Hey bedankt, maar denk niet dat ik dat koop ofzo ik wil het wel leren maar geen zin om geld te betalenquote:
De beste manier om een programmeertaal te leren is imho wel een goed boek.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Hey bedankt, maar denk niet dat ik dat koop ofzo ik wil het wel leren maar geen zin om geld te betalen
hij heeft dat forum er ook vanaf gegooit....quote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef Remzz het volgende:
Geqxon kan zijn V & A topic ook wel gedag zeggen
JA, wel goedkoop. NEE, geen widescreenquote:Op maandag 9 januari 2006 05:27 schreef tonks het volgende:
Hoi, ik heb een monitor op alternate gezien de "Videoseven W17PS (17", 8ms, D-sub)" alleen nu weet ik niet echt wat D-sub is, maar bij uitgebreide specs staat gewoon vga, dus kan hij dan op mijn mac mini ?
iMac G4 is er alleen in 800 mHz of sneller. Volgens mij echter niet met Superdrive op die snelheid. Verder zou bij de iMac de schermgrootte essentieel zijn voor de waarde. De kans is groter dat je een eMac hebt, en wel deze:quote:Op maandag 9 januari 2006 12:05 schreef Slarioux het volgende:
Jow, vraagje.
Een school bij mij in de buurt heeft drie Imac's staan, en (jammer genoeg) willen ze er vanaf. Nu heb ik twee vraagjes. Wat zijn we waard, en hoe krijg ik ze het beste leeg? Moet ik ze formatteren, of herinstallen, of wat is de beste methode om ook alle oude data eraf te krijgen? Ze willen ze verkopen, en aan mij de vraag om ze te taxeren en ze leeg te maken.
Dit zijn iig de specs voor zover ik ze nu weet:
Imac G4 (6/8)00 256MB/60GB/Superdrive Imac DV
Heb ff de specs snel genoteerd aan de foon, geen idee of ze precies kloppen of compleet zijn.
quote:CPU
CPU: PowerPC 7455
CPU Speed: 800 MHz/1.0 GHz
FPU: integrated
Bus Speed: 133 MHz
Data Path: 64 bit
ROM: 1 MB ROM + 3 MB toolbox ROM loaded into RAM
RAM Type: PC133 SDRAM
Minimum RAM Speed: 133 MHz
Onboard RAM: 0 MB
RAM slots: 2
Maximum RAM: 1 GB
Level 1 Cache: 32 kB data, 32 kB instruction
Level 2 Cache: 256 kB on-chip, 1:1
Video
Screen: 17" Flat CRT
Video Card/Chipset: ATI Radeon 7500 4X AGP
VRAM: 32 MB
Max Resolution: 24 bit 1280x960
Video Out: mini VGA, mirror only
Storage
Hard Drive: 40/60/80 GB
ATA Bus: ATA-66
Optical Drive: CD-ROM/Combo/SuperDrive (see notes)
Input/Output
USB: 3
Firewire: 2
Audio Out: stereo 16 bit mini
Audio In: stereo 16 bit mini
Speaker: stereo
Microphone: mono
Networking
Modem: 56 kbps
Ethernet: 10/100Base-T
Airport Extreme: optional card
Miscellaneous
Codename: ?
Gestalt ID: 406
Power: 170 Watts
Dimensions: 15.8" H x 15.8" W x 17.1" D
Weight: 50 lbs.
Minimum OS: 9.2.2
Maximum OS: 10.4.3
Introduced: May 2003
Terminated: April 2004
Ze zijn in 2002 aangeschaft. En ja, het is diequote:Op maandag 9 januari 2006 12:11 schreef Anthraxx het volgende:
Toendertijd kostte deze trouwens $1,799
quote:Announced in September 2003, the iMac (late 2003) was primarily a speed bump of the existing iMac line, with feature improvements to the 15" model to bring it to basic feature parity with the 17" model.The 15" model, with a 80 GB hard drive, 256 MB of RAM, 32 MB of VRAM and a CD-RW/DVD-ROM drive, was $1299. The 17" model, with an 80 GB hard drive, 256 MB of RAM, 64 MB of VRAM, and a CD-RW/DVD-R "SuperDrive" was $1799.
Ik krijg binnenkort de originele bon over de snailmail, dan kan ik meer zeggen. Thx hiervoor iigquote:Op maandag 9 januari 2006 12:13 schreef XL het volgende:
[..]
iMac G4 is er alleen in 800 mHz of sneller. Volgens mij echter niet met Superdrive op die snelheid. Verder zou bij de iMac de schermgrootte essentieel zijn voor de waarde. De kans is groter dat je een eMac hebt, en wel deze:
[..]
Volgens haar briefje hadden ze "zestig geebee". Ben benieuwd naar wat ik krijg in ieder geval.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:17 schreef XL het volgende:
Even verder zoeken leert me dat de iMac er wel is. Voor exact dezelfde verkoopprijs die jij meldde:
[..]
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Volgens haar briefje hadden ze "zestig geebee". Ben benieuwd naar wat ik krijg in ieder geval.
Volgens Ebay / Marktplaats zit ik om en nabij de 350 euro als richtlijn voor een vraagprijs, klopt dat een beetje?
quote:Finally, the 800 MHz model, with 256 MB of RAM, a 60 GB hard drive, and the CD-RW/DVD-R "SuperDrive," was $1799. The middle and high-end model shipped with Apple Pro Speakers, and all models included a new White Pro Keyboard and Mouse. Various price cuts were offered over the next year, and all configurations were discontinued in January 2003.
Ik zie trouwens inderdaad dat ze gewoon voor die prijzen worden aangeboden. Misschien maar eens serieus de jacht gaan inzetten op zo'n mooi gloeilampje.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Volgens haar briefje hadden ze "zestig geebee". Ben benieuwd naar wat ik krijg in ieder geval.
Volgens Ebay / Marktplaats zit ik om en nabij de 350 euro als richtlijn voor een vraagprijs, klopt dat een beetje?
Hoe geweldig? Ik heb dat boek, en mis nu net een stukje over netwerk programmeren daarin..quote:Op zondag 8 januari 2006 17:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
TCP/IP (wat geweldig door Cocoa gebruikt kan worden).
Zie de link die ik gepost had hierboven. Het staat inderdaad niet in het boek, maar wordt wel als reference meegeleverd met XCode.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:39 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe geweldig? Ik heb dat boek, en mis nu net een stukje over netwerk programmeren daarin..
Trommel nog twee belangstellenden op zou ik zeggen, en maak die school blij.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie trouwens inderdaad dat ze gewoon voor die prijzen worden aangeboden. Misschien maar eens serieus de jacht gaan inzetten op zo'n mooi gloeilampje.
Prima, 900 voor alledrie als de schermen (pixel)perfect zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Trommel nog twee belangstellenden op zou ik zeggen, en maak die school blij.
Ja, dat zit erin. En dat is ook wat ik zou doen. Even opstarten van een Mac OS X CD'tje, een van de vier (?) methoden kiezen om de schijf leeg te maken (van snel naar veilig) en dan het OS er opnieuw op.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
In MacOS zelf zit een Secure Erase (als alternatief voor het normale deleten). Ik heb geen idee of dat ook in de installatie ook zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |