Eigenlijk ook wel een beetje zielig voor hem..quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:25 schreef japigeman het volgende:
Akkersloot heet gewoon een knuffel nodig en Zijn eeuwige liefde
Het laatste heeft hij natuurlijk al....dus eigenlijk alleen een knuffel....
Helaas is hij zo'n onuitstaanbaar sujet dat niemand hier hem wil knuffelen...
Nee, ik ben een Jehovah's getuigequote:Oh, en ik geloof ook niet in een hel, ben je gerifformeerd/protestants ofzo?
Betrek ik dan anderen bij mijn religie ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:19 schreef Reya het volgende:
En wat ziet gij den splinter, die in het oog uws broeders is, maar den balk, die in uw oog is, merkt gij niet?
Diep, diep triest van je, Akkersloot![]()
Getuige het aantal topics van jouw hand in WFL en WFL feedback kun je moeilijk beweren dat je het niet doet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Betrek ik dan anderen bij mijn religie ?
Je dringt je levensbeschouwing op agressieve wijze aan anderen op.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:50 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Betrek ik dan anderen bij mijn religie ?
Dat is nog altijd wat anders dan anderen bij je religie betrekken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:03 schreef Reya het volgende:
Je dringt je levensbeschouwing op agressieve wijze aan anderen op.
niet het openen van topics is aggresief.. je hele wijze van discussieren is dat wel.. maar dit had ik volgens mij beter tegen een muur kunnen zeggen, want die had mij niet tot hel oid veroordeeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dat is nog altijd wat anders dan anderen bij je religie betrekken.
En wat is trouwens agressief aan het openen van topics over het christendom en islam onder een subforum als WFL ?
Schreeuw ik dan wat ik geloof? Ik zeg alleen dat je een ander niet bij je religie moet betrekken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:10 schreef STORMSEEKER het volgende:
Ik schreeuw in ieder geval niet wat ik geloof...
Wat een verschil zeg. Geloven in een hel voor "ongelovigen" of dat "ongelovigen" voor eeuwig vernietigd zullen worden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef STORMSEEKER het volgende:
hel voor "ongelovigen" - Zie Leert de bijbel het bestaan van een 'hel'?
Waar is je signature "anti-islam is fascisme" geblevenquote:
Volgens mij sporen wij samen niet . Aangezien wij samen "toevallig" in eens op 21:11 h posten.quote:
Dat is niet zo'n goed voorbeeld ben ik bang, hiermee suggereer je nl. dat je bekend bent met de inhoud van zijn ondergoed. Desondanks weet ik bijna zeker dat de inhoud van zijn ondergoed meer massa heeft dan zijn hersens.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:12 schreef RicoRabbit het volgende:
Dat is precies het zelfde als:
Waarom is m'n pik groter dan die van jou?!
En gaat er om hoe effectief de verbindingen tussen je hersenen zijn. Heb ik me laten vertellen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is niet zo'n goed voorbeeld ben ik bang, hiermee suggereer je nl. dat je bekend bent met de inhoud van zijn ondergoed. Desondanks weet ik bijna zeker dat de inhoud van zijn ondergoed meer massa heeft dan zijn hersens.²
En die bomen van het zuidelijk halfrond weten ook niet welke kant ze moeten groeien.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:25 schreef ShaoliN het volgende:
Komt omdat sommige bomen ouder zijn dan andere natuurlijk. En palmbomen zijn altijd anders. Die schijnen moeite te hebben met integratie. Daarom, alle palmbomen het land uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |