neuuuu we hadden een raid met onze guildquote:
Dan hebben ze je gelukkig niet in een schaap veranderdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:30 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
neuuuu we hadden een raid met onze guild40 man in een donkere grot
![]()
![]()
jaja dan roep ik keihard jantoernetuitje hoor!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan hebben ze je gelukkig niet in een schaap veranderd![]()
Als ze dát flikken he!!!!
Wat is er dan met jou??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:35 schreef Just-Dennis het volgende:
Hatsjoe
neeh ik wil aandachtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat is er dan met jou??
*tissues aangeef*
ziekjepiekjes??
Nee dan pak je je sword om met een scrinch-cord op de Fuxe te rammen met een Reniabetic Streckleborf die je uit de Aeroplobec hebt geroofdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
jaja dan roep ik keihard jantoernetuitje hoor!
Hmmmm?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Overaged homo's die je dirty aankijken
Nee er zit er hier eentjequote:
Wat doet hij in je huis dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Overaged homo's die je dirty aankijken
Het is een goede vriend v.d vriend waar k slaapquote:
Ew, jouw vriend heeft enge vrienden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is een goede vriend v.d vriend waar k slaap![]()
De rest valt mee..maar deze is creepyquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ew, jouw vriend heeft enge vrienden.
Met zo'n eng snorretje en vies haar?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
De rest valt mee..maar deze is creepy
Vies haar: Checkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:46 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met zo'n eng snorretje en vies haar?
Ew.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vies haar: Check
Nichterig accent: check
Valse intonaties: check
rare blikken: check
Als je een vervelende bui had gehad, had k je nummer gegevenquote:
Geil.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je een vervelende bui had gehad, had k je nummer gegeven![]()
lolquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:50 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Geil.dan had ik z'n 'intonaties' kunnen horen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ssssssssssssssttt straks komt hij hier
[afbeelding]
Ew. Dat is echt viezig. Bijna net zo vies als mijn rode oog nu.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ssssssssssssssttt straks komt hij hier
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga morgen maar eens wat werk verrichten
Ja..alleen waar te beginnenquote:
En dat is?quote:
Slim als k niet weet waar ik moet beginnen..quote:
quote:
Is dat de Furby van Ang3l niet?quote:
Nee, is bokje in Naarden-Vesting. Of nou ja, net buiten Naarden-Vestingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dat de Furby van Ang3l niet?
Jij hebt als baby ook aan een vrouwentiet gezogen, hoor! En nu waarschijnlijk aan een mannentietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
TIETUH!!!
Als ie manboobies heeft, issie allang afgeschreven!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jij hebt als baby ook aan een vrouwentiet gezogen, hoor! En nu waarschijnlijk aan een mannentiet![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde tepels, maar als ik dat zei, dan zou het er dik bovenop liggen dat ik het over sex had...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als ie manboobies heeft, issie allang afgeschreven!
Dan zuig ik alsnog niet aan tepelsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:14 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik bedoelde tepels, maar als ik dat zei, dan zou het er dik bovenop liggen dat ik het over sex had...![]()
Welterusten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |