nee...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zal k dan maar weer wegsluipen voor k t verpest als "kleuternicht"?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee...
als je nick nu TRS was
dan was het een andere zaak![]()
ik heb er 2 gehoord, en ik vond die al niet al te bestquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Welke v/d 3 dancenummers met dat sample uit Baywatch vind jij t tofst?
Beetje vaag dat ze nu alle drie tegelijkertijd uitkomen.
Die opmerking maar Cybart toch niet tegen jouwquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zal k dan maar weer wegsluipen voor k t verpest als "kleuternicht"?
Ohquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
weet ik niet
ook lekker: The Cutting Crew vs 2 Brothers On The 4Th Floor
Je hebt:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb er 2 gehoord, en ik vond die al niet al te best
verwacht dat het niet gaat scoren
had die derde nog niet gehoord, ff net een sample van gehoord...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je hebt:
Sunblock - I'll Be Ready
Naughty Boy - Phat Beach
Andrew Spencer feat Pit Bailay - I'm Always Here
Ktwijfel tussen 1e en 3e..
Ik vind t op zich wel grappigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
had die derde nog niet gehoord, ff net een sample van gehoord...
en dat is tot nu toe de beste, maar zoals gezegd, ik vind het bagger... ik bedoel "baywatch" als dancenummer
what''s next, mensenmassa's die uit hun dak gaan op Beverly Hills 90210?
dat vond ik nou zo slecht van 538quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik vind t op zich wel grappig![]()
Maarja ik draai ook Pussycat Dolls - Stickwitu (Dave Aude Radio Edit) kapot dus waarschijnlijk ligt t gewoon aam mn muzieksmaak
Ik snap dr ook de ballen van..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat vond ik nou zo slecht van 538
met hun "maak het of kraak het" die plaat werd gekraakt (ff opgezocht 64,4%)
en dat betekent dan dat je de plaat niet meer hoort op 538
yeah sure, je wordt er mee doodgegooid
terwijl zo'n mooie plaat als die van Mel C, wel gemaakt wordt
maar je dan nooit meer hoort
sinds dat het slam is geworden heb ik het eigenlijk nooit meer gehoord..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik snap dr ook de ballen van..
Vond SlamFM in t begin wel lekker..die draaide allemaal remixen die ik dan heel fijn kon downloaden
Ja toen het nog gewoon ID&T radio was was het wel een goed station, zeker in de middag met die geweldige Edith de Doosch, maar ook de fantastische donderdagavond mat Armin van Buuren's A state of Trance.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik snap dr ook de ballen van..
Vond SlamFM in t begin wel lekker..die draaide allemaal remixen die ik dan heel fijn kon downloaden
madonna - sorry : 96% gemaaktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:04 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat vond ik nou zo slecht van 538
met hun "maak het of kraak het" die plaat werd gekraakt (ff opgezocht 64,4%)
en dat betekent dan dat je de plaat niet meer hoort op 538
yeah sure, je wordt er mee doodgegooid
terwijl zo'n mooie plaat als die van Mel C, wel gemaakt wordt
maar je dan nooit meer hoort
Klinkt als een taak voor Cybart?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:23 schreef creno het volgende:
[..]
madonna - sorry : 96% gemaakt
ow ik zou een leuke remix van de BH90210-theme best leuk vinden, nostalgisch
wtf is dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ze gooien er steeds een muzakje over bij Celebrity Big Brother..omdat ze niet willen dat je bepaalde dingen hoort
nieuwe Big Brother in engeland met bekende mensenquote:
niet interessant dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nieuwe Big Brother in engeland met bekende mensen
Vorig jaar was t best interessantquote:
en nu maar duimen draaien en hopen dat ze het accepterenquote:
het recept van "Jammie" Oliver staat hier elke kerst op tafelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:24 schreef creno het volgende:
zo ik ga effe eten en dan zo een chocolade-mousse maken (meer een poging doen tot...)
Ja uiteraardquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu maar druimen draaien dat ze het accepteren
maar ze zullen wel een tegenbod doen om het verschl te trachten te verkleinen
Yum..ik heb eerst royaal ontbeten en net 3 frikandellen opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:52 schreef Semisane het volgende:
Broodjes gehaald bij het slagertje in de buurtLekkah
Jaloers isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:52 schreef Semisane het volgende:
Broodjes gehaald bij het slagertje in de buurtLekkah
Volgens mij kan jij echt alles eten en nooit dik worden hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Yum..ik heb eerst royaal ontbeten en net 3 frikandellen op
Tja....ik zag wat de cateraar had klaar staan vrijwel niks dus, alles was op dus de keuze was simpel....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jaloers is
we hadden hier vieze fabriekssnert en saaie broodjes kipfilet met een verlept schijfje komkommer![]()
Ik wou dat ik wat aankwamquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij echt alles eten en nooit dik worden he......*beetje jaloers is*
![]()
Ja fatsoenlijke catering zou gewoon tot de secundaire arbeidsvoorwaarden moeten horenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja....ik zag wat de cateraar had klaar staan vrijwel niks dus, alles was op dus de keuze was simpel....Maar om eerlijk te zijn zou ik altijd wel bij die slager broodjes willen halen...maar dan wordt het zo prijzig.
![]()
en dat is dezelfde persoon die gisteren die SMS gestuurd heeft ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
guuurrrreat
Belt ie af voor morgenavond Idols.. ook fijn dat ie daar nu mee komt !
Tja...daar kom je ook wel op terug als je ooit daadwerkelijk gaat aankomen en als je net als elk ander mens moet oppassen wat je eet.....quote:
Nee dit is de ander die alleen maar vrienden wou zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat is dezelfde persoon die gisteren die SMS gestuurd heeft ?
Idd...dat ga je ons toch nie vertellen.....toch? Ik snap dat je hem wel lekker vind...maar dan is ie het ook niet waard hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat is dezelfde persoon die gisteren die SMS gestuurd heeft ?
Oh...nou ja dan maakt het toch niet uit, gezien je zo wanhopig uit bent op sex.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nee dit is de ander die alleen maar vrienden wou zijn![]()
Naja ik had t gewoon gezellig gevonden..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh...nou ja dan maakt het toch niet uit, gezien je zo wanhopig uit bent op sex.Oh...gemeen....grapje hoor.
Mwjah misschien moet k maar spieren gaan kwekenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...daar kom je ook wel op terug als je ooit daadwerkelijk gaat aankomen en als je net als elk ander mens moet oppassen wat je eet.....That reminds me....I need to work out or something.
tja...daar heb je natuurlijk wel een punt....kan je niet een andere vriend/vriendin vinden zo snel?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja ik had t gewoon gezellig gevonden..
En nu heb ik 1 kaartje over en die andere 2 al vergeven .. kan ze dus niet meer op marktplaats pleuren![]()
En nou moet k nog vroeg weg ook![]()
Hmmm als ik het zo lees moeten we wellicht geen film clubje oprichten maar een work out clubjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
tijd om het kerstvet weer te vernietigen
Ik heb nog wel wat halters voor je liggen bij me moeder.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah misschien moet k maar spieren gaan kweken
Deze had een autoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
tja...daar heb je natuurlijk wel een punt....kan je niet een andere vriend/vriendin vinden zo snel?
Ja maar dan wel met regio bijeenkomsten hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hmmm als ik het zo lees moeten we wellicht geen film clubje oprichten maar een work out clubje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |