True.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo in hokjes denken, er bestaat geen rechts en links. Iedereen heeft zijn eigen visie.
ik profiteer niet...want ik werk..en betaal mijn studie zelf.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef ArTiC het volgende:
Sorry dat ik het zo onbeschoft vraag Lara maarre: waarom ben je eigenlijk nog hier?
a) je werkt hier en verdient hier dus geld
b) je volgt hier een opleiding
c) je woont hier
d) als je over thuis praat bedoel je Roemenië
e) Je doet Roemenië af als een beter land dan Nederland
Alles bij elkaar komt het aardig over als de zoveelste profiteurallochtoon die hier zijn zakken komt vullen, Nederland afkraakt en weer vertrekt. En waarom wil je als advocate terug? Ik neem aan dat als je opgeleid bent als advocate in NL je alles leert of ons rechtsysteem, in hoeverre kun je dan in Roemenië aan de slag als advocate?
Ja zoiets stond me wel bij, ik wist alleen niet of je pa ook daadwerkelijk gewerkt had voor Philips in Nederland.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:45 schreef LaraLove het volgende:
en Flow...dat is de reden dat ik hier ben, dat heb ik al eens verteld...mijn Pa heeft in Roemenie en hier voor Phillips gewert (is nu met pensioen)
Helmond is toch al gauw 200 euro per maand goedkoper dan Eindhoven voor een heuisje heb ik gehoord.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:47 schreef gazylady het volgende:
Maar Artic, Derde na negen maanden??
Is het zo very cheap dan daar?
Ik had haast gedacht dat je jou topic zelf gesloten hadquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik was al crew voordat jij je geregistreerd had.
Sorry, ik had er "Eindhoven-" voor moeten zettenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kon ik dat maar nog steeds.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef gazylady het volgende:
[..]
Ik had haast gedacht dat je jou topic zelf gesloten had![]()
Je hebt goede bedoelingen maar je exporteerd Nederlands geld naar het buitenland (ie. Het geld wat Nederland in jou investeerd via je salaris investeer je niet in onze economie maar in die van Roemenië).quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:44 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik profiteer niet...want ik werk..en betaal mijn studie zelf.
Ik hou van mijn land...dus ik wil terug...maar ik begin NL ook steeds meer te waarderen. En ik wil internationaal recht leren
Da's idd stukken minder dan.. Maja, Helmond is er ook naar hèquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Helmond is toch al gauw 200 euro per maand goedkoper dan Eindhoven voor een heuisje heb ik gehoord.
Zeg maar gerust dan: links van het links van het midden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
True.
Maar als er dan toch zoiets mocht bestaan als links en rechts, dan ben jij toch meestal wel links van het middenIn het geval van Lara geef ik je wel gelijk. Tenzij ze natuurlijk "noodgedwongen" met haar vader mee is verhuisd omdat die in Nederland voor Philips ging werken. Zoiets kan natuurlijk ook.
Hey zo zie ik ze graagquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt goede bedoelingen maar je exporteerd Nederlands geld naar het buitenland (ie. Het geld wat Nederland in jou investeerd via je salaris investeer je niet in onze economie maar in die van Roemenië).
En met profiteren bedoel ik meer qua kennis en opleiding dan geld eigenlijk.
Het gaat er niet om dat jij dit doet maar in NL profiteren bijna een miljoen mensen van onze zorgvuldig opgebouwde zorgstaat. Zoalng deze mensen hun gang kunnen gaan breekt onze fijne rechtse regering de zorgstaat af met als resultaat dat armen armer worden en rijken rijker
nu weer tevreden flow?
Maar daar kan ze niet genoeg geld verdienen met normaal werk én studeren ofzo, ik weet het niet. Dat moet zij uitleggen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dan: links van het links van het midden.
Ik doelde eigenlijk op de opmerking dat ze teruggaat zodra ze advocate is...ze kan nu ook al terug toch?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt goede bedoelingen maar je exporteerd Nederlands geld naar het buitenland (ie. Het geld wat Nederland in jou investeerd via je salaris investeer je niet in onze economie maar in die van Roemenië).
En met profiteren bedoel ik meer qua kennis en opleiding dan geld eigenlijk.
Het gaat er niet om dat jij dit doet maar in NL profiteren bijna een miljoen mensen van onze zorgvuldig opgebouwde zorgstaat. Zoalng deze mensen hun gang kunnen gaan breekt onze fijne rechtse regering de zorgstaat af met als resultaat dat armen armer worden en rijken rijker
nu weer tevreden flow?
Sorry ArTic, maar ik moet Lara wel gelijk geven. Het enige waar je het mss niet mee eens kunt zijn is dat ze geld naar familie in het buitenland overmaakt i.p.v. het hier te spenderen. Zie dat dan als een soort van ontwikkelingshulp.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:00 schreef LaraLove het volgende:
[..]
![]()
ik betaal hier ook gewoon mijn belastingen hoor
en mijn sociale lasten en premies
mijn studie is niet gesusidieerd.... dus ... wat zeur je nou...
I breek niets meer af aan jou staatje dan een NL die hier geboren is ...zijn opleiding volgt (gesusidieerd) en vervolgens naar het buitenland gaat
Verzorgingsstaat - belasting betalen -quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:00 schreef FlowDesign het volgende:
Alleen 1 puntje van kritiek. Als jij stelt dat allochtonen geld naar het buitenland sluizen, wat is dan het verband tussen dat en armen worden armer, rijken worden rijker?
10 CDs.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:03 schreef LaraLove het volgende:
precies flow...maar wat zijn die 200 euro in de maand nou???
Denk het wel, maar dat weten veel mensen nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:00 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik betaal belasting...zoals iedereen hier.....quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:03 schreef gazylady het volgende:
[..]
Verzorgingsstaat - belasting betalen -![]()
nee ik doe zelfstudie...koop mijn boeken zelf... en ga een staatsexamen doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:03 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk het wel, maar dat weten veel mensen niet
Zjuust.. daarom diequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:04 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik betaal belasting...zoals iedereen hier.....
Nouja, kijk. Jij bent maar 1 persoon die dat doet, maar met jou zijn er natuurlijk nog minstens een miljoen die op zo'n manier familie in het buitenland onderhouden. Voor Nederland is dat zoals ik al zij net zoiets als het geven van ontwikkelingshulp aan het buitenland. Aan de andere kant geeft Nederland per hoofd van de bevolking al ongeveer het meeste uit aan ontwikkelingshulp van heel de wereld. Maar zo gaat het hier altijd en al veel te lang. De regering hier is veel te lief (te links) geweest en alles moet maar kunnen. Pas sinds dit jaar zijn ze aan het proberen(!) om minder geld in de E.U. te stoppen terwijl een land als Engeland er alleen maar geld uithaalt! Geschift vind ik het.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:03 schreef LaraLove het volgende:
precies flow...maar wat zijn die 200 euro in de maand nou???
Dat keur ik ook nergens goed, het gaat erom dat je hier je opleiding doet en dus ook een periode nuttig bent hier (als advocate). Je kan het vergelijken met PG haar vrachtwa tankbestuurder...hij volgt binnen onze defensie een opleiding, over 2 jaar is hij geslaagd en terwijl we dan in oorlog zijn met de belgen stapt hij over naar de belgen om daar tegen ons te vechten ok, het voorbeeld rammelt maar de kern is correct.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:00 schreef LaraLove het volgende:
[..]
![]()
ik betaal hier ook gewoon mijn belastingen hoor
en mijn sociale lasten en premies
I breek niets meer af aan jou staatje dan een NL die hier geboren is ...zijn opleiding volgt (gesusidieerd) en vervolgens naar het buitenland gaat
Geld gaat niet naar onze handelsmarkt, dat tast onze economie aan, mensen hebben minder te besteden, regering wil de koopkracht verbeteren om de econimie te herstellen, maatregelen bij rechtse regeringen (VVD) treffen immers nooit degenen die het kunnen missen. Geld wordt dus gehaald waar het bijna niet is..degenen onder modaal.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:00 schreef FlowDesign het volgende:
Alleen 1 puntje van kritiek. Als jij stelt dat allochtonen geld naar het buitenland sluizen, wat is dan het verband tussen dat en armen worden armer, rijken worden rijker?
Bij internationaal recht heb je daar veel minder last van.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef blieblie het volgende:
Al gaat dat in "Recht" niet helemaal op, want de kans is vrij groot dat daaro een ander systeem gehanteerd wordt dan hier. In ieder geval een hoop andere wetten. Heb je daar wel aan gedacht Lara?
Maar wat heeft dat met mij te maken??? je brabbelt maar wat Artiequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geld gaat niet naar onze handelsmarkt, dat tast onze economie aan, mensen hebben minder te besteden, regering wil de koopkracht verbeteren om de econimie te herstellen, maatregelen bij rechtse regeringen (VVD) treffen immers nooit degenen die het kunnen missen. Geld wordt dus gehaald waar het bijna niet is..degenen onder modaal.
Dan is het niet specifieke kennis die waardevol is voor Nederland. Exact dezelfde kennis kan je ook opdoen in Roemenie (als het goed is).quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Bij internationaal recht heb je daar veel minder last van.
Zolang de rijkeren zowel relatief en absoluut het meeste betalen zie ik het probleem niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Geld gaat niet naar onze handelsmarkt, dat tast onze economie aan, mensen hebben minder te besteden, regering wil de koopkracht verbeteren om de econimie te herstellen, maatregelen bij rechtse regeringen (VVD) treffen immers nooit degenen die het kunnen missen. Geld wordt dus gehaald waar het bijna niet is..degenen onder modaal.
Het kost ons een toekomstige advocate (die we hier in NL ook nodig hebben).quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:09 schreef LaraLove het volgende:
wat kost het de NL staat dat ik hier mijn kennis op doe????? ik snap je niet ArTiC????
Wil je dan als land al je kennis binen houden???
En als mijn vader niet door PHILLIPS hierheen gehaald was...was ik in Ro aan het studeren....
Java ken ik al en ik wierp 1 blik op een stukje C# terwijl ik dat nog nooit gezien had en snapte het meteen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:11 schreef Anthraxx het volgende:
De essentie zal wel hetzelfde blijven. De wetten zullen misschien anders zijn maar dat kan je ook aanpassen.
Je kan hetzelfde afvragen waarom iemand een bepaalde programmeertaal bij een ICT studie moet leren terwijl vak in het bedrijfsleven iets heel anders gebruikt wordt. Je kunt de basis toch al dus het aanpassen aan een andere 'vorm' gaat gemakkelijk en kan meestal wel binnen een maand als je je er goed in kunt verdiepen. Ik zie het probleem niet zo.
Het gaat om het geheel, niet jouw specifieke geval. Daarnaast was het een uitleg aan flow hoe ik het verband zag tusen 'geld exporteren' en de krater tussen arm en rijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:12 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met mij te maken??? je brabbelt maar wat Artie
\quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het kost ons een toekomstige advocate (die we hier in NL ook nodig hebben).
Ja, ik kweek ook geen groenten om ze vervolgens weg te geven aan de buurman.
Dat is het gevolg van onze 'softe linkse' ja dit doet pijn om te zeggen geschiedenis. We hebben kennis en arbeidskracht van buiten gehaald terwijl we het wel hadden. Grappig is dat het nu precies andersom gebeurd, we besteden kennis en arbeidskracht uit aan 'goedkopere' landen.
Je viel mij anders wel aan, omdat ik meer over roemenie denk dan over NL......quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het gaat om het geheel, niet jouw specifieke geval. Daarnaast was het een uitleg aan flow hoe ik het verband zag tusen 'geld exporteren' en de krater tussen arm en rijk.
Dat bedoel ik dus. Als je de essentie kent pas je je snel aan hoor. En dat zal bij haar ook wel het geval zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Java ken ik al en ik wierp 1 blik op een stukje C# terwijl ik dat nog nooit gezien had en snapte het meteen.
De rijkeren betalen ook absoluut meer, dat was zo, is zo en zal ook blijven. Echter wordt het relatief verschil kleiner in plaatst van dat het gelijk blijft. Rijkeren gaan ietsjes vooruit, armeren ietsjes achteruit. Hou dit 40 jaar vol en dan hebben we alleen nog villawijken en sloppenwijken bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zolang de rijkeren zowel relatief en absoluut het meeste betalen zie ik het probleem niet.
Wat wel zo is, is dat wanneer mensen die het al krap hebben een klein beetje extra moeten gaan betalen, ze dat veel harder merken en daar wordt het hardst over geschreeuwd. Terwijl de rijkeren echtwel veeel meer extra moeten gaan betalen maar dat wel kunnen missen, dus daar wordt minder hard over geschreeuwd.
Maar moet iedere jan boeren lul die te lam is om een opleiding te volgen dan maar hetzelfde krijgen als iemand die wel z'n best heeft gedaan om er iets moois van te maken? Dacht het niet. Loon naar werken heet dat. En ja, verschil moet en zal er altijd zijn. Dat is nu eenmaal zo en dat zal ook nooit veranderen. En dat heet survival of the fittest en dat is gewoon de natuur.
[insert blij muziekje]quote:
ik mag dan maar 1.61 zijn en 47 kilo....ik blijf transylvaansquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[insert blij muziekje]
Spelquizzz!!! Zet deze zin in de juiste volgorde:
zonder te geen handschoenen om aan katje pakken.
Is dat hetzelfde als een travestiet?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:23 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik mag dan maar 1.61 zijn en 47 kilo....ik blijf transylvaans![]()
Ik zou toch eerst weleens cijfers willen zien die bewijzen dat het gat relatief groter wordt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De rijkeren betalen ook absoluut meer, dat was zo, is zo en zal ook blijven. Echter wordt het relatief verschil kleiner in plaatst van dat het gelijk blijft. Rijkeren gaan ietsjes vooruit, armeren ietsjes achteruit. Hou dit 40 jaar vol en dan hebben we alleen nog villawijken en sloppenwijken bijvoorbeeld.
En natuurlijk moet je krijgen wat je verdiend...wie meer investeringen doet in zichzelf zal later meer oosten en dat moet 100% overeind blijven. Het gaat nogmaals over het groeiend gat wat nu nog relatief klein is maar over een lange periode enorm zal kunnen zijn. lange termijn vooruit kijken is alleen maar gezond toch?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:18 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Je viel mij anders wel aan, omdat ik meer over roemenie denk dan over NL......
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een travestiet?
Heb je ook lange hoektanden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:23 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ik wil eerst wel cijfers zien dat het niet zo isquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zou toch eerst weleens cijfers willen zien die bewijzen dat het gat relatief groter wordt.
En dan wil ik dus ook zien dat het aantal mensen dat niet rond kan komen (en dan bedoel ik dus mensen die hun huur echt niet kunnen betalen en op straat gezet worden e.d.) groeit.
te laat...die heb ik geslotenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
Ik viel je niet aan, ik vroeg me iets af en ik ben nou eenmaal vrij direct.
Al snel ging de discussie al over op een groepje (1.000.000) mensen ipv jou specifieke geval. Het is echt niet zo dat ik zeg dat precies iedereen moet blijven. Er is een ingecalculeerde marge (Niet voor iedereen in NL is een plek op de arbeidsmarkt).
Maar ok, ik stop al en ga alweer kwijlen en kwispelend naar je fotoboek staren ok?
Die is dichtquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:26 schreef ArTiC het volgende:
Maar ok, ik stop al en ga alweer kwijlen en kwispelend naar je fotoboek staren ok?
Dan ben ik snel klaarquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik wil eerst wel cijfers zien dat het niet zo is
Hey ik kan ook met dooddoeners gooienquote:
Mijn bloed smaakt toch niet lekker dus kom maar langsquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef LaraLove het volgende:
[..]
alleen 's nachts...als ik honger krijg
Dooddoener op je hoofd dalijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hey ik kan ook met dooddoeners gooien
10% van de mensen in NL leeft tegenwoordig onder de armoede grens.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:25 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zou toch eerst weleens cijfers willen zien die bewijzen dat het gat relatief groter wordt.
En dan wil ik dus ook zien dat het aantal mensen dat niet rond kan komen (en dan bedoel ik dus mensen die hun huur echt niet kunnen betalen en op straat gezet worden e.d.) groeit.
zit er niet genoeg alcohol in danquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Mijn bloed smaakt toch niet lekker dus kom maar langs
Ik heb idd liever dat je naar Roemenië gaat dan dat je naar R'dam gaatquote:
Eindhoven is altijd gezelligquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Moet ik naar jou toekomen dan maar?
Ja en ik ben Michael Knightquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
10% van de mensen in NL leeft tegenwoordig onder de armoede grens.
Bron: een onderzoek op TV
bedankt voor je gastvrijheid....zeker een helmonder....quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb idd liever dat je naar Roemenië gaat dan dat je naar R'dam gaat
Je mag ook naar Helmond komen hoor...kun je strijken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef LaraLove het volgende:
[..]
bedankt voor je gastvrijheid....zeker een helmonder....
Ik dacht Floris Zalm:quote:
Hangt er meestal vanaf welke dag v/d week het is.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef LaraLove het volgende:
[..]
zit er niet genoeg alcohol in danhahahaha
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef silverpearl het volgende:
Ik vind het goed van Lara dat ze terug gaat om daar te helpen.
Daar kan ze echt iets betekenen voor mensen.![]()
nee jij??? ik kan nog wel een werkster gebruiken..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je mag ook naar Helmond komen hoor...kun je strijken?
dankjequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef silverpearl het volgende:
Ik vind het goed van Lara dat ze terug gaat om daar te helpen.
Daar kan ze echt iets betekenen voor mensen.![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik dacht Floris Zalm:
"Er bestaat geen armoede...bij mij in wassenaar"
Komop, 10 % onder de armoedegrens. Ga toch weg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik dacht Floris Zalm:
"Er bestaat geen armoede...bij mij in wassenaar"
Je gooit zo graag met de term relatief...waarom nu niet?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Komop, 10 % onder de armoedegrens. Ga toch weg.![]()
In Afrika, dat is armoede.
Bijna Latijn.quote:
haha...maar die ga ik heus niet helpen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:39 schreef FlowDesign het volgende:
Al die zware jongens in Roemenië vinden dat wel mooi zeker? Zo'n slimme blonde advocate.
cu placerequote:
Mutumesc is dankjewel oidquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:41 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Wat betekent dat?
Toch wel iets liefs hopelijk.
Nee hongaars lijkt niet op Fins.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bijna Latijn.
Ow trouwens misschien weet jij of het echt zo is, lijkt Hongaars heel erg op Fins?
ja dat is waar...in noord west Roemenie spreken ze ook hongaars en dat lijkt inderdaad veel op fins.. nomaden zijn van hongarije vroeger naar finland getrokken...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bijna Latijn.
Ow trouwens misschien weet jij of het echt zo is, lijkt Hongaars heel erg op Fins?
Ben jij Hongaars?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:42 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Nee hongaars lijkt niet op Fins.
spreektaal wel......hoewel... ik heb het ook maar van horen zeggen...want ik heb nooit een fin gesprokenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:42 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Nee hongaars lijkt niet op Fins.
Mijn opa is hongaars en mijn oma spreekt het ook.quote:
Jammer..te weinig om een discussie ff opnieuw te doen...die gevatte woordgrappen komen toch niet meer...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:44 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Mijn opa is hongaars en mijn oma spreekt het ook.
Ik heb het zelf nooit echt geleerd, wel jammer.
maar...lijkt het niet op fins dan? want ik heb van horen zeggen in Ro..dat het wel op elkaar lijkt...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:44 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Mijn opa is hongaars en mijn oma spreekt het ook.
Ik heb het zelf nooit echt geleerd, wel jammer.
Ik ben in Denemarken geweest voor een uitwisselingsproject en er waren veel Finnen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:43 schreef LaraLove het volgende:
[..]
spreektaal wel......hoewel... ik heb het ook maar van horen zeggen...want ik heb nooit een fin gesproken
Als je niks te makken hebt doe je je boodschappen bij de Lidl en koop je geen broodjes kebab om de hoek etc. etc.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je gooit zo graag met de term relatief...waarom nu niet?
Wat is de relatieve armoede grens in afrika en NL?
Welke verplichte vaste lasten heeft een afrikaan?
Moet men daar verplicht een zorgverzekering á 85 euro per maand betalen?
Moet men daar 40% belasting betalen?
Houd de Appie Hein daar ook een prijzenoorlog?
Wat kost een broodje bij de kebabzaak op de hoek daar?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:47 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb me met een Fin lamgezopen in Hongarije...en na een paar uur hoor je het verschil echt niet
Toch vreemd dan dat er een boel mensen zijn in zowel Nederland als Roemenië die denken dat het wel op elkaar lijkt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:46 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ik ben in Denemarken geweest voor een uitwisselingsproject en er waren veel Finnen.
En het fins lijkt niet op hongaars, het klinkt heel apart.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:47 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb me met een Fin lamgezopen in Hongarije...en na een paar uur hoor je het verschil echt niet
ik heb het ook maar van horen zeggenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Toch vreemd dan dat er een boel mensen zijn in zowel Nederland als Roemenië die denken dat het wel op elkaar lijkt.
Ja je hebt gelijk. Frans lijkt ook heel erg veel op Duits.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Toch vreemd dan dat er een boel mensen zijn in zowel Nederland als Roemenië die denken dat het wel op elkaar lijkt.
Als je nou zou zeggen "Engels lijkt heel erg op Frans", dán zou ik je gelijk gevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:51 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Frans lijkt ook heel erg veel op Duits.![]()
Ik nodig je uit om een donderdagmiddag hierheen te komen, hier in de buurt zit de voedselbank. Kun je zelf zien hoeveel mensen daar in de rij staan om eten te halen ja en je kan daar alleen terecht als het gak dat bepaald heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je niks te makken hebt doe je je boodschappen bij de Lidl en koop je geen broodjes kebab om de hoek etc. etc.
Zoals ik al zei is armode in Nederland pas armoede als je echt je huis en eten enzo niet meer kunt betalen. Zolang dat wel kan én je doet dat allemaal met subsidies en weet ik veel wat dan moet je niet zeuren (ja je mag wel klagen maar goed). In andere landen hébben ze niet eens een sociaal vangnet, ga daar eens kijken en kom dan maar weer fijn je subsidies vangen in Nederland.
Mensen die heel hun leven in Nederland hard gewerkt hebben en die het risico lopen om hun pensioen mis te lopen, dát is pas erg. En mensen die best kunnen werken maar die liever hun handje ophouden omdat ze te lui zijn om te werken, die zouden ze naar een strafkamp in Siberië moeten sturen ofzo.
Lara wanneer ben jij afgestudeerd?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:51 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik heb het ook maar van horen zeggen
ik ook, maar zoals ik al zei lijkt het mij heel erg sterk dat als half Europa het denkt, dat er dan niet ergens een verband bestaat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:51 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik heb het ook maar van horen zeggen
Volgens mij ligt de oorsprong van Frans in het Latijns deel van de wereld, dat van duits in het Germaans deel (net als het Nederlands).quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:51 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Frans lijkt ook heel erg veel op Duits.![]()
Het was sarcastisch bedoelt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de oorsprong van Frans in het Latijns deel van de wereld, dat van duits in het Germaans deel (net als het Nederlands).
Waar is de PI?quote:
Dat is in Helmond, dat telt niet want die zijn gewoon bij voorbaat als kansarmquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om een donderdagmiddag hierheen te komen, hier in de buurt zit de voedselbank. Kun je zelf zien hoeveel mensen daar in de rij staan om eten te halen ja en je kan daar alleen terecht als het gak dat bepaald heeft.
Daar zitten best mensen tussen die niet willen werken, echter zijn er heel veel mensen die niet kunnen werken (medische gronden).
dat kan nog wel even duren...ik doe zelfstudie, dus ik kan zelf bepalen wanneer ik examen wil doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:52 schreef silverpearl het volgende:
[..]
Lara wanneer ben jij afgestudeerd?
kijk silverpearl...dat is een PI, de kleine hint dat het sarcasme isquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:00 schreef ArTiC het volgende:
ja maar daar hebben ze geen Grolsch meer
Morgenavond om 22:00u my place kun je ff examen af komen leggen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:01 schreef LaraLove het volgende:
[..]
dat kan nog wel even duren...ik doe zelfstudie, dus ik kan zelf bepalen wanneer ik examen wil doen
Oh nou snap ik het, al die argumenten van jou zijn ook sarcasmequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het lag er wel heel erg dik bovenop hoor
Nee hoor, ik stem rechtsquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh nou snap ik het, al die argumenten van jou zijn ook sarcasme
Wij gaan zo naar Holland Casino en daarna de stad in.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:07 schreef ArTiC het volgende:
Ik had ook beter naar de kroeg kunnen gaan
Kijk eens in de goot?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wij gaan zo naar Holland Casino en daarna de stad in.
Eens kijken of ik de armoedegrens kan vinden
Moet jij je niet voorbereiden op je examen voor morgen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:12 schreef LaraLove het volgende:
als je te lang blijft...kom je die wel tegen
Das waar, stoppen zodra je winst hebt is het devies.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:18 schreef LaraLove het volgende:
ik heb morgen geen examen.....
en mij kom je niet tegen...
ik bedoelde armoede.... want in casino wordt je alleen armer
Je eet je katten maar op andersquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef Juup© het volgende:
Goedendag. Ik leef ook in armoede
Volgens mijzelf dan he
Hier nog nog janksmoel van die 10%quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef Juup© het volgende:
Goedendag. Ik leef ook in armoede
Volgens mijzelf dan he
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar volgens mij hadden we zojuist afgesproken dat je morgen om 22:00u at my place examen af komt leggen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een hond zit veel meer vleesch aan
Da's zieligquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Een hond zit veel meer vleesch aan
nee dat had JIJ afgesprokenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Das waar, stoppen zodra je winst hebt is het devies.
Maar volgens mij hadden we zojuist afgesproken dat je morgen om 22:00u at my place examen af komt leggen.
Verkeerde vraag..de vraag moet zijn: Waar was jij?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef gazylady het volgende:
Jeetje, sinds wanneer is het hier zo druk geworden eigenlijk?(meer users, lekker felle discussies
etc.)
Ik durf niks meer te zeggenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef LaraLove het volgende:
na die heftige discussies....een beetje anti climax
haha..ik ken jou ook nog niet...ik ben Lara...nieuw hier.,..en zoals je gezien hebt.. ik heb warm bloedquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:41 schreef gazylady het volgende:
Jeetje, sinds wanneer is het hier zo druk geworden eigenlijk?(meer users, lekker felle discussies
etc.)
What's wrong with that question? (of volg ik 'm nou echt niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Verkeerde vraag..de vraag moet zijn: Waar was jij?
Hello, mijn naam kan je hierboven lezenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef LaraLove het volgende:
[..]
haha..ik ken jou ook nog niet...ik ben Lara...nieuw hier.,..en zoals je gezien hebt.. ik heb warm bloed
Ik kan echt beter mijn mond maar houdenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:47 schreef gazylady het volgende:
[..]
What's wrong with that question? (of volg ik 'm nou echt niet meer)
Beetje rukjes gehad, ook veel gewerkt, en onnodig veel tijd in m'n rijlessen gestopt,( wordt er namelijk niks wijzer van, ligt voor een ongeloofelijk groot deel aan de tijd, situatie en examinator die je heb of je slaagt) 2x gezakt Oja, and last but not least, ik was m'n wachtwoorden van fok kwijt...
zuid europeaans (is Romenie ook) .. dus .. een beetje temperamentvolquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:50 schreef gazylady het volgende:
[..]
Hello, mijn naam kan je hierboven lezenen warm bloed als in... (k kan 'm namelijk op veel manieren invullen....)
Haha, dacht alleen misschien heb ik wat gemist in al die tijd wat daar dus op terug moest slaan.. mr is zo niet..quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kan echt beter mijn mond maar houden
Bedoelde er niks mee namelijk
Ondertussen wel geslaagd? Je hebt inderdaad wat geluk nodig..als je in een klote verkeerssituatie komt hang je al...
Voortaan je wachtwoorden onthouden dan
4 cijferige userid's zijn pas bikkelquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Suck me! ....quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:23 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ja? Dus dan hebben we het toch afgesproken. Wats probleem? Tot morgen.quote:
Ze betalen ets van 480 euro huur voor een huisquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:46 schreef Inu het volgende:
Owh, ik heb het gelezen hoor RobinAlleen fok was gister erg irritant sloom... heeft ze het niet toegegeven dat ze de pil een keer heeft overgeslagen?
![]()
En ze besparen wel geld door niet thuis te eten... maar is Rozenburg zo duur wonen dan?
Dat heb je meestal in die tenten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:37 schreef Inu het volgende:
Wat gaan jullie snel![]()
Gister naar een aziatisch tapas-restaurant geweestvage naamgeving.. maar verder was het wel lekker. Alleen een beetje onzinnig dat je 4 euro moet betalen voor een paar kleine vietnamese loempia's
Oja johquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat keur ik ook nergens goed, het gaat erom dat je hier je opleiding doet en dus ook een periode nuttig bent hier (als advocate). Je kan het vergelijken met PG haar vrachtwa tankbestuurder...hij volgt binnen onze defensie een opleiding, over 2 jaar is hij geslaagd en terwijl we dan in oorlog zijn met de belgen stapt hij over naar de belgen om daar tegen ons te vechten ok, het voorbeeld rammelt maar de kern is correct.
Nogmaals gaat het niet eens om geld (subsidie) maar de kennis die je hier opdoet.
Studentenmenu in de Stairway is ook erg goed te etenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat heb je meestal in die tenten.
Tegenwoordig zoek ik alleen restaurants waar je voor ruim 10 euro goed kan eten. Toevallig vorige week nog in Utrecht wezen eten met een vriendin van mij
Het dagmenu bij Cafe Belgie is erg goed en voor 8 Euro zit je goed volquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Studentenmenu in de Stairway is ook erg goed te etenEn bij de Florin is het ook cheap en lekker...
Maar waarom had je niet even gebeld dan? Had je mn nieuwe kamer kunnen komen bekijken....
Geen huurtoeslag en ze heeft pas een uitkering aangevraagd. Maar daar hoor ik verder ook niets over. Het loopt alemaal heel raar. Mijn ouders betalen trouwens gewoon het meeste nog voor hun zodat ze niet in de problemen komenquote:480 is btw niet heel erg veel voor een huis... maar wel als je het in je eentje moet betalen ja. Krijgen ze geen huurtoeslag? En heeft ze wel een uitkering ofzo?
Kafe Belgie heb ik nog nooit gegeten, wel gedronkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het dagmenu bij Cafe Belgie is erg goed en voor 8 Euro zit je goed vol.
Omdat ik met een vriendin was die ik al heel lang niet gezien had. Beetje raar als ik mensen ga uitnodigen dan. Hoewel ik 's middags al in de stad ronddwaalde. Komt nog wel, deze maand moet ik ook nog een paar keer richting Utrecht.
[..]
Geen huurtoeslag en ze heeft pas een uitkering aangevraagd. Maar daar hoor ik verder ook niets over. Het loopt alemaal heel raar. Mijn ouders betalen trouwens gewoon het meeste nog voor hun zodat ze niet in de problemen komen.
Ik zou het heel leuk vinden om ooit op mezelf te gaan wonen, maar dan wil ik dat wel graag zonder de financiele hulp van mijn ouders.
Oh, en je hebt het ook altijd steengoede Porcupine Tree weer gemist in Tilburg begin December (en ik tegelijkertijd Opeth in Utrecht omdat ze op dezelfde dag speelden). Maar ik had gezelschap van mijn vader die het wel tof vond.
Ja, is goed. Je hoort het wel. Anders kom ik na volgende week wel een keer extra naar Utrecht. Dan heb ik toch een week vrij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:39 schreef Inu het volgende:
[..]
Kafe Belgie heb ik nog nooit gegeten, wel gedronken![]()
Ik zou ook graag op mezelf willen wonen zonder financiele hulp, maar dat is voorlopig nog niet echt haalbaar, behalve als je misschien maximaal leent en keihard gaat werken...
Laat het maar weten wanneer je er bentGaan we thee lurken ofzo
![]()
Zoek de foutquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
blablabla..jou zijn er natuurlijk nog minstens een miljoen die op zo'n manier familie in het buitenland onderhouden. Voor Nederland is dat zoals ik al zij net zoiets...blablabla
Het jaar is gelukkig begonnen voor Tatjana Simic. Zij won samen met haar partner Koen de oudejaarsspecial van Dancing with the Stars. Een dolgelukkige Tatjana nam de grote fles champagne in ontvangst. Zowel de jury als het publiek in de studio vonden de Paso Doble van haar en Koen het beste optreden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:38 schreef Partygurl het volgende:
Wie o wie heeft er eigelijk de dancing with the stars wedstrijd gewonnen op oudjaarsavond
Dan zit ik in Frankrijk... de 23e ben ik weer aanwezig in Utrechtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, is goed. Je hoort het wel. Anders kom ik na volgende week wel een keer extra naar Utrecht. Dan heb ik toch een week vrij.
Oh okay. Ergens in die week heb ik wel tijdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Dan zit ik in Frankrijk... de 23e ben ik weer aanwezig in Utrecht
Denk jij dat ik er blij mee ben? Ik vind het ook niet kunnen hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:22 schreef r8ality het volgende:
Anthraxx, ik zou me echt kapot schamen met zo'n broer. Niet lullig bedoeld, maar zoiets zou ons thuis niet eens KUNNEN gebeuren, omdat mijn ouders daar wel een stokje voor zouden steken. Die zouden niet eens iets betalen, zoek het maar uit. Uiteindelijk leer je daar natuurlijk het meest van. Daarbij zou ik als broer zoiets hebben van, aborteer de hele handel maar, had je maar je pil moeten slikken.
Het klinkt kortzichtig, maar het is wel zo.
En hit nummer 20 is een feit!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:43 schreef FlowDesign het volgende:
Eindhoven-euro-biljet-fetisjist: Blueman
Het ergste is nog wel dat het helemaal niet de schuld van je broer is ....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Denk jij dat ik er blij mee ben? Ik vind het ook niet kunnen hoor. Maar mijn ouders zijn gewoon gestoord wat dat betreft. Ze willen ook niet dat mijn broer in de goot eindigt ofzo.
Ik zorg gewoon dat als ik op mezelf ga dat ik gewoon het geld ervoor heb en dat ik ze niet nodig heb.
Voor kindjes te maken heb je er meestal toch 2 nodig (mits je het op de normale manier doet)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:34 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel dat het helemaal niet de schuld van je broer is ....
En pilletjes kun je vergeten.. bewust en onbewustquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij niet iig
Maar condooms kunnen scheuren.
Juist .. en dát bedoel ik dus.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
En pilletjes kun je vergeten.. bewust en onbewust
Dat is niet zo tof nee!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:18 schreef omegaproject het volgende:
Juist .. en dát bedoel ik dus.....
Ik denk dat ik gek zou worden mocht me zoiets nu gebeurenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:23 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat is niet zo tof nee!
Denk dat het dan wel tijd zou zijn voor goed gesprek met je wederhelft. Maargoed. Gelukkig heb ik dat punt nog niet!
Pff moet er op dit moment ook niet erg hard aan denken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:29 schreef omegaproject het volgende:
Ik denk dat ik gek zou worden mocht me zoiets nu gebeuren
Gesprek goed gegaan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:31 schreef blieblie het volgende:
Wat is Almere een kutgat zeg.
En die busbanen van die lui daar slaan werkelijk nergens op.
Jupquote:
We gaan naar Tilburg/Esplanadas om mooie vrouwen te kijken/meeten. Niet om hoi tegen Lara te zeggen. Da kan ook hiero in de Bart Smit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:51 schreef amaranta het volgende:
of is dit een verkapt wij willen lara ontmoeten topic request?
Ja, ja...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:58 schreef blieblie het volgende:
[..]
We gaan naar Tilburg/Esplanadas om mooie vrouwen te kijken/meeten. Niet om hoi tegen Lara te zeggen. Da kan ook hiero in de Bart Smit.
Troost je!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:01 schreef amaranta het volgende:
En dit was mijn laatste vakantiedag......
Ik hoop het ziekenhuis...dan ben ik morgen lekker vrijquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:34 schreef blieblie het volgende:
Wat staat er in de Fik in Geldrop? Er komen 4 brandweerwagens voorbij.
Een ziekenhuis in brand is nooit grappig!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:14 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik hoop het ziekenhuis...dan ben ik morgen lekker vrij![]()
Allemaal zieke mensen die een kou vattenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:26 schreef Partygurl het volgende:
Ow....Sorry
Zou er toch best leuk uitzien...100 bedden in een straatje
Mja precies..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:28 schreef Partygurl het volgende:
Ze zijn toch al ziek..levert weer langere opnameperiodes op..dus meer geld.
Hmm
Nee zou zuur zijn..zie mijn omaatje daar al liggen
Leuk vriendje heb jequote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:28 schreef Partygurl het volgende:
Ze zijn toch al ziek..levert weer langere opnameperiodes op..dus meer geld.
Hmm
Nee zou zuur zijn..zie mijn omaatje daar al liggen
En al iets bekend over soort functie?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:36 schreef blieblie het volgende:
[..]
Jup.
Lijkt me een leuk bedrijf. Ben benieuwd of zij het ook goed vond gaan.
Ze vroeg aan mij in het begin zo van "En wat vond je van het gesprek vorige week met Patrick?" (Patrick is de kerel waar ik vorige week gesprekje mee had).
Ik: Ja wel goed! Jullie ook geloof ik?.
I knowquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:33 schreef blieblie het volgende:
[..]
Leuk vriendje heb je.
Nofi, maar based op uiterlijk stuk beter dan die Angelo
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:04 schreef Tobbes het volgende:
EINDHOVUHHHH
[spoiler]
Boeren enzo...
[/spoiller]
Het hele dorp, met een beetje geluk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:34 schreef blieblie het volgende:
Wat staat er in de Fik in Geldrop? Er komen 4 brandweerwagens voorbij.
Nouw... Je hoeft hier niet te blijven hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:34 schreef amaranta het volgende:
Komen ineens veel aandachtsgeile vrouwen in dit topique.
Ik had het niet over mezelfquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:37 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouw... Je hoeft hier niet te blijven hoor.
feb?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:34 schreef amaranta het volgende:
Haha vast dr ex.
Hiero ook... (Eindhoven dus).quote:
Ik heb iets meer stijl dan dat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:34 schreef amaranta het volgende:
Haha vast dr ex.
Aandachtsgeil is niet vervelend, dat ze lelijk zijn, dat is klote.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:34 schreef amaranta het volgende:
Ook alweer via mijn fotoboekquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:34 schreef amaranta het volgende:
Maar Eindhovenaren wonen niet in Geldrop, dat scheelt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hiero ook... (Eindhoven dus).
Maar jij... Woon je hier echt of kom je hier alleen meeprofiteren van onze Eindhovensche hooghwaardighe kennisch?
Mijn huisgenoot. Jelmer is de naam.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:38 schreef amaranta het volgende:
@ eletrcocute
die jongen op de 1e foto in je fotoboek.... bekend gezicht...ook een eindhovenaar??
Wellicht ben je ooit eens door hem geneukt. Dat doet hij nogal graag en veelvuldig, namelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:40 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot. Jelmer is de naam.
casanovaquote:
Voor zover ik weet ken ik geen Jelmers, maar zn gezicht kwam me bekend voor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:40 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot. Jelmer is de naam.
Nee, ik ben niet door hem geneukt nee.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Wellicht ben je ooit eens door hem geneukt. Dat doet hij nogal graag en veelvuldig, namelijk.
Daar weet jij alles van? (op welke manier dan ook)quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:41 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Wellicht ben je ooit eens door hem geneukt. Dat doet hij nogal graag en veelvuldig, namelijk.
daarnaast boffen die vrouwen ook want die welverdiende aandacht die ze zoeken krijgen ze hier dan ookquote:
Mijn kamer is het dichtste bij de voordeurquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van? (op welke manier dan ook)
Nope, ze zegt me niks, is meer het type voor mijn broertje.quote:
Nog nooit & Neequote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:44 schreef blieblie het volgende:
Hoe vaak heeft Electrocute hier op Fok! gehoord dat ze gruwelijk op Auticia lijkt?
Zijn jullie zussen?
Pas 1,5 jaar, maar wel heel intensiefquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:44 schreef blieblie het volgende:
Die Jelmer ziet er trouwens uit alsof hij al heel lang studeert.
Is makkelijk binnenvallen toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:43 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Mijn kamer is het dichtste bij de voordeur
Misschien wil electrocute wel geen vriend.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:47 schreef febster het volgende:
[..]
Nope, ze zegt me niks, is meer het type voor mijn broertje.
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:48 schreef blieblie het volgende:
Aan Kyra: we zijn even de views van je fotoboek aan het verdubbelen, niet denken dat je erg populair bent opeens... Wij zijn het maar![]()
Inderdaad. Ik zit in de fase van het selectief misbruiken van het mannelijk geslacht. Letterlijk en figuurlijk, natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien wil electrocute wel geen vriend.
[insert naam van mijn vriendin] ow ben jij het?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:52 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zit in de fase van het selectief misbruiken van het mannelijk geslacht. Letterlijk en figuurlijk, natuurlijk.![]()
Kom op flow, ze bijt terugquote:
Nu wel... Ik blijf bij mijn eerdere uitlating.quote:
Die had je al gezien mutsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:55 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Nu wel... Ik blijf bij mijn eerdere uitlating.
Daar kan ik het alleen maar niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nouw... hierbij... Je lijkt op Auticia
Dat zouden meer vrouwen moeten doenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:52 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zit in de fase van het selectief misbruiken van het mannelijk geslacht. Letterlijk en figuurlijk, natuurlijk.![]()
Daar zijn kerels als die huisgenoot van je ideaal voor... toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:52 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Je denkt niet helder na.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:55 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Nu wel... Ik blijf bij mijn eerdere uitlating.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je denkt niet helder na.
Flow is een van de leukste jongens hier, wat zeg ik, de leukste.
HIj kleedt zich enorm stijlvol, en dat is ironische grap ofzo.. En heeft mooie blauwe kijkers..
Dat is een leuk vraagje voor de zuster, naderhand.quote:
ALs ik dit probeer te visualiseren zie ik een incident met naaldhakken voor me...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:57 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat is een leuk vraagje voor de zuster, naderhand.
Ik doe geen huisgenoten. IK ben een verstandig meisje.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar zijn kerels als die huisgenoot van je ideaal voor... toch?
amaranta heeft msnquote:
Sister, who's gonna stop me?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:57 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Dat is een leuk vraagje voor de zuster, naderhand.
JIJ wel? Wel saai hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:58 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Ik doe geen huisgenoten. IK ben een verstandig meisje.
Oke, oke. Ik eet gewoon liever buiten de deur.quote:
Klinkt trouwens als een meisje van tussen de 25 en 30 jaar oud die net uit een lange gebroken relatie komt, met bindingsangst die de leegte in haar leven op wil vullen met schaamteloze sex om er op haar 35 achter te komen dat ze zich toch wel wil binden aan een leuke vent omdat haar biologische klok zo hard tikt dat ze er 's nachts van wakker ligt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:52 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Is PG ook niet een soort van zuster in het ziekenhuis?"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sister, who's gonna stop me?!!
En dan zegt zij: "The Lord will stop you my child."
ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |