Ocean Salt mss.? Die kleine potjes zijn nog wel draagbaar, of je kunt het nog in een kleiner potje kiepen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk jammer dat ze geen scrubzout hebben. Zou graag een zakje meenemen naar de sauna binnenkort. Om nu de hele dag met zo'n scrubblok in m'n badjas rond te lopen lijkt me ook niet handig...
Mennn wat ben ik blij met je bericht, ik heb gister hetzelfde gedaan en dacht dat ik gek wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef Leegle het volgende:
Mén, dit is verslavend... Ben zojuist zelfs zo erg geweest om m'n digitale winkelmandje op de website te vullen terwijl ik wist dat ik niets ging kopen, gewoon om het "ik-koop-Lush-gevoel" te evenarenWordt toch weer hoog tijd dat ik de winkel ga bezoeken, tis alweer n week geleden
Even denken hoor... Ik houd ook erg van de Christmas Massage, al heb ik er daar nog drie van. En natuurlijk Back for Breakfast, al heb ik daar nog een halve liter van. En Angel's Delight, al heb ik daar nog 3 ons van. Cleanliness BBS? Letters to Santa?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:47 schreef lotje11 het volgende:
@Maeghan, nope helaas, was hier de laatste keer ook al uitverkocht......... EEn andere favoriet van mij ..Maar als je andere wensen hebt die ik nog wel kan krijgen
Ja, goed he?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:31 schreef Anitra het volgende:
Een aparte curverdoos voor discons en kerstspul
De discons die ik heb ga ik eruit doen, vind het zonde dat ze hier maar liggenzoveel discons heb ik niet meer geloof ik trouwens
Dat heb ik ook een keer zitten doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef Leegle het volgende:
Mén, dit is verslavend... Ben zojuist zelfs zo erg geweest om m'n digitale winkelmandje op de website te vullen terwijl ik wist dat ik niets ging kopen, gewoon om het "ik-koop-Lush-gevoel" te evenarenWordt toch weer hoog tijd dat ik de winkel ga bezoeken, tis alweer n week geleden
Dat nog iemand het doet maakt je nog niet normaal hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:25 schreef Aarti het volgende:
[..]
Mennn wat ben ik blij met je bericht, ik heb gister hetzelfde gedaan en dacht dat ik gek was![]()
sssssstttt Laat mij lekker in mn illusie leven dat het normaal is om fakebestellingen te doen, elke dag even aan je Rockstar te sniffelen, 'snachts te dromen dat je 5 minuten gratis winkelen bij Lush hebt gewonnen, en dat ze complete verzorgingslijnen van Snow Fairy gaan makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:35 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat nog iemand het doet maakt je nog niet normaal hoor![]()
Als Lush junk is het verantwoord.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:39 schreef Aarti het volgende:
[..]
sssssstttt Laat mij lekker in mn illusie leven dat het normaal is om fakebestellingen te doen, elke dag even aan je Rockstar te sniffelen, 'snachts te dromen dat je 5 minuten gratis winkelen bij Lush hebt gewonnen, en dat ze complete verzorgingslijnen van Snow Fairy gaan maken![]()
![]()
Ik stem met 2 handen omhoog voor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik eis een wasverzachter van Lush met de geur van Snow Fairy.
Dat moest er even tussendoor.
Carry on.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef Maeghan het volgende:
Bah! Ik wil meer citrus!
Ja he =) Eigenlijk had ik stiekem gehoopt dat je 'm heel erg vies zou vinden en 'm kwijt zou willen voor een flesje Snow Fairyquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]B4B
Waarom is dit een fokking discon? Ik durf het amper te gebruiken en het is zó lekker
Mijn kat rent zelfs voor me weg als ik MoM opheb.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:36 schreef Elefes het volgende:Die foto's
![]()
Ik probeer te voorkomen dat iemand mij ziet wanneer ik MoM op mijn gezicht heb. Ik wil de reacties die het geeft niet meemaken.
Dat effect heb ik vakerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:25 schreef Maeghan het volgende:
't is wel opvallend stil opeens ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |