abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33740830
heeft iemand hier ervaring mee?

Ik ben snipverkouden, maar het word minder, mijn neus is weer helemaal open. Alleen toen ik verkouden was zijn mn oren een beetje dicht gaan zitten. Wat je ook krijgt als je opstijgt met het vliegtuig. Ik krijg ze alleen niet goed, niet met slikken, niet met gapen, niet met mn neus dicht houden en snuiten, met niks niet. Ik denk dus dat het met verkoudheid te maken heeft.

Weet iemand hoe ik hier af kom? De huisarts is niet te bereiken, dan maar zo.

suggesties graag
pi_33740871
Bij mij gaat het altijd vanzelf over.. Kan wel even duren hoor...
I'm Not A Golddigger...I Just Dig Your Money..:)
pi_33740883
Ik zet je even door naar LIF!
pi_33741881
Hier ga je toch alsjeblieft je huisarts niet voor lastig vallen

Gaat vanzelf over. Heb 't ook wel eens.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:32:13 #5
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_33741919
Oh, dat is Laids...
pi_33741936
Die andere helft, is die niet interessant genoeg?

On topic: ze springen vanzelf weer open, hooguit binnen een paar dagen. Geduld hebben dus
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
pi_33742118
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:32 schreef Zwansen het volgende:
Oh, dat is Laids...
!
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:38:30 #8
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_33742173
Heb ik ook net gehad bij m'n linkeroor (ook na een verkoudheid, naja ben nog steeds een beetje verkouden)... zat een beetje dicht en af en toe een piep... gaat na een weekje of zo over... 't is wel irritant
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:40:20 #9
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_33742234
Een wattenstaafje doet soms wonderen!
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_33742243
hier hetzelfde.

vorige week snipverkouden, dat ging stukken beter en bijna over en toen schoot oor links dicht. drie dagen dicht gezeten.

en nu is oor links open en oor rechts al twee dagen helemaal dicht

ik ga er maar vanuit dat de buisjes van eustachius dicht zitten tijdelijk. gaat wel weer over.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_33742355
Bij mij waren het de restanten van een middenoorontsteking. Heb nooit pijn gehad, maar ik bleek dus een middenoorontsteking gehad te hebben
pi_33742453
Je moet je neus gaan druppelen. Door verkoudheid gaat idd je buis van eustachius dichtzitten. Die zitten tussen je neus en je oor, dus als je je neus druppelt gaat het vast snel beter!
It is your friends who make your world!
pi_33749115
Inderdaad ja. Maar je hoeft er niet eens neusdruppels voor te halen, een simpele oplossing van lauw water met een mespuntje zout is genoeg. Even je neus snuiten zodat de boel zo leeg mogelijk is, dan even door je neus (1 neusgat dichthouden, daarna wisselen) een paar keer zout water opsnuiven van een lepeltje. Mag je gewoon doen zo vaak je daar behoefte toe voelt eigenlijk, maar doe het in ieder geval twee a drie keer per dag. Kost je vrijwel niets behalve die vijf minuutjes op een hele dag.
Sanity is (not) statistical
pi_33750320
Om je oren sneller "open" te krijgen moet je je neus dicht houden en lucht druk opbouwen in je wangen (blazen met je mond dicht) zodat je oren "ploppen". Dat kan de eerste keer veel pijn doen maar helpt wel!
What comes around goes around!
pi_34024162
bedankt
  vrijdag 13 januari 2006 @ 20:01:17 #16
132726 Sjengdanny
Ik kom er wel...
pi_34024740
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:53 schreef teenage-dirtbag het volgende:
Om je oren sneller "open" te krijgen moet je je neus dicht houden en lucht druk opbouwen in je wangen (blazen met je mond dicht) zodat je oren "ploppen". Dat kan de eerste keer veel pijn doen maar helpt wel!
Ik heb eens gelezen dat dit erg slecht moet zijn voor je hersenen...
Op ut Vriethof, op un baank.
Gruuts op de Mestreechter Geis!
Hendig sjiek!
Vuilak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')