abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 januari 2007 @ 23:10:14 #51
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_45776004
quote:
Op zondag 28 januari 2007 23:09 schreef Xcalibur het volgende:
heb alleen de trailers op Discovery heel de week gezien, en net een heel kort stukje (Top Gear was interessanter ) en ik vond het nogal een onsymphatieke kerel... stukje dat ik zag waren ze aan het rennen, was vervelend, leek Blair Witch wel
MIJN PET, MIJN PET. STOMME VOS PAAS MIJN PET!

Dat stukje?
feest
  zondag 28 januari 2007 @ 23:12:53 #52
8369 speknek
Another day another slay
pi_45776103
De materie is mateloos interessant, en zo het er naar uit ziet heeft Herzog gewoon prachtige beelden in z'n schoot geworpen gekregen. Een boeiende docu, maar ik vind hem niet heel emotioneel aangrijpend, en dat kun je denk ik Herzog wel aanrekenen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_45776430
quote:
Op zondag 28 januari 2007 22:47 schreef Big_Boss_Man het volgende:
die gast is niet goed wijs
Wat hij zegt.
pi_45776439
quote:
Op zondag 28 januari 2007 23:08 schreef Lucille het volgende:

[..]

Het is nu bezig.
ik wilde het net even komen melden.
pi_45776604
quote:
Op zondag 28 januari 2007 23:12 schreef speknek het volgende:
Een boeiende docu, maar ik vind hem niet heel emotioneel aangrijpend, en dat kun je denk ik Herzog wel aanrekenen.
Hmm met Tim moet je op zich niet zo veel medelijden hebben, maar met dat meisje kan je toch wel compassie hebben ...
pi_45776682
ben em nu ook aan het kijken...
maar wat een nutjob :S
Die vent spoort ECHT niet :S
Hij komt nogal schizofreen over, praten tegen niemand, stemmetjes, vaag, raar, bijna eng :S
Acht van de negen stemmen in mijn hoofd zeggen me dat ik niet gek ben, de negende neuriet de Tetris melodie.
ɹǝıɥ ɥɔız ʇpuıʌǝq n
pi_45777402
k heb m vorig jaar gezien ergens, ik vond juist wel te gek. het geeft een goed beeld van een gek die is verdronken in zijn eigen illusie. de tragiek van het hele verhaal. echter had ik het bandje wel graag willen horen. op het moment dat wordt opgepeuzeld door een verschrikkelijke grizzly stond de bandrecorder namelijk aan.
pi_45779390
Ik vond het imho meer op een komedie lijken, dat stukje met die hommel
pi_45779417
quote:
Op maandag 29 januari 2007 01:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik vond het imho meer op een komedie lijken, dat stukje met die hommel
Samen met het fragment direct daarna (waarin hij geëmotioneerd raakte door een flinke berg berestront) het fragment wat mij het meeste is bijgebleven.
  maandag 29 januari 2007 @ 01:34:24 #60
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45779419
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef Tafkahs het volgende:
the wild blue yonder is wel bagger, dat is ook van zijn hand
ik trek het wel in, GB het is een vrij sneue vertelling van iemand die het geloof in de mensheid heeft opgezegd en die vervolgens verscheurd wordt door een beer waar hij wel vertrouwen in heeft, als in een soort lotsbepaling.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  maandag 29 januari 2007 @ 01:38:20 #61
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_45779451
Prachtig en uniek beeldmateriaal + tragisch verhaal + intigrerende protagonist + "over the top" barok commentaar + geniale muziek van Richard Thompson = topfilm
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_45791729
Die gast spoorde inderdaad duidelijk niet. Toch vond ik het best interessant om te zien.
(ben ik trouwens zo gestoord dat ik de geluidsopname waarin ie werd gedood wél had willen horen? )
pi_45795921
Mijn conlusie na het wederzien van de documentaire is dat het eigenlijk één grote meningsuiting van Werner Herzog is. Heel de documentaire gaat er zo'n beetje over hoe híj er over denkt en wat hij er van vindt. Een beetje jammer, aangezien objectiviteit een documentairemaker siert.
  maandag 29 januari 2007 @ 19:26:31 #64
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_45800062
quote:
Op maandag 29 januari 2007 17:33 schreef Ill-Skillz het volgende:
Mijn conlusie na het wederzien van de documentaire is dat het eigenlijk één grote meningsuiting van Werner Herzog is. Heel de documentaire gaat er zo'n beetje over hoe híj er over denkt en wat hij er van vindt. Een beetje jammer, aangezien objectiviteit een documentairemaker siert.
Herzog is toch altijd narrator Ik pruim 'm ook vaker niet dan wel trouwens
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_45936701
quote:
Op zondag 15 januari 2006 12:53 schreef clowncloon het volgende:
Ik heb NET grizlly man gezien en ik moet zeggen...ik ben toch onder de indruk.
Waarom? Omdat Timothy ECHT van die dieren hield en spectaculaire beelden op video 8 heeft weten te krijgen...kan je nagaan hoe die beelden in het eggie gevoeld moeten hebben.
Natuurlijk heeft hij alle realiteit uit het oog verloren, was hij min of meer schizofreen en heeft hij een soort heldenrol willen spelen (zelfs treadwell heeft hij bedacht; als een soort indianennaam = loopt goed o.i.d.). Maar als je daar omheen kijkt (wat veel mensen niet kunnen of willen) dan zie je een heeeeeeeel emotionele man die duidelijk geen enkel doel in zijn leven had (vandaar ook het afglijden in drank en drugs in zijn jeugd). En dat hij een soort doel maakte (hoe nutteloos en onwerkelijk dan ook) vind ik dat toch mooi. Hij hield van die beren, vossen en wilde natuur....en dat zie je terug in de Docu.
Hij hield niet zozeer van die beren, maar van zichzelf, zijn bandana, zijn blonde haar, zijn heldhaftigheid, zijn reddersrol. Als hij van die beesten zou houden, als hij ze zou respecteren, dan zou hij ze met rust laten. Er zat helemaal niks in die beren, geen Groot Begrip, geen Zielsverbondenheid. Waarom ze hem niet eerder opgepeuzeld hebben? Hij liet hen compleet onverschillig.

Al die tijd zit Treadwell dingen die hij in zijn leven tekortkomt op die beesten te projecteren. De beren geven hem de glansrol die hij altijd al heeft willen hebben. Alles draait om Treadwell.

Ik heb geen sympathie voor een megalomaan die leeft in luchtkastelen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_50794532
komende week zondag te zien op discovery
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_50794585
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 09:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hij hield niet zozeer van die beren, maar van zichzelf, zijn bandana, zijn blonde haar, zijn heldhaftigheid, zijn reddersrol. Als hij van die beesten zou houden, als hij ze zou respecteren, dan zou hij ze met rust laten. Er zat helemaal niks in die beren, geen Groot Begrip, geen Zielsverbondenheid. Waarom ze hem niet eerder opgepeuzeld hebben? Hij liet hen compleet onverschillig.

Al die tijd zit Treadwell dingen die hij in zijn leven tekortkomt op die beesten te projecteren. De beren geven hem de glansrol die hij altijd al heeft willen hebben. Alles draait om Treadwell.

zo had ik het nog niet bekeken
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_51004411
Morgen dus om 2100 op Discovery inderdad. Wil het ook wel eens zien .
  zaterdag 30 juni 2007 @ 22:08:47 #69
67385 ROG
Go on, say it.
pi_51013189
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef Mike het volgende:
Wat ik overigens ook irritant vond, was dat we de audio-tape niet kregen te horen. Herzog wordt in reviews vaak geprezen om de manier hoe hij dat fragment in beeld heeft gebracht, maar ik vond het voornamelijk ijdelheid dat we juist hem in beeld kregen te zien en zijn reactie op de tape. Als we dan niks te horen krijgen, wil ik dit ook niet zien.
Dit.
pi_66445267
Vanavond om 22:50 op canvas (als ik het goed heb). Aanrader!
pi_66493653
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 09:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik zag deze docu gisteravond op een Vlaams net en deze recensie geeft naar mijn mening prima weer hoe Treadwell in elkaar zat. Heel sneu eigenlijk. Fascinerend om te zien. Dat dan weer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')