Schattigquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:18 schreef Ang3l het volgende:
Dr Sjoerd vraagt net om m'n tel.nr. Z'n foon was stuk ... de mijne vorige week ook. Otis meant to be
en... dat wil zeggen dat ie m'n nr wel weer in z'n nieuwe wil hebben
Maar waarom diequote:
Gaat die nou enorm veel mailtjes krijgen met "ik wil je wel ontmaagden" of valt dat wel mee?quote:
Omdat ik niet zo dweperig moet doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Schattig
[..]
Maar waarom die?
Da's leuk joh.. flink exploiteren die hapquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo dweperig moet doen
Ik ben niet goed in bakvisserig gedragquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Da's leuk joh.. flink exploiteren die hap, schijnbaar heeft Dr. Sjoerd er daar toch geen last van aangezien ie weer om je phonenummer vraagt.
![]()
Bakvisserig gedragquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in bakvisserig gedrag
Eerlijk? JA!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:31 schreef Ang3l het volgende:
Zie je mij al als katholiek tienermeisje?
Met 2 staartjes en kauwgom en kousen en zo?
Dacht ik alquote:
Hij's fokker he?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:21 schreef wonderer het volgende:
Gaat die nou enorm veel mailtjes krijgen met "ik wil je wel ontmaagden" of valt dat wel mee?
Wanneer komt ie dan hier posten?quote:
Als je het over de duivel hebtquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Ik werd echt gek. Zoveel berichten. Gelukkig kon ik de helft overslaan.
.
De duivel? Waar?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je het over de duivel hebtHoi
*points to self* Maar daar hadden we het niet overquote:
Hij is herkenbaar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
*points to self* Maar daar hadden we het niet overIk herken je avatar, heheh.
Haiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:16 schreef Blubberzwijn het volgende:
halloowtjes
Waar denk je dat spam vandaan komt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:06 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Hij is herkenbaar.. En ik wist niet dat ze internet hadden in de hel
. Dus dan komt het wel goed met mij
,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |