou in een restaurant te doen....
Ik bedoel, als je zeg maar naar iets gaat als "Sjonnie's Snackbar" kan ik het me voorstellen dat mensen het niet erg zouden vinden. (als je het dan wel zou willen doen)
Maar een duur restaurant? Nee.
Valt dan niet alles eruit?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:43 schreef SHERMAN het volgende:
Doe je niet.
En als het soep is dan houd je je bord schuin zodat je het met je lepel er bij kan.
Kijk, ik heb er geen moeite mee als mensen mij raar aankijken als ik iets doe, juist niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef Capa het volgende:
[..]
Waarom mag je dingen die je thuis doet, in een restaurant niet?
Ik ga ook thuis niet mobiel bellen onder het eten.
Ik laat daar ook geen dikke scheten.
En evenmin geef ik mijn moeder een duppie als het heeft gesmaakt.
Maar mijn bord aflikken: geen probleem.
Wat als je rookt onder het eten en je nog niet alles op hebt?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef Capa het volgende:
In China drukken ze hun peuken op het bord uit.
En de obers staan erbij & lachen ernaar.
Mooi land, China.![]()
Doet iedereen daar. Gewoon een peuk opsteken als je tafelgenoot nog aan de noedels zit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef LasTeR het volgende:
Wat als je rookt onder het eten en je nog niet alles op hebt?
Echt? Dat vind ik helemaal nix. Maar ik zou het wel lachen vinden als iemand zijn bord aflikt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef Capa het volgende:
In China drukken ze hun peuken op het bord uit.
En de obers staan erbij & lachen ernaar.
Mooi land, China.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |