Ow kut, tegen BVO bedoel ikquote:
Oh nix hoor..hij maakte me belachelijk in t IDO-User spelleke dus nou kan ie t krijgen ookquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ow kut, tegen BVO bedoel ik.
Nee dat zou er nog boven op moeten komenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:48 schreef Svensational het volgende:
Hij is anders wel één van de weinigen die jou geen minpunten heeft gegeven nadat je had valsgespeeld
Ach.. ik heb mn hoop allang opzij gezet... en heb mn volledige steun al aan een ander gegevenquote:Op donderdag 12 januari 2006 15:52 schreef Svensational het volgende:
Je hebt geluk dat je er nog inzit!
Ik heb je zelfs nog twee punten gegeven op de dag dat je had "gemanipuleerd".quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach.. ik heb mn hoop allang opzij gezet... en heb mn volledige steun al aan een ander gegeven
*noteert*quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je zelfs nog twee punten gegeven op de dag dat je had "gemanipuleerd".
*hint.
Ook Talpa aan? Hier stond het ook net aan, maar gelukkig staat hij weer op "Van Etter tot Engel", waar een hele leuke Engelse probleemjongen inzit.quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ivo Niehe...
die man kan dus echt niet zingen
Moeder kijkt hier TV..gelukkig heb k de pilot van South Beach opstaan..de hoofdrolspeler is erg aangenaam voor een latinoquote:Op donderdag 12 januari 2006 21:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ook Talpa aan? Hier stond het ook net aan, maar gelukkig staat hij weer op "Van Etter tot Engel", waar een hele leuke Engelse probleemjongen inzit.
Probleemjongens-slet!quote:Op donderdag 12 januari 2006 21:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ook Talpa aan? Hier stond het ook net aan, maar gelukkig staat hij weer op "Van Etter tot Engel", waar een hele leuke Engelse probleemjongen inzit.
Maar hij had eenquote:
Slechtste film ooitquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:43 schreef sbientje het volgende:
ik kan zaterdag weer niet kijkenik ga naar de bios met mijnvriendinnetje
we gaan naar een film die me niet eens leuk lijkt, rumour has it ofzo... met jennifer aniston
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |