Dan ruil je 1-9 en 10 voor een mooie magnetron, kan ook, ik ben soepel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:30 schreef Springsteen27 het volgende:
2 tot en met 8 kan ik best gebruiken...maar ja, ik ben dan weer geen student!
Ja, het hele huis moet leeg, dat moest al omdat ze begin verleden week naar een verpleeghuis ging.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:36 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik moet er nog eens ff goed over nadenken...thnx in ieder geval...je ruiloptie klinkt me goed in de oren in ieder geval!
Gecondoleerd overigens, zijn dit ook spullen van je moeder geweest als ik vragen mag?
Heb je al een idee wat je wil? wil je niet pushen maar heb mensen met interesse voor de magnetron en voor de senseo, hou nu de boot nog even af in afwachting.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:36 schreef Springsteen27 het volgende:
Ik moet er nog eens ff goed over nadenken...thnx in ieder geval...je ruiloptie klinkt me goed in de oren in ieder geval!
Gecondoleerd overigens, zijn dit ook spullen van je moeder geweest als ik vragen mag?
Andere avond/dag kan ook, maar dan alleen op afspraak.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:47 schreef kletskop het volgende:
ik ben geinteresseerd in de stofzuiger, staand droogrek en de senseo!
Woon in den haag en zaterdag is juist weer lastig voor mij. Kan het ook een andere dag/avond?
Maak er 20 euro van, kun je het morgen ophalen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:10 schreef Siegfried het volgende:
-2 tosti ijzer
-5 ventilator wit, tafelmodel, groot
-6 strijkplank
15,-?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:12 schreef Siegfried het volgende:
Morgen kan ik sowieso niet..
Dus ik kijk het nog even aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |