Dan is er echt oorlog in huis. Moeder weer hoge bloeddruk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:53 schreef MarkyB het volgende:
Geen toestemming geven om het te lenen van je
pakt ie het gewoon
pak jij dingen terug
Leuk om te zien dat je duidelijk nog het kleine broertje bent in huisquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:54 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Dan is er echt oorlog in huis. Moeder weer hoge bloeddruk.
dat al 21 jaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:55 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je duidelijk nog het kleine broertje bent in huis
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef JackHerrer het volgende:
Zijn vriendin neuken.
21 jaar?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:56 schreef Fokkedop het volgende:
dat al 21 jaar![]()
wordt nooit serieus genomen. herkenbaar?![]()
Ik kan anders goed opschieten met mn broerquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:57 schreef PsyCha het volgende:
Broers zijn kut.
helemaal mee eens... dan teruggeven terwijl het zaad nog tussen der benen loopt... krijgt hij ook eens rotzooi terugquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef JackHerrer het volgende:
Zijn vriendin neuken.
Lol, mijn broer is 23 en woont nog thuis.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:58 schreef damster het volgende:
[..]
21 jaar?
De hoogste tijd om uit huis te gaan dus.
OMG, de mijne ook. En die viespeuk leent altijd mijn pincet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Lol, mijn broer is 23 en woont nog thuis.
wil niets liever. Maar buitenlanders hebben hier tegenwoordig voorrang (haal maar weg als ik dit niet mag zeggen)quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:58 schreef damster het volgende:
[..]
21 jaar?
De hoogste tijd om uit huis te gaan dus.
CAPSLOCK!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |