ow ja hoor, als Sv Venray weer gaat voetballen (einde deze maand) dan zitten ze weer met bosjes op de tribune, hun telefoon uit hun tasje halend, dus no problemquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ik ben hier geen rose jas tegengekomen. Maar kun je niet eens stiekem een keer een foto maken van iemand die er zo bij loopt? Ik ben er wel benieuwd naar.
Maak je een foto? Lijkt me wel lachen om te zien.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef DLTF het volgende:
[..]
ow ja hoor, als Sv Venray weer gaat voetballen (einde deze maand) dan zitten ze weer met bosjes op de tribune, hun telefoon uit hun tasje halend, dus no problem
vergeten te zeggen ja, meestal van die glimmende zwarte met van die punten er voor aan (zoals de vrouwen die veel hebben) of van krokodillen leerquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:17 schreef romancrovatto het volgende:
hip toch, lekkâh je roze jasje aan, je mooie schoentjâhs aan en lekker stappen met de boys
voor jou welquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Maak je een foto? Lijkt me wel lachen om te zien.![]()
En de broek in de sokken natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef DLTF het volgende:
[..]
vergeten te zeggen ja, meestal van die glimmende zwarte met van die punten er voor aan (zoals de vrouwen die veel hebben) of van krokodillen leer
dat geloof ik dan weer net niet, niet naar gekeken althansquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:22 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
En de broek in de sokken natuurlijk
Niet alle lijpe mocro flavours natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:32 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik zie het ook vaak ja, die marokkanen zijn haast allemaal halve nichten. Als je zo naar die oerlelijke kleding kijkt
Jij vindt het dus ook niksquote:
Daarom zeg ik ook HAAST allequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Niet alle lijpe mocro flavours natuurlijk
Wat betekent TVP??quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:31 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Klinkt te grappig om waar te zijn. TVP voor foto's.
terug vind postquote:
Is de lolly roze?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:43 schreef Herald het volgende:
nee die lolly is niet roze
[afbeelding]
De nederlandertjes dragen roze polotjes en de lijpe mocro flavours dragen roze shirtjes,,,,,zou de intergratie dan toch gelukt zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef Sjowhan het volgende:
't is blijkbaar nog in, maar ik vind 't niets, roze polo's of roze overhemden
het is niet verschrikkelijk, jij vind het verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:44 schreef Maikuuul het volgende:
Mannen/jongens die roze dragenverschrikkelijk
Schijnbaar wel, maar ik vind 't afschuwelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
De nederlandertjes dragen roze polotjes en de lijpe mocro flavours dragen roze shirtjes,,,,,zou de intergratie dan toch gelukt zijn?
Nee de volwassenen die roze dragen, dragen het puur om te zeggen, kijk mee eens jong en gedurft doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:48 schreef No-P het volgende:
[..]
het is niet verschrikkelijk, jij vind het verschrikkelijk.
het is gewoon het beeld wat jij hebt, waarschijnlijk komt het omdat de samenleving zegt "roze is voor meisjes" en dus vind jij dat ook.
Idemquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Schijnbaar wel, maar ik vind 't afschuwelijk.
whehe wat een nichtenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:10 schreef DLTF het volgende:
Al die mensen (lees: hier in venray vooral marrokanen tussen de 16 en 24) die Roze jassen en truien dragen en een handtasje waar de telefoon en knip inzit, het liefst een bijpassende pet bij de tas.... waar slaat dat op:S zijn die marrokanen aan t vernichteren?
ik vond het ook knap dat BrauN mijn slaapkamergordijnen meteen herkende!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:02 schreef romancrovatto het volgende:
is dat een gozer?
Waarschijnlijk de hotpants, die hij dagelijks snuiftquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:04 schreef Herald het volgende:
[..]
ik vond het ook knap dat BrauN mijn slaapkamergordijnen meteen herkende!
of waren het gewoon mijn billen die hem zo bekend voorkwamen
Zeggen we daar iets over dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:15 schreef Tobbes het volgende:
integratie enzo...
WAT WILLEN JULLIE NOU!
Ze kijken naar Gerard en Joling! Wees verheugd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |