zelf doen is zoooo 2003quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:43 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
LMK.
Hoi excuusnegertje.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:43 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoi BS.
Ik ben geband in onz!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:44 schreef Clockwork_Tin_Soldi... het volgende:
[..]
Hoi excuusnegertje..
Na twee minuten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:43 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
LMK.
Ooooh, ben jij het.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:54 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
GODVERDEGODVERDEGODVER MUS. HET WAS EEN ONGRAPPIGE GRAPPIGE KUTKICK..
http://wiki.fok.nl/index.php/LMKquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Wat betekent dat 'LMK' dan.
Ja die heb ik ff snel in elkaar geflanst, stond nog niks over in de wiki!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/LMK
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Kutnewbiequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:57 schreef Dark_Killah het volgende:
De enige echte.quote:
Donequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:17 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Ik kan niet anders. Reageer op die klotemails en lach die kutnewbies even uit.
Je quotte DK, kutnewbie. Je quotte een kutnewbie met een kutnewbieërige kutnewbietekst, kutnewbie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[...]
Oeee...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:25 schreef Clockwork_Tin_Soldier het volgende:
[..]
Je quotte DK, kutnewbie. Je quotte een kutnewbie met een kutnewbieërige kutnewbietekst, kutnewbie.
Hij had altijd zo'n donker figuur uit een tv-serie als usericon, maar ik weet de persoon en de serie niet meerquote:
Corky toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:27 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Hij had altijd zo'n donker figuur uit een tv-serie als usericon, maar ik weet de persoon en de serie niet meer
Life goes on. Met het verschrikkelijke Obladi-oblada als titelmuziekquote:
Heul wel!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:32 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ken ik zo niet, maar volgens mij niet..
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heul wel!
[afbeelding]
Ik ben potdomme toch niet seniel ofzo!.
Huh?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:27 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Hij had altijd zo'n donker figuur uit een tv-serie als usericon, maar ik weet de persoon en de serie niet meer
Ja, maar dat is zijn nieuwere, hij had eerst een andere.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:34 schreef MUUS het volgende:
[..]
Heul wel!
[afbeelding]
Ik ben potdomme toch niet seniel ofzo!.
Ja, en uit welke serie kwam BA ook alweer?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:35 schreef yvonne het volgende:
Daarna BA en toen pas Corky
NJ.quote:
LMK had eerst Macyverquote:
A-Teamquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:37 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ja, en uit welke serie kwam BA ook alweer?
Statistisch wonder!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:43 schreef Replacement_driver het volgende:
Ik kan niet anders.
MacGyver.quote:
Ze noemen me de nieuwe messias.quote:
Wie wil jou aan het kruis hebben?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:46 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Ze noemen me de nieuwe messias.
Yvonne had me bij het kruis op [die ene meet]. Ik voelde me érg verslagen, kan ik je vertellen.quote:
Je wenste voor een speer om je zij te doorboren?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:47 schreef Replacement_driver het volgende:
[..]
Yvonne had me bij het kruis op [die ene meet]. Ik voelde me érg verslagen, kan ik je vertellen.
Nee, PR gaf me een pils en toen was het weer okay. En toen draaide ik me om en ging verder met Lolalalaquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:52 schreef NJ het volgende:
[..]
Je wenste voor een speer om je zij te doorboren?
Ik zie ze gewoon allemaal, eigenlijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
De laatste 3 letters passen niet, dus worden er 3 puntjes,
die naar mijn idee evenveel ruimte in beslag nemen, voor in de plaats gezet.
Of, hoe zit dat?
Duidelijk. Over.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef Replacement_driver het volgende:
Zulks een retorische vraag, NJ.
Dat is om lange namen af te korten die anders de lay-out zouden verneuken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
De laatste 3 letters passen niet, dus worden er 3 puntjes,
die naar mijn idee evenveel ruimte in beslag nemen, voor in de plaats gezet.
Of, hoe zit dat?
Mijn enige zonde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:01 schreef Replacement_driver het volgende:
Jullie hebben zeker de nieuwe nieuwe of de nieuwe layout.
Ja, dat begrijp ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat is om lange namen af te korten die anders de lay-out zouden verneuken.
Uiterst markant.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het zijn zelfs maar 2 letters...
De volle naam van CTS vernaggelt de lay-out. Nu blijft de lay-out intact. Dus blijkbaar scheelt het toch een paar pixels.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik.
Maar we hebben het hier over 3 puntjes i.p.v. 3 letters.
Toch apart...
Nope, een feature.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het zal wel een bug zijn...
Jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:26 schreef GI het volgende:
Zijn we meteen van dark_killah af.
Positief punt.
Whehehe, leuk zo'n wikiquote:
Neen, wat is dat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:25 schreef cerror het volgende:
Zeg bs, heb je Jam player?
http://www.creamhq.de/creamfiles/winjam_09b.zipquote:
Veel Atari plezier met de nieuwste tracker!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:46 schreef Replacement_driver het volgende:
Fuckin' A. Ik ga even jouw nummer luisteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |