Hier doet ie het gewoon.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef Aarti het volgende:
Doet de engelse lush-site het bij jullie ook niet?
Hier ook moeite met de engelse site, duurt meestal een paar dagen en daarna gaat het weer een tijdje goed. Ligt geloof ik aan de provider.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:34 schreef Aarti het volgende:
Doet de engelse lush-site het bij jullie ook niet?
Misschien dat ik dat morgen dan maar even doe. Wat moet, dat moetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:03 schreef Aarti het volgende:
Ik heb het niet van HIWTK, vriendinnie. De enige oplossing: een lekkere bodycream van Lush erbij kopen
Gister deed hj het met geen mogelijkheid en vandaag doet hij het dus welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Engelse Lush-site laadt als een trein hier! Geen enkel probleem.
Nou, mooi toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:30 schreef Anitra het volgende:
[..]
Gister deed hj het met geen mogelijkheid en vandaag doet hij het dus wel![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Yammie net even een Mask of Magnaminty gebruikt (bedankt Shirley)
Dit zag er zo uit:
[afbeelding]
Oh en Elefes, ook bedankt voor de Sweet Japanese Girl, die is echt heerlijk!
* 2 nieuwe producten op de lijst noteert. *
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuke foto SS16
Ook de Imperialis is "verkocht"!![]()
Vaav
Waar ruikt die roze glitterbug naar? Misschien heb ik wel interessequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:07 schreef Anitra het volgende:
Ik heb iig een roze glitterbug en een blauwe in de aanbieding.
Heb ook 2x Phuket in de aanbieding. Dat zijn de dingen die vooraan lagen.
Spice Mountain heb ik gevonden LotjeB, het is een 3/4 stukje.
Dit zag er zo uit:
[afbeelding]
Dit zag er zo uit:
[afbeelding]
Ik heb nog wel wat van The Strokes over, ik vind het niet zo heel fijn. Maar meer dan een halve pot is het niet. Maar als je het wilt hebben?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:03 schreef Shirley het volgende:
Hm...ik ben inmiddels ook benieuwd geworden naar Sweet Japanese Girl, en naar The Strokes, maar die gaat eruit.Maar ik wilde niet meer gaan bestellen! Zal ik het toch doen.....
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat van The Strokes over, ik vind het niet zo heel fijn. Maar meer dan een halve pot is het niet. Maar als je het wilt hebben?
Ik heb nogal dik haar en als het een beetje vochtig wordt gaat het heel wijd staanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:33 schreef Shirley het volgende:
[..]
Uhm....hoeveel is dat ongeveer dan? En wat vind je er niet fijn aan? Wat voor soort haartype heb je?
Lijkt wel een verhoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |