Ja, vroeger toen Godt nog geen modt was, toen deed iemand anders het nog wel eens...quote:
Kusjekroelquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:25 schreef nixxx het volgende:
boek lezen op bed gaat ook niet bijster goed meer... ik ga slapen
Huh? Nu mis ik even iets, vrees ik. Ik luister serieus naar alles wat me gezegd wordt, sta overal voor open. (ook voor de IND, als je het daar nog over hebt?)quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, zeg dan dat je het niet waardeert dat ik meedenk, daar heb ik tenminste wat aan.
Is verder niet erg hoor, maar dan doe ik geen moeite meer voor je.
Wie dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, vroeger toen Godt nog geen modt was, toen deed iemand anders het nog wel eens...
quote:
Dan moet je maar even teruglezen, want ik ga het niet voor je doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:25 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Huh? Nu mis ik even iets, vrees ik. Ik luister serieus naar alles wat me gezegd wordt, sta overal voor open. (ook voor de IND, als je het daar nog over hebt?)
Deze reeks gaat me soms te snelquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet je maar even teruglezen, want ik ga het niet voor je doen
Eén lange post met een boel suggesties (van gisterenmiddag geloof ik) en een linkje naar een televisieprogramma.
De drie musketiers, alleen sommige daarvan steken je ook wel eens in de rug...quote:
En anderen geven daar kusjes opquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De drie musketiers, alleen sommige daarvan steken je ook wel eens in de rug...![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En anderen geven daar kusjes op
Gaat 't dan om Uma Thurman of om Poison Ivy?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat 't dan om Uma Thurman of om Poison Ivy?![]()
Edit: die foto combineert prima met je ondertitel!
De kusjes van Christine gaan over Poison Ivy. De rest gaat naar mijquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaat 't dan om Uma Thurman of om Poison Ivy?![]()
Hm, nu je het zegtquote:Edit: die foto combineert prima met je ondertitel!
linkje naar TV-programma mis ik, maar je post met suggesties heb ik te pakken. Ik heb hem in al mijn dufheid die hele post over het hoofd gezien. En dat vind ik echt lomp van mezelf. Ik bedoel, ik hap op iedereen die hier iets zeg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet je maar even teruglezen, want ik ga het niet voor je doen
Eén lange post met een boel suggesties (van gisterenmiddag geloof ik) en een linkje naar een televisieprogramma.
Nerd!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef Christine het volgende:
[..]![]()
![]()
HIJ
![]()
![]()
HEEFT
![]()
![]()
GEEN
![]()
![]()
ONDERTITEL
![]()
![]()
![]()
wel een signature
Ik ga het morgen even voor je opzoekenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:36 schreef _Arual_ het volgende:
Er staan idd prima suggesties in. Kun je me meer info geven over die communicatiewerkzaamheden?
Bijna.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:36 schreef JoeyT het volgende:
En?
HOERquote:
oké, geweldig. En nogmaals: sorry. Je hebt t rond half twaalf ´s nachts gepost. Rond die tijd ben ik echt niet op mijn helderst....quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:38 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga het morgen even voor je opzoeken
En dat linkje... http://www.rtl.nl/programma/tobbersentoppers/
ik kan het me niet meer herinneren... zo helder was ik nouquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:40 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
oké, geweldig. En nogmaals: sorry. Je hebt t rond half twaalf ´s nachts gepost. Rond die tijd ben ik echt niet op mijn helderst....
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:23 schreef AirwiN het volgende:
# Vind je taphangen leuker dan tapdansen?
Je mag de schade inhalen zodra je weer zwart bent.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:53 schreef Godlike02 het volgende:
Maar goed dat ik het topic openen heb overgedragen
In dit tempo zal dat aardig wat zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:54 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je mag de schade inhalen zodra je weer zwart bent.
Misschien een idee?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:55 schreef Godlike02 het volgende:
In dit tempo zal dat aardig wat zijn
ook al blijf ik maar een week![]()
Ook goeiesavondsquote:
Ze zijn nog lief voor mequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien een idee?
http://inhoud.monster.be/4485_nl-BE_p1.asp
quote:
Je bent nu nog een kneedbare mod voor degenen achter de schermenquote:
*zwaait*quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*komt even om het hoekje kijken :#
Niet eens meer een tukje, t was nogal lang geloof ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nachtdienst of een tukje gedaan ??
Hoi, long time no seequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoiquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat merken we ...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
klopt... maar ik kom altijd terug![]()
en ik moet het mezelf even toestaan.. het is hier nu nog even rustig, volgende week zal het veel drukker zijn (je weet wel waarmeequote:
O jee, sterkte dan alvast maarquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
en ik moet het mezelf even toestaan.. het is hier nu nog even rustig, volgende week zal het veel drukker zijn (je weet wel waarmee)
Hey, schoonheidquote:
dank je... maar je weet, ik heb er zin in!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
O jee, sterkte dan alvast maar![]()
Toestaan? Is het eigenlijk verboden dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en ik moet het mezelf even toestaan.. het is hier nu nog even rustig, volgende week zal het veel drukker zijn (je weet wel waarmee)
ik mag nu even lekker lui en zo zijn... van mezelf!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toestaan? Is het eigenlijk verboden dan?
Dat moet altijd wel even kunnen hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik mag nu even lekker lui en zo zijn... van mezelf!
weet ik, maar soms heb ik het zo druk.. en als ik dan tijd heb slapen jullie allemaal alquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moet altijd wel even kunnen hoor![]()
Dat zal wel meevallen dat wij allemaal slapen hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
weet ik, maar soms heb ik het zo druk.. en als ik dan tijd heb slapen jullie allemaal al
ik ben een nachtbraker eerste klas, dus kom maar op met die uitdagingquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen dat wij allemaal slapen hoor![]()
Laat je maar horen dan hier snachts, merk je snel genoeg wie er nog isquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben een nachtbraker eerste klas, dus kom maar op met die uitdaging
Hoe is het met Vandernietes?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben een nachtbraker eerste klas, dus kom maar op met die uitdaging
*verslikt zichquote:
Sorry, ik wilde je niet aan het schrikken maken, maar ik was gewoon erg nieuwsgierig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*verslikt zich
das lang geleden dat ik aan die naam gekoppeld werdmaar die heb ik aan een collega proberen te koppelen: zes uur hadden ze afgesproken in een leuk tentje, acht uur was ze alweer thuis
en nu, ik heb geen idee, hoor echt helemaal niets meer
![]()
het is alweer gebeurd... net wat ik al eerder postte; had niet gedacht nog met hem geassocieerd te worden (maar het was toen wel allemaal humor, niet dan??)quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sorry, ik wilde je niet aan het schrikken maken, maar ik was gewoon erg nieuwsgierig.![]()
Ik heb me inderdaad een aantal keer suf gelachen vanwege die gast.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is alweer gebeurd... net wat ik al eerder postte; had niet gedacht nog met hem geassocieerd te worden (maar het was toen wel allemaal humor, niet dan??)
Van harte gefeliciteerd. Ik verwacht de komende maand mijn 10.000 post te halen.quote:
anders ik welquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb me inderdaad een aantal keer suf gelachen vanwege die gast.![]()
Was dat een plezierige ervaring?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
anders ik wel
en ik had ook nog het lef om em in het echt te zien
Zat te kijken wanneer ik over de 10.000 ging. Vandaag dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
huh??
ben je je keys aan het tellen of zo??
We maken nog eens wat mee, hier op fok!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd. Ik verwacht de komende maand mijn 10.000 post te halen.
alsof jij volle zalen trekt...quote:
Zal toch wel lukken? Eind deze maand misschien nog welquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd. Ik verwacht de komende maand mijn 10.000 post te halen.
en nu ben je helemaal gelukkig en hebt niets meer om voor te leven??quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat te kijken wanneer ik over de 10.000 ging. Vandaag dus![]()
Die film met Roger Rabbit trok toch wel een geruime tijd volle zalen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
alsof jij volle zalen trekt...
oef, sorry, moet even switchen, heb de laatste tijd veel in ONZ gezeten :#
Ik doe het dan ook speciaal voor jou.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:08 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
We maken nog eens wat mee, hier op fok!![]()
*bekijkt haar aantal ook even..quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal toch wel lukken? Eind deze maand misschien nog wel
Tuurlijk ben ik helemaal gelukkigquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en nu ben je helemaal gelukkig en hebt niets meer om voor te leven??
Met het verkeerde been uit bed gestapt Tc?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en nu ben je helemaal gelukkig en hebt niets meer om voor te leven??
Tip: probeer eerst eens de 200.000...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik helemaal gelukkig![]()
Nu ga ik alleen door voor de 1.000.000
Verkeerd brilletje op??quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt Tc?
Onz-gebashquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Met het verkeerde been uit bed gestapt Tc?
Daar kom ik vanzelf langquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tip: probeer eerst eens de 200.000...
is dit een hint om meer op jou te reageren??quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kom ik vanzelf lang
En de miljoen moet ik, gezien het huidige tempo, over 150 jaar wel gehaald hebben
Nee, net zoals ik niet verwachtte dat jij stiekem in mijn fotoboek zou gluren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
je had het gewoon niet van mij verwacht zeker??
Oeh, ja, natuurlijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
is dit een hint om meer op jou te reageren??
tuurlijk, ik ben ook een vrouwquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, net zoals ik niet verwachtte dat jij stiekem in mijn fotoboek zou gluren.![]()
Hmmm, dan hoef je niet meer te reageren, weet je het allemaal toch alquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan heb ik je toch goed begrepen! nog even en dan heet ik ook Char
Kasta en TC.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef Litpho het volgende:
Dat Datingsitestopic doet het weer prima als leedvermaak.
o, shit ja.. en ik wil juist wel dat je op me reageert (anders haal je het niet!)quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, dan hoef je niet meer te reageren, weet je het allemaal toch al
Ik zie nog niks.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ben ook een vrouwsterker nog, heb em nog open staan voor een leuke binnenkomer
Ik heb maar even een kopietje van de onzin gemaakt voor het nageslacht (en Christine). Hier gaat gegarandeerd in geknipt wordenquote:
Ironisch genoeg begon het datingsitestopic met de beste bedoelingen voor singles die wél iets aan die situatie willen doen. Plato's linkje geeft de status van het eindresultaat afdoende weerquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dank je!!
verkapt singles-topic??
Een ganze afgang dus, dat is wel zekerquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ironisch genoeg begon het datingsitestopic met de beste bedoelingen voor singles die wél iets aan die situatie willen doen. Plato's linkje geeft de status van het eindresultaat afdoende weer.
Wat is er nou spannend aan, dat zie ik dus niet helemaalquote:
Spannend is het niet. Triest leedvermaak nog net. Als je je maatstaven maar laag genoeg legtquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er nou spannend aan, dat zie ik dus niet helemaal![]()
Ik vind het ook niet spannend.. de een doet zijn best om zeer interessant voor te komen, waardoor het ongeloofwaardig wordt...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er nou spannend aan, dat zie ik dus niet helemaal![]()
Matig niveau zelfs voor fok! dus?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spannend is het niet. Triest leedvermaak nog net. Als je je maatstaven maar laag genoeg legt.
Alleen maar de een?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet spannend.. de een doet zijn best om zeer interessant voor te komen, waardoor het ongeloofwaardig wordt...
Matig niveau voor onz.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Matig niveau zelfs voor fok! dus?
nou, de ander komt er tenminste voor uit dat ie wat aan zijn situatie doet.. en dat waardeer ik dan weer!quote:
De ander probeert het niet eens meer hequote:
Dat doet me deugd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik doe het dan ook speciaal voor jou.![]()
arme jij!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:48 schreef ThunderChild het volgende:
Did I miss something ??
Kut MSN, kut IE, kut internet![]()
quote:
Wrijf het er maar in ...quote:
o schatje.. dat is teveel eerquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
M'n hartje kon het ff niet meer opbrengen om jou weer hier te zien . . .![]()
![]()
![]()
IRCquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:50 schreef Sjowhan het volgende:
IRC, msn, internet (firefox), drukdrukdruk
En dat allemaal in bed
weet wel andere dingen die je beter kan doen in bed...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:50 schreef Sjowhan het volgende:
En dat allemaal in bed
Het is niet eerlijk !!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:50 schreef Sjowhan het volgende:
En dat allemaal in bed![]()
Achter je bed?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk !!![]()
![]()
![]()
Ik moet het nog traditioneel erachter doen . . .![]()
![]()
-10 ??quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
weet wel andere dingen die je beter kan doen in bed...
jaja, ik weet het -10 voorspelbaar
Heb ik zondag/maandag/dinsdag nog gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
weet wel andere dingen die je beter kan doen in bed...
jaja, ik weet het -10 voorspelbaar
goh, was het een mooi boek??quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb ik zondag/maandag/dinsdag nog gedaan
Beetje rust gunnen nu
Tuurlijk, ga jij een mooi boek lezen in bedquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
goh, was het een mooi boek??
bij mij noemen ze dat dan werk en prive gescheiden houdenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk !!![]()
![]()
![]()
Ik moet het nog traditioneel erachter doen . . .![]()
![]()
ikke welquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga jij een mooi boek lezen in bed
Een bed komt er niet eens in voorquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:53 schreef Litpho het volgende:
Achter je bed?
Lees jij dan een lelijk boek?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk, ga jij een mooi boek lezen in bed
mm, die werken zo op mijn luchtwegenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een paar witte lelies volgens mij.![]()
Mijn adem is nooit lang bedoeld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mm, die werken zo op mijn luchtwegen
Das te diep hoor in de vroege ochtendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
tuurlijk.. wat van buiten lelijk is, kan van binnen heel mooi zijn
Take my breath away......quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijn adem is nooit lang bedoeld.![]()
sorry... ga dan wel even filmpie kijken of zoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das te diep hoor in de vroege ochtend
En nu heb ik dus Berlin door mijn hoofd denderen, en bedanktquote:
graag gedaanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
En nu heb ik dus Berlin door mijn hoofd denderen, en bedankt.
Staat al aan hierquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
sorry... ga dan wel even filmpie kijken of zo
Ik zie straaljagertjes . . .quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:05 schreef Litpho het volgende:
En nu heb ik dus Berlin door mijn hoofd denderen, en bedankt.
je hebt gewoon te veel gezopen...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zie straaljagertjes . . .![]()
7000![]()
Toch maar even Steve Stevens Top Gun titelsong aangezetquote:
en lukt het?? straks als je in bed ligt, denk je vast nog even aan mijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Toch maar even Steve Stevens Top Gun titelsong aangezet.
Waar twijfel je tussen?quote:
En morgen als ik opsta. En in de bus. En in de trein. Hardnekkig nummertje hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en lukt het?? straks als je in bed ligt, denk je vast nog even aan mij
White noise... of een deel Band of Brothersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar twijfel je tussen?
T is hier Star Wars V geworden.
en dat allemaal dankzij mijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
En morgen als ik opsta. En in de bus. En in de trein. Hardnekkig nummertje hoor.
Band of Brothersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
White noise... of een deel Band of Brothers
Dat gebeurt toch wel, daarvoor hoeven we aan niks anders te denkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
straks als je in bed ligt, denk je vast nog even aan mij![]()
spreek je nu voor jezelfquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch wel, daarvoor hoeven we aan niks anders te denken![]()
Band of Brothersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
White noise... of een deel Band of Brothers
daar heb ik tien delen van, dus als je me voorlopig niet terug zietquote:
Mmm, dat is al twee stemmen voor BoBquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Band of Brothers![]()
![]()
(Heb jij de DVDbox al ??
Serenity ken je niet, dus die valt al af . . .quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Mmm, dat is al twee stemmen voor BoB
Da's mooi danquote:heb twee videobanden gevonden met tien delen bij zo'n witte boekenhandel![]()
wie??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Serenity ken je niet, dus die valt al af . . .
quote:[..]
Da's mooi dan![]()
Goeie serie he??
White Noise ken ik niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
daar heb ik tien delen van, dus als je me voorlopig niet terug ziet
white noise is te eng??
Nu nog Ik krijg je maar niet uit mijn kop draaien, maar ik zie het zwaar inquote:
ik heb nog wel een plekkie over op die bank van mequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
White Noise ken ik niet.
Maar band of brothers is wel zo goed![]()
Dat is het volgende dat ik weer eens ga kijken![]()
Daar ga je al . . .quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
wie??
Owwww...quote:moet het nog bekijken, heb er nog niets van gezien
en ik word steeds beterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu nog Ik krijg je maar niet uit mijn kop draaien, maar ik zie het zwaar in.
Ok, ben er over 20 minutenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik heb nog wel een plekkie over op die bank van me
quote:
Doe die borrel maarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
gezellig!!! wil je gelijk een borrel of gaan we toch nog eerst aan de koffie??
NEE !!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik weet mijn plaats wel weer...
[negeer Thunderchild modus aan ]
nou, ik laat mijn pc wel even aan... als het net te kort is, kan je gelijk naar boven om nog even te FoK!ken...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ik ben onderweg he, hoop dat mijn snoer langgenoeg is om wel te kunnen blijven fok!ken in de auto
Fok jij nog met een snoertje !?!?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, ik ben onderweg he, hoop dat mijn snoer langgenoeg is om wel te kunnen blijven fok!ken in de auto![]()
lekker sliepe!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:40 schreef GF het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen vroeg op.
Things I do for love
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:40 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Fok jij nog met een snoertje !?!?
![]()
doe maar links! dat is sneller!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef marcb1974 het volgende:
Truste GF
@ Vikingsmeisje, was het nou links of rechtsaf bij de rotonde
@ ThunderChild; helaas wel ja
Wrijf het er nog maar inquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:net zo dat jij niet in bed kan FoK!ken
![]()
Ja, gaat hard hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
doe maar links! dat is sneller!
ben je daar al trouwens??![]()
ik fok overal, alleen FoK! ik op mijn werkkamerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar in![]()
![]()
En jij zou dat dus niet doen ??![]()
Ik alleen in de huiskamer. Als ik het in de slaapkamer cq in bed wil doen, moet ik het hele gebeuren daar naartoe verplaatsen . . .quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik fok overal, alleen FoK! ik op mijn werkkamer![]()
Zeg dat niet te hard wil jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het voordeel van 's nachts rijden is dat er geen files zijn![]()
ik wil niet eens in de slaapkamer FoK!kenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik alleen in de huiskamer. Als ik het in de slaapkamer cq in bed wil doen, moet ik het hele gebeuren daar naartoe verplaatsen . . .![]()
Niet eens ??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik wil niet eens in de slaapkamer FoK!ken![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Yessss, de bel![]()
![]()
![]()
nou, eeeuh, ik ga BoB kijken!!
Tot later
Moet jij al niet een uur op bed liggen ofzoquote:
Nu verraad je allesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet jij al niet een uur op bed liggen ofzo![]()
En BoB kan je op ieder tijdstip kijken![]()
Ik ga pitten,
truste allemaal
Verrassing!! Nachtbrakertje is er natuurlijk nogquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:43 schreef ThunderChild het volgende:
Terusten iedereen
Niet dat er iemand nog on-line is ...
Hoiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Verrassing!! Nachtbrakertje is er natuurlijk nog![]()
BeF dood??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:39 schreef melmidoc het volgende:
Ik verveel mij de ende tering.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Daarom hoor jij nog wel op tijd in je bed te liggen![]()
daar krijg je veel adrindingus vanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eigenlijk wel, maar dan lig ik toch urenlang te duimen en te draaien. Maar es een nachtje wakker blijven om weer in het ritme te komen . . .![]()
O ja ??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
daar krijg je veel adrindingus van![]()
o ja? wie dan??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
O ja ??![]()
En volgens mij moet er echt iemand al lang en breed in haar bedje liggen . . .![]()
![]()
Een zeker Vikingsmeisje die niet echt meer uit d'r woorden kan komen . . .quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
o ja? wie dan??
jij gaat mij naar bed sturen??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Een zeker Vikingsmeisje die niet echt meer uit d'r woorden kan komen . . .![]()
![]()
Dat weet ik wel zeker, but it never hurts to try . . .quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:58 schreef Vikingsmeisje het volgende:
jij gaat mij naar bed sturen??ik denk dat ik beter zonder slaap kan dan jij
![]()
waarschijnlijk win je het vannacht van mij..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, but it never hurts to try . . .![]()
![]()
O ja ??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
waarschijnlijk win je het vannacht van mij..![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
voor alle dingen hoort eens een eerste keer te zijn toch??
Oopsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
stil nou, daar mochten we niet over praten, immers
Ik ook dan! Goeiemorgen!quote:
Bijna weekendquote:
Op maandag kan ik weer fok!kenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:05 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Bijna weekend
(of ben jij zo'n figuur die blij is als de maandag weer in zicht komt?)
Nee, dank u. Ik ga voor thee...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:05 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen! Kopjie koffie glazenwasser??
![]()
verse zoethout of drakenmix?quote:
Ah, iemand met een sociaal levenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:06 schreef Pheno het volgende:
Op maandag kan ik weer fok!ken
In het weekend ben ik hier weinig te vinden.
Hm, da's wel interessant voor een kennis van mequote:
Kan ik toch weer eerder naar huisquote:
Ik begin altijd met teaflavoured tea. (een eigen variant op de monoloog van Dennis Leary) Later op de dag wil ik nog wel eens overstappen op groene thee of op rooibos...quote:
heb gister bij de tuinen verse mixen gehaaldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik begin altijd met teaflavoured tea. (een eigen variant op de monoloog van Dennis Leary) Later op de dag wil ik nog wel eens overstappen op groene thee of op rooibos...
Nou, dat sla ik niet af Wandaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:05 schreef Frezer het volgende:
Goede morgen! Kopjie koffie glazenwasser??
![]()
Daar heb ik m'n rooibos thee vandaan...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb gister bij de tuinen verse mixen gehaald
lekker hoor
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:13 schreef Pheno het volgende:
Eergisteren en gisteren de amerikaanse lost afleveringen bekeken. Damn, spannend!
En net 5 heeft een winterstop, achterlijke gladiolen.....als kijker zijn ze me nu toch wel kwijt, ik kijk wel hdtv afleveringen op mijn pc
rooibos vind ik echt niet weg te drinken *gruwel*quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb ik m'n rooibos thee vandaan...
Hoe was 't in 't ZH gister?
Jij bent wakker/op de hoogte!quote:
Dat was een ander ziekenhuis als eind vorig jaar?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:17 schreef Ynske het volgende:
wanneer het dat laatste is kunnen ze me helpen(daar hoop ik dan ook zeer op)
is het dat eerste kunnen ze niets voor me doen-O-
Alsik in een vriendelijke bui ben kan ik ze wel te download zettenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik kwam er net ook achter ja. Ik moet helaas wel wachten tot net5 verder gaat.
nee dat was hetzelfde ziekenhuis alleen nu op de afdeling Orthopediequote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat was een ander ziekenhuis als eind vorig jaar?
In elk geval mooi dat ze iets gevonden hebben!
Vreemd zegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee dat was hetzelfde ziekenhuis alleen nu op de afdeling Orthopedie
en dan te bedenken dat ik in 2004 in een niet nader te noemen Limburgs zhgeweest ben en die me na foto's naar huis stuurden, er is niets mis.
'Fijn' dat er toch nog mogelijke aanwijsbare oorzaken zijn. Dat geeft in ieder geval hoop dat er wat aan te doen is...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:17 schreef Ynske het volgende:
en 2 opties heeft
moet in feb terug voor een MRI
zodat het een van het ander uitgesloten kan worden.
het gaat of om een pees of om een gewrichtsband
wanneer het dat laatste is kunnen ze me helpen(daar hoop ik dan ook zeer op)
is het dat eerste kunnen ze niets voor me doen
Dank je, maar ik mis helaas hardisk ruimte.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsik in een vriendelijke bui ben kan ik ze wel te download zetten
idd, de bevestiging dat ik niet gek benquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Fijn' dat er toch nog mogelijke aanwijsbare oorzaken zijn. Dat geeft in ieder geval hoop dat er wat aan te doen is...
Goede koffie wel ja (niet die automatenzooi)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:29 schreef Godlike02 het volgende:
Koffie roeleerd de pan uit
verse thee nog meer...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:30 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Goede koffie wel ja (niet die automatenzooi)
Ken uw klassiekers hequote:
Een bakje verse gyokuroquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:30 schreef Ynske het volgende:
verse thee nog meer...
Het biedt in elk geval weer perspectiefquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, de bevestiging dat ik niet gek ben
en dat er nu eindelijk gekeken word of er behandeling mogelijk is
Everything is cool hier hoor (je reageert niet op msn, dus dan maar even via deze weg).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:32 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een bakje verse gyokuro
(is alleen zo verdomd moeilijk te zetten)
Ik heb er nog wel wat liggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:25 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dank je, maar ik mis helaas hardisk ruimte.
--> [V&A]quote:
* rest van de discussie buiten het forum houdt...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:44 schreef MissMSX het volgende:
Everything is cool hier hoor (je reageert niet op msn, dus dan maar even via deze weg).
cybersex in d evroege ochtendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:50 schreef MSXUser het volgende:
[..]
* rest van de discussie buiten het forum houdt...
Ik zou er hier ook niet dieper op in zijn gegaan neequote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:50 schreef MSXUser het volgende:
[..]
* rest van de discussie buiten het forum houdt...
Afgaande op hun usernamen zou er idd wel sprake moeten zijn van enige compatibiliteit,quote:
...hoe moet dat ook al weer?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
Sex
De user names... en daar is dan ook alles mee gezegdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:11 schreef Frezer het volgende:
Afgaande op hun usernamen zou er idd wel sprake moeten zijn van enige compatibiliteit,.
Het was een tegenvaller, de cybersex?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:15 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De user names... en daar is dan ook alles mee gezegd
quote:
Das mooi...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, de bevestiging dat ik niet gek ben
en dat er nu eindelijk gekeken word of er behandeling mogelijk is
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:11 schreef Frezer het volgende:
[..]
Afgaande op hun usernamen zou er idd wel sprake moeten zijn van enige compatibiliteit,.
Lekker slap bakkie dus.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:27 schreef _Cara_ het volgende:
verdomme! koffie laten doorlopen zonder de pads!! muts!! Waar zit ik met mn gedachten..?
Bij het weekend waarschijnlijk! (en ik geef je geen ongelijk)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:27 schreef _Cara_ het volgende:
verdomme! koffie laten doorlopen zonder de pads!! muts!! Waar zit ik met mn gedachten..?
afgaande op je avatar ben je niet blond...gefervt misschien?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:27 schreef _Cara_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |