Is dit hier normale taal? Bij ons in de binnenstad heb je dan -1 tand...quote:
Ik kijk wel uit! Veel te leuk hier!quote:
Hoezo, dit is juist gezelligquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:14 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Is dit hier normale taal? Bij ons in de binnenstad heb je dan -1 tand...Latenw e het vooral gezellig houden...
en dan al die aandacht mislopen zekerquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:12 schreef tonks het volgende:
Rot dan op grafjosti
Hier is dat "+1 inzichtvol"quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:14 schreef Knibbel het volgende:
Is dit hier normale taal? Bij ons in de binnenstad heb je dan -1 tand... Latenw e het vooral gezellig houden...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:16 schreef Herald het volgende:
[..]
en dan al die aandacht mislopen zeker
Jah juist lieve ginger!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:41 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Oooooooooo oke ff wennen lieverd dankkkkkkk
puik plan, krijg je lekker veel reacties en views in je fotoboekje want een instant messenger gebruiken is natuurlijk een heel erg stupide ideequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:51 schreef -beyond- het volgende:
Jah juist lieve ginger!!
P.s. Maak ff je fok fotoboek aan, kunnen we ff berichten naar elkaar![]()
http://fotoboek.fok.nl/register.fok
Want naar Partyflock ga ik niet![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:56 schreef -Guppie- het volgende:
partyflock is er nog nooit zo lang uit geweest geloof ik
ik mis partyflock
maar hier vind ik het ook wel leuk....wel anders...
Hey schatje zullen we ook eens lekker over jou gaan generaliseren? Kijk uit he, don't fok (!) with the blooodzoooo... PF heeft zeer leuke spelletjes en laat iedereen in zijn waarde zou ik zeggen. Of moet ik alle opmerkingen hier met een pallet zout nemen, maar dan worden het wel prutser opmerkingen he....quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:08 schreef -beyond- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zou helemaal gek worden als FOK! uit de lucht zou gaan. Hoewel het wel studiebevorderend zijn.
Het zijn prutsers bij Partyflock vergeleken bij FOK!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:55 schreef Herald het volgende:
[..]
puik plan, krijg je lekker veel reacties en views in je fotoboekje.
nOObquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:11 schreef -Guppie- het volgende:
ik ben inderdaad een groentje hier....kan er niks anders van maken
quote:
Beetje FOK!KEN moet kunnen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:11 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Hey schatje zullen we ook eens lekker over jou gaan generaliseren? Kijk uit he, don't fok (!) with the blooodzoooo... PF heeft zeer leuke spelletjes en laat iedereen in zijn waarde zou ik zeggen. Of moet ik alle opmerkingen hier met een pallet zout nemen, maar dan worden het wel prutser opmerkingen he....![]()
Issie wakkerquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef -beyond- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Beetje FOK!KEN moet kunnen!
Daar word je hard van![]()
Let op:quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Beetje FOK!KEN moet kunnen!
Daar word je hard van![]()
Nee hij slaaptquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Issie wakker![]()
Anders maken we er gewoon een foto-topique van![]()
Hier gebruiken we kudosquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:22 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Let op:
Schat, weet jij wel wat voor een 'vlees' jij in de kuip haalt? Ik ik word keihard van de gedachte fokken![]()
Misschien hebben wij op internet een andere manier van benaderen en om dit ontopic te houden zullen we dat op PF ook wel hebben![]()
:kus: onee die werkt hier zo niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |