dat rijmtquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:53 schreef Mastertje het volgende:
Stervende Hoeren Kut "Zanger" Bob! Die vetgemeste schreeuwende varkenskop duikt overal op!
Da's behoorlijk fout, ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:47 schreef Casparovvv het volgende:
Op een dag gaat een van die mensen natuurlijk gruwelijk de mist in! Laat hier zien wat er fout kan gaan.
Zanger Bob forceerd doorbraak in de muziekwereld, Nederland loves Bob!
[N00bmodus]Ja?! Zet tv aan..[/N00bmodus]quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk bij Jensen allemaal die gesoepte foto's van Maikuuul
painten danquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Dalijk bij Jensen allemaal die gesoepte foto's van Maikuuul
Jensen, maar niet helemaal de strekking van mijn topicquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:18 schreef Mastertje het volgende:
wie is het?!
quote:
Die zipfile is vanavond ook al gepostquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:24 schreef Mastertje het volgende:
idd je moet de image linken naar een zip file
probeer het tenminstequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:22 schreef Het_hupt het volgende:
Zoek de echte Maikuuul/Herman
[afbeelding]
Whehe die is goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef Herald het volgende:
[afbeelding]
"vandaag in Spoorloos is Derk Bolt afgereisd naar Baltimore voor een bijzondere ontmoeting met Joe Berry"
Vooral die met je jasquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:51 schreef Maikuuul het volgende:
Zo vet zou dat zijn, als mijn gesoepte fotos bij jensen zouden komen
sterk!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef Herald het volgende:
[afbeelding]
"vandaag in Spoorloos is Derk Bolt afgereisd naar Baltimore voor een bijzondere ontmoeting met Joe Berry"
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:49 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding]
vietnam-drama herhaalt zich
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:00 schreef Casparovvv het volgende:
shit, al mijn potentieel goede topics worden door die achterlijke kamper verkloot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |