abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:12:42 #101
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_33748815
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Knibbel het volgende:

[..]

Zozo is dit een aanmoedigings belied om met nieuwe leden om te gaan? Dacht het niet. Benader me wat normaler en probeer eea uit te leggen en op te lossen ipv een beetje de monarch uit te hangen. Ik zit al 10 jaar op internet en veroorzaak nooit gezeur of gezeik op forums of waar dan ook. Heb fora, chatboxen en ICQ AL beheerd.. Ben vandaag nieuw en kan niet meteen alles weten. Ik kopieer deze tekst want je zal hem weg halen want is offtopic en is je goed recht maar je zou me ook ff kunnen mailen of msnen of iets normaler toe kunnen spreken venters... I rest my case...
Okay newbi...
Hier is een speciaal Klaagbaak (KLB) feedback topic voor.
De Klaagmuur (Beween hier je KLB slotjes en zo)
Hier kun je alles kwijt als je het niet eens bent over het optreden van een moderator.
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:12:50 #102
138175 Knibbel
Joehoeeee :-p
pi_33748825
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:09 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Justem

Maar goed, Partyflock is dus gewoon een paupersite
Kan er wel offT gekletst worden? Want dan kan ik best wat leuke dingen over PF vertellen, tis namelijk net met alles in het leven wat je er zelf van maakt. Maar als je eigen insteek d*pe-n*uk*n en tieten is dan zal je dat daar wel vinden, maar anders niet hoor...
'Onkruid vergaat niet!' ~ 'Amor vincit omnia!' ~ 'Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft!'
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:14:31 #103
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_33748884
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:12 schreef Knibbel het volgende:

[..]

Kan er wel offT gekletst worden? Want dan kan ik best wat leuke dingen over PF vertellen, tis namelijk net met alles in het leven wat je er zelf van maakt. Maar als je eigen insteek d*pe-n*uk*n en tieten is dan zal je dat daar wel vinden, maar anders niet hoor...
diepe neuke tiete?
Joh ga heen ofzo, je reageert hier helemaal offtopic.
Reageer OnTopic of niet..
pi_33749022
quote:
Kan er wel offT gekletst worden? Want dan kan ik best wat leuke dingen over PF vertellen
Men wil hier gewoon klagen over Partyflock. Het heet hier niet voor niks de Klaagbaak.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:18:14 #105
138175 Knibbel
pi_33749033
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:12 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Okay newbi...
Hier is een speciaal Klaagbaak (KLB) feedback topic voor.
De Klaagmuur (Beween hier je KLB slotjes en zo)
Hier kun je alles kwijt als je het niet eens bent over het optreden van een moderator.
Zat ik al in de goede richting met dit topic in de Klaagbaak aan te maken hey...
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:14 schreef Sjowhan het volgende:

[..]

diepe neuke tiete?
Joh ga heen ofzo, je reageert hier helemaal offtopic.
Reageer OnTopic of niet..
Volgens mij heb ik het topic geopent en heb ik meerdere malen onntopic gereageerd dus WTF?

Of wordt dit onder slowchat verstaan?
'Onkruid vergaat niet!' ~ 'Amor vincit omnia!' ~ 'Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft!'
pi_33749106
Ik vind het interessanter als er meer informatie bekend wordt over de toedracht van de hack.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:21:19 #107
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_33749138
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef Neuralnet het volgende:
Ik vind het interessanter als er meer informatie bekend wordt over de toedracht van de hack.
Misschien een foto van een boze hekker
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:21:43 #108
115764 romancrovatto
What is up negro?
pi_33749156
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:21 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Misschien een foto van een boze hekker
Die lijpe mocro flavour
Dikke tiet´n
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:22:26 #109
138175 Knibbel
pi_33749177
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef Neuralnet het volgende:
Nou, en wat dacht je van dat ze geen goede BU servers hadden etc. etc. Daarom opende ik dit topic, enerzijds om te klagen, onderzijds om aan de kaak te stellen of dit eigenlijk wel kan voor zon grote site met zoveekl leden, akties, crew en sponsoren...
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:26:03 #110
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_33749328
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:22 schreef Knibbel het volgende:

[..]

Nou, en wat dacht je van dat ze geen goede BU servers hadden etc. etc. Daarom opende ik dit topic, enerzijds om te klagen, onderzijds om aan de kaak te stellen of dit eigenlijk wel kan voor zon grote site met zoveekl leden, akties, crew en sponsoren...
Kan me ook niet voorstellen dat die site gehekt is, eigenlijk

Misschien een interne ruzie
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:29:53 #111
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_33749471
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:18 schreef Knibbel het volgende:

Volgens mij heb ik het topic geopent en heb ik meerdere malen onntopic gereageerd dus WTF?

Maar om ff onn te blijven....
Je weet niet wat het is. Voor hetzelfde geldt is het wel een hacker, loop je PF toch voor niets te fok!ken.
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_33749513
quote:
Weet je meer en zijn daar bronnen voor? Dit is interessant.
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:41:09 #113
138175 Knibbel
pi_33749875
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:29 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Maar om ff onn te blijven....
Je weet niet wat het is. Voor hetzelfde geldt is het wel een hacker, loop je PF toch voor niets te fok!ken.
Als je dus oplet dan beweer ik dat dus het met een site van die omvang niet moet mogen, en anders binnen enkele dagen weer moet draaien. Kijk gehackt worden we allemaal wel eens, en al niet te spreken over de pogingen toe, maar zon site (onderschat PF aub niet jongens) moet weer binnen een dag back on track zijn...

Dat van dat hacken lees ik net van een nieuwesposter @ N
pi_33750086
Al die kansloze PF-ers mogen van mij echt wegblijven.

Ik zal ook keihard optreden tegen pauper-topics en -posts in UVT! . .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_33750127
quote:
Dat van dat hacken lees ik net van een nieuwesposter
Passen we wel op dat we niet gaan speculeren? De "hack" wordt nu enkel bevestigd door een bericht op een ander forum.

Ik zou juist denken dat een grote site meer moeite heeft om alle data te herstellen dan "my personal homepage about my pet" van 20 MB. Natuurlijk zou een grote site een backup moeten hebben of snel een oude backup terug moeten kunnen zetten. Maar je zei zelf al: onderschat PF niet. Dat doet vermoeden dat de omvang van het probleem een stuk groter is dan enkel een corrupte backup.
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:48:26 #116
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_33750142
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef teknomist het volgende:

Modjes vallen terug op dictatoriale manieren om Fok! zuiver en puur te houden
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_33750202
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef teknomist het volgende:

Pas op hoor. Er zitten mensen tussen met jarenlange mod ervaring op MSN spaces, diverse fora en chatboxen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_33750301
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:49 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Pas op hoor. Er zitten mensen tussen met jarenlange mod ervaring op MSN spaces, diverse fora en chatboxen.
Ja, en dan nog geen fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven.

Oh ja, Partyflock natuurlijk. .
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_33750314
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:48 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Modjes vallen terug op dictatoriale manieren om Fok! zuiver en puur te houden
Gezocht: Nederlandse taal-NSB-ers.
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:57:10 #120
138175 Knibbel
pi_33750453
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:48 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Passen we wel op dat we niet gaan speculeren? De "hack" wordt nu enkel bevestigd door een bericht op een ander forum.

Ik zou juist denken dat een grote site meer moeite heeft om alle data te herstellen dan "my personal homepage about my pet" van 20 MB. Natuurlijk zou een grote site een backup moeten hebben of snel een oude backup terug moeten kunnen zetten. Maar je zei zelf al: onderschat PF niet. Dat doet vermoeden dat de omvang van het probleem een stuk groter is dan enkel een corrupte backup.
Nee, als je bijv. Global Swtich host backbone AIX dan draait je MSQL apart van je hoofd server en gost ernaast. Als je die goed weet te verbloemen moet je binnen een dag 1/4 startpagina weer aan het draaien hebben... Wat dus de issue is is dat het inderdaad uit de kluiten gegroeid is en ik dus vind met een community met meer dan 100.000 reps er beter geinvesteerd had moeten worden, dan maar commerciel wat ze toch al zijn. Kijk ff dieper... Thnks...
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:58:20 #121
138175 Knibbel
pi_33750493
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:52 schreef teknomist het volgende:

[..]

Ja, en dan nog geen fatsoenlijk Nederlands kunnen schrijven.

Oh ja, Partyflock natuurlijk. .
Schat hij gaat geen BPM meer kloppen van jou, ga buiten spelen.
pi_33750671
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:58 schreef Knibbel het volgende:

[..]

Schat hij gaat geen BPM meer kloppen van jou, ga buiten spelen.
Buiten spelen? Gezien jouw hang naar zelfbevestiging en slecht Nederlands... wie is hier nu volwassener?
pi_33750878
quote:
Wat dus de issue is is dat het inderdaad uit de kluiten gegroeid is en ik dus vind met een community met meer dan 100.000 reps er beter geinvesteerd had moeten worden, dan maar commerciel wat ze toch al zijn. Kijk ff dieper... Thnks...
Ik snap het punt. Er rust een hele "verantwoordelijkheid" op je schouders als je een grote website runt. Probleem is echter wel dat alle maatregelingen handen vol met geld kosten. Is het wel eens in je opgekomen dat dat geld er gewoon niet is? Als ik me niet vergis heeft de website tot een slordige jaar geleden op een paar PC's gedraaid op een studentenkamer en wordt de website voornamelijk bezocht door mensen die er niet voor betalen.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 00:09:00 #124
138175 Knibbel
pi_33750914
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:02 schreef teknomist het volgende:

[..]

Buiten spelen? Gezien jouw hang naar zelfbevestiging en slecht Nederlands... wie is hier nu volwassener?
Volgens mij is jou geldingsdrang meerdere malen groter... Maar wil niet in slowchat vervallen, iemand heeft me netjes uitgelegd dat dat niet de bedoeling is.... Netjes...

Anyway, the point is dat ik het van Fok ook niet als user zou accepteren, als ik dus erg actief op een site zit. Mag toch wel kritisch zijn? Naja, gelukkig al genoeg gelezen over dat mensen het op Fok ook niet tof zouden vinden als jullie er een week uitliggen dus complete down heb ik het dan over.

Je hebt een naam/bedrijf/eer hoog te houden, zoals ik al zeg een keertje eruit knallen kan natuurlijk, maar 6 dagen... Ach ik val in herhaling
  vrijdag 6 januari 2006 @ 00:14:10 #125
138175 Knibbel
pi_33751083
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:07 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

Ik snap het punt. Er rust een hele "verantwoordelijkheid" op je schouders als je een grote website runt. Probleem is echter wel dat alle maatregelingen handen vol met geld kosten. Is het wel eens in je opgekomen dat dat geld er gewoon niet is? Als ik me niet vergis heeft de website tot een slordige jaar geleden op een paar PC's gedraaid op een studentenkamer en wordt de website voornamelijk bezocht door mensen die er niet voor betalen.
Kijk we komen er wel! Dat weet ik ook hoe het begonnen is en ontwikkeld, ik ben een PF-er weet je nog. Wat ik aan de kaak wil stellen is dat er dus bestuursmatig iets anders gedaan had moeten worden, maatregelen treffen, desnoods leden stop, minder dataverkeer laten genereren gewoon ALLES om niet 6 dagen plat te liggen. Ik heb dat nog nooit meegemaakt en vind het onverantwoordelijk. PF werd een heus bedrijf en je kan het gewoon niet maken om een week totaal off te zijn.

Gaat ook om de manier waarop. Rciht dan in ieder geval de html die ze nu hebben in met een weblog. Wat je aan het doen bent, waarom hoe en wat. Openheid van zaken. Voorkom spook verhalen. Komop man 115.000 active leden das geen kattepis. En ze waren al commerciel, had het dan zo gedaan om dit kost wat kost te voorkomen!

Ik ben en blijf een PF-er, hele leuke site in de goede hoekjes en net zoals Fok interactions based. Heb niks tegen ze, verder helemaal neutraal en objectief en wil nogmaals zeggen dat het eigenlijk niet moet kunnen en de manier waarop (geen info) alle helemaal wierd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')