Ja die hele slechte!!quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:27 schreef Neuralnet het volgende:
Reclame wordt gemaakt om irritant te zijn. Mensen klagen, maar iedereen kent hem wel ondertussen.
Ja, maar ik neem de LOI als onderwijs instelling net meer serieusquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:27 schreef Neuralnet het volgende:
Reclame wordt gemaakt om irritant te zijn. Mensen klagen, maar iedereen kent hem wel ondertussen.
Propsquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:48 schreef Departak het volgende:
Sorry voor het schopje, maar ik kom er net achter dat die reclame bij mij aan de overkant is gefilmd.
Je kan er toevallig wel een volledige HBO opleiding volgenquote:Ik nam de LOI al niet echt serieus maar nu al helemaal niet meer
geacrediteerde heur!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 22:18 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Je kan er toevallig wel een volledige HBO opleiding volgen
Maar idd een irritante reclame
Koppelstein?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
en nog vlak bij mijn huis opgenomen ook
vreselijke reclame, bah bah bah
koppelstein?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:56 schreef Departak het volgende:
[..]
Koppelstein?Ik woon er 10 meter vanaf.
Ja ik ga helemaal kapot als ik dat hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:10 schreef Maikuuul het volgende:
"Weet je wat hij vanmorge tegen me zei?
"Nee?"
"Verstond hem niet"![]()
bakaquote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef Agiath het volgende:
En ik zat ze beetje doelloos te lezen wat ze allemaal hebben voor studies...
Zie ik Japans ertussen staan.. Kom op het duurt zeker 20 jaar om zo'n taal te kennen, dat doe je niet even in een snelcursus...
Ze hebben ook gewoon voltijd studies hoor aapjequote:Op zondag 22 januari 2006 11:50 schreef Agiath het volgende:
En ik zat ze beetje doelloos te lezen wat ze allemaal hebben voor studies...
Zie ik Japans ertussen staan.. Kom op het duurt zeker 20 jaar om zo'n taal te kennen, dat doe je niet even in een snelcursus...
mm, toch heb ik een keer een heel beklaag gehoort erover, maargoed...quote:Op zondag 22 januari 2006 18:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ze hebben ook gewoon voltijd studies hoor aapjeNiet alles is een cursusje oid...
Als je daarmee probeert de impliceren dat ik breezer ben dan zit je daar ver naast, lieve schat.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:13 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
moet je horen wie 't zegt, of moet ik het Zo TyPeN??
![]()
Die bij de LOI enkel HBO opleidingen kan volgenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
Die fucking standaard universitaire kakbal.![]()
![]()
![]()
Dan heb je dus doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:50 schreef Morrigun99 het volgende:
Ik vraag me serieus af hoe de toekomstige werkgevers van dergelijke personen staan tegenover het antwoord:
"Dat HBO diploma? Heb ik bij de LOI gehaald."
truequote:Op donderdag 11 mei 2006 18:22 schreef cheukert het volgende:
[..]
Dan heb je dus doorzettingsvermogen
Waarom?quote:Op donderdag 11 mei 2006 18:22 schreef cheukert het volgende:
[..]
Dan heb je dus doorzettingsvermogen
Ik denk dat het best moeilijk is om in je eentje een HBO opleiding te doen thuis. Alles moet je zelf doen, dus geen projecten in groepen, niks. Eist best wat zelfdiscipline als je t mij vraagt. Daar zal menig werkgever vast wel blij mee zijn.quote:
Maar aan de andere kant kun je het in je eigen tempo doen en leer je niet om te gaan met deadlines.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik denk dat het best moeilijk is om in je eentje een HBO opleiding te doen thuis. Alles moet je zelf doen, dus geen projecten in groepen, niks. Eist best wat zelfdiscipline als je t mij vraagt. Daar zal menig werkgever vast wel blij mee zijn.
Daar krijg ik alleen al uitslag van als ik het zo leesquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:35 schreef amaranta het volgende:
Wouter, tken altijd stouter ':')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |