ow ja hoor, als Sv Venray weer gaat voetballen (einde deze maand) dan zitten ze weer met bosjes op de tribune, hun telefoon uit hun tasje halend, dus no problemquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:15 schreef Gronings_Mopje het volgende:
Ik ben hier geen rose jas tegengekomen. Maar kun je niet eens stiekem een keer een foto maken van iemand die er zo bij loopt? Ik ben er wel benieuwd naar.
Maak je een foto? Lijkt me wel lachen om te zien.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef DLTF het volgende:
[..]
ow ja hoor, als Sv Venray weer gaat voetballen (einde deze maand) dan zitten ze weer met bosjes op de tribune, hun telefoon uit hun tasje halend, dus no problem
vergeten te zeggen ja, meestal van die glimmende zwarte met van die punten er voor aan (zoals de vrouwen die veel hebben) of van krokodillen leerquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:17 schreef romancrovatto het volgende:
hip toch, lekkâh je roze jasje aan, je mooie schoentjâhs aan en lekker stappen met de boys
voor jou welquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Maak je een foto? Lijkt me wel lachen om te zien.![]()
En de broek in de sokken natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef DLTF het volgende:
[..]
vergeten te zeggen ja, meestal van die glimmende zwarte met van die punten er voor aan (zoals de vrouwen die veel hebben) of van krokodillen leer
dat geloof ik dan weer net niet, niet naar gekeken althansquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:22 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
En de broek in de sokken natuurlijk
Niet alle lijpe mocro flavours natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:32 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik zie het ook vaak ja, die marokkanen zijn haast allemaal halve nichten. Als je zo naar die oerlelijke kleding kijkt
Jij vindt het dus ook niksquote:
Daarom zeg ik ook HAAST allequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Niet alle lijpe mocro flavours natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |