Ik weet niet hoe hoog jij je lat hebt, maar zoiets zou ik nog niet eens met mn kleine teennagel aanraken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:47 schreef Beach het volgende:
Maar heb je dr wel geneukt?
Ja ze is ook angenomen voor in de cafetaria en ik sta dan achter de bar, dus gelukkig hoef ik niet tegen haar aan te kijken de hele dag.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarschijnlijk kan ze dan wel goed frituren... elk nadeel heeft zn voordeel jonge sprinkhaan
En jij bent een lekker ding om te zien?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:51 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Ja ze is ook angenomen voor in de cafetaria en ik sta dan achter de bar, dus gelukkig hoef ik niet tegen haar aan te kijken de hele dag.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:54 schreef de_puta_madre het volgende:
Heb je dat mij horen zeggen? Ik sport wel regelmatig ja en onderhoud mijn lichaam goed.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:55 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ach, heb ook es zo'n collega gehad. Ze paste niet in een bureaustoel.
Je trekt mannen aanquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:57 schreef Twisted_Logic het volgende:
Heb je nog foto's dan?
Nou vertel....quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je trekt mannen aan![]()
* Biogarde heeft ook sinds deze week een nieuwe collega![]()
Wat wil je horenquote:
Als je je hersentjes nou ook getraind had had je niet in een cafetarie gewerkt en had je ook niet tegen haar aan hoeven te kijken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:54 schreef de_puta_madre het volgende:
Heb je dat mij horen zeggen? Ik sport wel regelmatig ja en onderhoud mijn lichaam goed.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:13 schreef yosander het volgende:
Zo dachten ze zekers ook toen jij er kwam werken....![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:10 schreef dehero het volgende:
[..]
Als je je hersentjes nou ook getraind had had je niet in een cafetarie gewerkt en had je ook niet tegen haar aan hoeven te kijken.![]()
komt er nog wel licht in de cafetaria dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:51 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Ja ze is ook angenomen voor in de cafetaria en ik sta dan achter de bar, dus gelukkig hoef ik niet tegen haar aan te kijken de hele dag.
Het is een bijbaantje sukkel en ik sta achter de barquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:10 schreef dehero het volgende:
[..]
Als je je hersentjes nou ook getraind had had je niet in een cafetarie gewerkt en had je ook niet tegen haar aan hoeven te kijken.![]()
Het oog wilt over het algemeen ook watquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:18 schreef babba_ het volgende:
maar..het gaat toch om het innerlijk...
![]()
![]()
anti-reclame: "ik sta elke dag in de snackbar, nu ben ik zo" daar gaat je eetlust...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:24 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Het oog wilt over het algemeen ook wat![]()
(Trouwens, wel een goede reclame voor in de snackbar dan...)
Dat had ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:24 schreef Kogando het volgende:
Zoek werk zonder smerige dikke wijven.
Het is maar uit wiens ogen je kijkt. Ik dacht eerder aan al die afvalproducten en marketing.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:26 schreef babba_ het volgende:
[..]
anti-reclame: "ik sta elke dag in de snackbar, nu ben ik zo" daar gaat je eetlust...
Als ze mooi en slank is betekent dat nog niet dat je er ook met je vingertjes aan mag zittenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:44 schreef de_puta_madre het volgende:
Heb deze week vakantie dus ik dacht ff een weekje om lekker veel geld te verdienen. Kom ik op mijn werk zegt de baas groet even je nieuwe collega. En daar stond ze dan, een wezen waar zelfs een ooievaar nog niet op zou schijten. Gadverdamme zeg wat een lelijk dik wijf was dat, en het erge is ik moet morgen weer met haar werken.
Dikke mensen![]()
Lelijke mensen![]()
Lelijke mensen die moddervet zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw, achter de bar al! Promotie gehad?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:22 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Het is een bijbaantje sukkel en ik sta achter de bar![]()
Dikke mensen zijn lui en eten te veel en te vet in 99 van de 100 gevallen. 'Ik kan gewoonweg niet afvallen', 'Ik heb het zó vaak geprobeerd' en 'Ik eet al zo weinig' zijn slappe excuses. Wanneer je er de motivatie voor hebt kan vrijwel iedereen afvallen (er zijn natuurlijk uitzonderingen).quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:18 schreef babba_ het volgende:
maar..het gaat toch om het innerlijk...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:37 schreef Maikuuul het volgende:
Hahapwned like a n00b.
Stiekem ben je wel verliefd op haar
matennaaiersquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:44 schreef de_puta_madre het volgende:
Heb deze week vakantie dus ik dacht ff een weekje om lekker veel geld te verdienen. Kom ik op mijn werk zegt de baas groet even je nieuwe collega. En daar stond ze dan, een wezen waar zelfs een ooievaar nog niet op zou schijten. Gadverdamme zeg wat een lelijk dik wijf was dat, en het erge is ik moet morgen weer met haar werken.
Dikke mensen![]()
Lelijke mensen![]()
Lelijke mensen die moddervet zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Retardsquote:
Tja de_puta_madre, dat ben je inderdaad als je mensen op hun uiterlijk beoordeeld. Aan zelfkennis ontbreek het je niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:10 schreef de_puta_madre het volgende:
[..]
Retards![]()
![]()
![]()
vertaling: zwakzinnig persoon
Ik had het tegen de_puta_madre hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:58 schreef 2609 het volgende:
beter dan een matennaaier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |