Nee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:14 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
\
komt eraan, kan je niet zonder!?
Welke gebande ben jij nou weer?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:17 schreef Chowi het volgende:
HOER OP MET JE GESPAM!!11
Ha-ha. Newbie.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:18 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Welke gebande ben jij nou weer?
![]()
Dat zeg ik ja, blijkbaar.quote:
Ach, in verhouding heb ik meer sociaal leven dan jij ooit zult hebben, kutkoter.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:22 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Aantal posts: 1218 (gemiddeld 75 per dag)
Ontbreekt het sociale leven?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik probeer liefde te verspreiden over het hele forum![]()
Kom op IRC dan vechten we het daar uit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ach, in verhouding heb ik meer sociaal leven dan jij ooit zult hebben, kutkoter..
Alsof irc zoveel uitmaakt, newbiequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:24 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Kom op IRC dan vechten we het daar uit.![]()
Dit topic gaat over Bier en Frituur.
[nepafbeelding]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Alsof irc zoveel uitmaakt, newbie
val kapot newbiequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:22 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Aantal posts: 1218 (gemiddeld 75 per dag)
Ontbreekt het sociale leven?
Niveau? Welk niveau?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:56 schreef JDude het volgende:
Wat een bedroevend laag niveau vandaag.
Huzzah!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:56 schreef JDude het volgende:
Neger!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:56 schreef JDude het volgende:
en wiet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:18 schreef Bizznitch het volgende:
HOERENNNNNNNNNNNN!!!!!!!!111111111
Maar geef toe, hij is toch zwart, toch?quote:
Zo-zo, dus jij IRC't al. Stoer hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:24 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Kom op IRC dan vechten we het daar uit.![]()
Dit topic gaat over Bier en Frituur.
[afbeelding]
dat is wel waar jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:22 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Maar geef toe, hij is toch zwart, toch?
Hihi.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:55 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
val kapot newbie! niemannnndddd fokt met mn schatje
!
Verneuckend?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef Misstique het volgende:
Wat de neuck is er met de OP gebeurd??![]()
Zeer verneuckeratief jaquote:
noou Dribbel is zo vet lief geweest en heeft een paintseltje gemaaktquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:25 schreef Misstique het volgende:
Wat de neuck is er met de OP gebeurd??![]()
Maak me gekquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:32 schreef De_Ananas het volgende:
Moet er iemand plaatjes zien van m'n frituur?
quote:
okequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:32 schreef De_Ananas het volgende:
Moet er iemand plaatjes zien van m'n frituur?
Dat waardeer ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:44 schreef Chowi het volgende:
DL IK HOU WEER VAN JE!!!111
Yesh.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:44 schreef Chowi het volgende:
DL IK HOU WEER VAN JE!!!111
ja leuk hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:47 schreef rompompom het volgende:
Ik ben blij dat ik zometeen als één van de weinige écht aan het bier mag. En als ik dan thuis kom is dit topic vol
quote:
Dit riekt naar wrokquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef paultjuhhh het volgende:
En Cerror denkt al helemaal aan niemand
Nee, daar moet je onder zitten dus doei.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:01 schreef Duder het volgende:
Moet je meer dan 120 kg wegen om hier te mogen posten?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:47 schreef rompompom het volgende:
Ik ben blij dat ik zometeen als één van de weinige écht aan het bier mag. En als ik dan thuis kom is dit topic vol
Neequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:01 schreef Duder het volgende:
Moet je meer dan 120 kg wegen om hier te mogen posten?
Wát!?!quote:
neequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heineken stopt met gratis studentenservice
maakten jullie er gebruik van??
DAMN WOMAN (whehequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heineken stopt met gratis studentenservice
maakten jullie er gebruik van??
zodra ik meer tijd heb om onzin te posten!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:28 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
DAMN WOMAN (whehe) wanneer ga je eens kwaliteit posten... je doet alleen maar slechte Tvp's mên
post dan nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
zodra ik meer tijd heb om onzin te posten!!!
worship me!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef DeLeider het volgende:
[..]je bent zo geil als je geïrriteerd ben
Oh, jij wel?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
neemt niet weg dat je niet grappig bent![]()
heul welquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
neemt niet weg dat je niet grappig bent![]()
Cho KS Bizzquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Op de meet, dat wist je toch al, samen met Ch.
KS?quote:
Ja maar, herinner je nog wat ik net zei over sómmigen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
jaa pfft hallo DL is een broekie!
Och alsof jij zoveel meemaakt met je Caviavriendjequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:39 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
jaa pfft hallo DL is een broekie!
euh jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja maar, herinner je nog wat ik net zei over sómmigen?.
Cavia's zijn Heersch DLquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Och alsof jij zoveel meemaakt met je Caviavriendje!
Dus.quote:
Truequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Voor meisjes van 14 misschien wel
pff ik had ook 2 cavia'squote:Op donderdag 5 januari 2006 20:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Voor meisjes van 14 misschien wel
niet tof hoerquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:49 schreef Chowi het volgende:
[20:49:22] [ Biznitch ]: tof ik ben zwanger
van wie?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:49 schreef Chowi het volgende:
[20:49:22] [ Biznitch ]: tof ik ben zwanger
Gewijzigd, slet.quote:
uitstekend planquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
momenteel weet ik niks leuk om te zeggen, maar zodra ik iets weet laat ik het wel horen![]()
Mocht je willen.quote:
Niet huilen meisjequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
[ img=30,70 ]www.stommekutplaatjes.nl [ /img ]
HINT gvd
De plaatjes worden verkleint automatisch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
[ img=30,70 ]www.stommekutplaatjes.nl [ /img ]
HINT gvd
*bizz vast pakt en heel lang knuffeldquote:
mag ik er ook eenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet huilen meisje![]()
*knuffel geeft
Tuulukquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:04 schreef killswitch het volgende:
[..]
*bizz vast pakt en heel lang knuffeld
[..]
mag ik er ook een
ja maar door die hoge resoluties duurt het langer voor ze geladen zijn en ze worden pas geresized als ze compleet geladen zijn en wat is het nou voor moeite om ff die maten er bij neer te zetten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De plaatjes worden verkleint automatisch?![]()
dankquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet huilen meisje![]()
*knuffel geeft
ga eerst maar eens goed voor je frituur zorgen schavuitquote:
rrrrrrrquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ik wil gewoon die 2 lekkere meiden voor mezelf houden, alsof je me dat kunt aanrekenen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:14 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ga eerst maar eens goed voor je frituur zorgen schavuit!!!
smerigquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
[afbeelding]
De dellekes zijn toch mennus goed hoor anders![]()
Als ik dat wil resizen kloppen de maten niet meer, sorry
ik heb liever jou framboosjequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
smerig
je frituur dan
je delletjes zien er lekker uit
Gewoon te overmatig gebruikquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Misstique het volgende:
Is olie verversen een vreemd concept voor je Ananas?
Die wijven zeggen wel meer!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
die moet je ook niet gebruiken
daarbij zei ze dat ze aan de pil was!
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef JDude het volgende:
Hmmja.
hey ex modje.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef JDude het volgende:
Hmmja.
Och, het bevalt eigenlijk wel hoor...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef killswitch het volgende:
nog een late gefeli / gecondoleert met het weer zwart zijn
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
die moet je ook niet gebruiken
daarbij zei ze dat ze aan de pil was!
ja krijg ik dat neukertje van je nog een keer te zien of?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, het bevalt eigenlijk wel hoor...
Heb die tijd wel nodig voor andere zaken he
Mits Grolsch.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:50 schreef killswitch het volgende:
ja krijg ik dat neukertje van je nog een keer te zien of?
enne aangezien jij blijkbaar vaak in enschede komt nu, waneer gaan we keer biertje doen?
tis enigsinds moeilijk om in enschede een kroeg te krijgen waar ze geen grolsch schenkenquote:
zomerjas werkt beter hequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Morgen gewoon zonder regenjas hoor!
ja precies daar hoef ik me geen zorgen meer over te makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef rompompom het volgende:
[..]
Morgen gewoon zonder regenjas hoor!
Gewoon zonder jas buiten spelenquote:
En je hoeft je kind geen Gescheurd Rubber te noemen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ja precies daar hoef ik me geen zorgen meer over te maken
Fijn, kan ik met een gerust hart gaan slapen. Tabak!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:23 schreef DeLeider het volgende:
Zo! ik heb een "date"
Details? Foto? Maten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:23 schreef DeLeider het volgende:
Zo! ik heb een "date"
met die ene?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:23 schreef DeLeider het volgende:
Zo! ik heb een "date"
m'n laatste ex, niet te verwarren met de wc aftrek ex.quote:
und wegquote:
Ik heb em gemistquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
und weg
18, 165, 58 kilo, C.
en we waren stoned opdeze foto
Ik kan niet tegen je praten op msnquote:
msnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:06 schreef cerror het volgende:
Hup DL, feauteau.
Zag het, paalbaar.quote:
Ja ik ga morgen dus onverwachts bij haar langs, daarna terug naar r'dam de kroeg in met vrienden, kijken of daar wat loopt en dan maandag weer met haar afgesprokenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Zag het, paalbaar.
Ik ga morgen even kijken voor potentieel neuckvleesch in de kroeg.
En zo hoort het, geef vrouwen geen kans.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja ik ga morgen dus onverwachts bij haar langs, daarna terug naar r'dam de kroeg in met vrienden, kijken of daar wat loopt en dan maandag weer met haar afgesproken
Kansspreiding.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:29 schreef cerror het volgende:
[..]
En zo hoort het, geef vrouwen geen kans.
dat is er eigenlijk meestal wel, maar het aan de haak slaan is een 2equote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:25 schreef cerror het volgende:
[..]
Zag het, paalbaar.
Ik ga morgen even kijken voor potentieel neuckvleesch in de kroeg.
Hey, proberen is het halve werk!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat is er eigenlijk meestal wel, maar het aan de haak slaan is een 2e
Mee eensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:34 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Hey, proberen is het halve werk!
Naja, een kwart dan.
truequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:34 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Hey, proberen is het halve werk!
Naja, een kwart dan.
Bij mij meestal 0,001% .....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
true
de andere helft / 3 kwart is pure luck
Kut.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:45 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik had het over wat je nodig hebt aan geluk, niet wat je hebt
Naja, jij hebt tenminste toegang tot één.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ik heb even veel geluk als jij dus
sesam open u al geprobeert?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:48 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Naja, jij hebt tenminste toegang tot één.
Ik weet mijn sesam-open-u-spreuk nog niet.
Ja, je krijgt er alleen een verontwaardigd gelaat bij.quote:
is ook niet slim om dat te zeggen en dan een verontwaardigt gelaat te trekken, maar hoe reageren de vrouwen er op?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:53 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Ja, je krijgt er alleen een verontwaardigd gelaat bij.
Same herequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:54 schreef melmidoc het volgende:
Vrouwen, ik haat ze.
meisjes danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:54 schreef melmidoc het volgende:
Vrouwen, ik haat ze.
mmm goeie stelregel eigenlijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:05 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Als ze vaker neen dan ja zeggen wel.
Vandaar dat ik ze allemaal kuthoeren vindt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
mmm goeie stelregel eigenlijk
al hanteer ik die ook voor vrouwen
niet allemaal aangezien ik er eentje ken die geen nee tegen je zegtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:12 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ze allemaal kuthoeren vindt.
Ik weet wie, en neen, ik ga het niet proberen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet allemaal aangezien ik er eentje ken die geen nee tegen je zegt
maargoed
Die staat mooi wel in de OPquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:47 schreef melmidoc het volgende:
BS!@
ja waaruit andersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:48 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb daarstraks uit me anus gescheten :/
Bah. Ik schijt meestal gewoon uit mijn neus.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:48 schreef Maikuuul het volgende:
en je moeder was niet meer wakker om je kont af te vegen??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:48 schreef Maikuuul het volgende:
agh hij had al ervaring met remsporenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en je moeder was niet meer wakker om je kont af te vegen??
hij voelt het ook niet schrijnen??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:50 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
agh hij had al ervaring met remsporen
Binnenkort in Arnhem. Voor de doorgewinterde BeF-posters.quote:
eeuh, je weet even van welke factoren het afhangt, en ik heb er nog geen zicht opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:55 schreef the900 het volgende:
Hoe is het VM, ben je nog van plan naar de BeF meet te komen?
Ok.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
eeuh, je weet even van welke factoren het afhangt, en ik heb er nog geen zicht op![]()
Goh, en dat voor iemand die alleen TVP doet en niets zinnigs hier te vertellen heeftquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:01 schreef the900 het volgende:
Dat is waar, maar ook een BeF meet zou leuker zijn als er zoveel mogelijk echte BeFfers zijn.
Echte beffers?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:01 schreef the900 het volgende:
Dat is waar, maar ook een BeF meet zou leuker zijn als er zoveel mogelijk echte BeFfers zijn.
ik wil best wel vertellen of dat jij een goede beffer bent hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:02 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Echte beffers?
Alleen potten en mannen die sex hebben kunnen erover oordelen.
Jij komt dus ook?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:02 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Echte beffers?
Alleen potten en mannen die sex hebben kunnen erover oordelen.
Moet dat nu?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik wil best wel vertellen of dat jij een goede beffer bent hoor![]()
Waar?quote:
Op de meeting. za. 28 Januari in arnhem, nog een af te spreken tijdstip. Het plan is vooral bier drinken.quote:
Oh ja, meeting.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:06 schreef the900 het volgende:
[..]
Op de meeting. za. 28 Januari in arnhem, nog een af te spreken tijdstip. Het plan is vooral bier drinken.
Ik heb nog wel wat frikadellen. Kom ff langs dan, ik zet de frituur vast aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:15 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb verdomme honger, ga zo maar even wat vreten denk ik![]()
dan neem ik de bitterballen mee!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat frikadellen. Kom ff langs dan, ik zet de frituur vast aan.
Ik zou wel willen, maar een voertuig besturen gaat nu niet meer... Ik heb al 12 flessen bier opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:15 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat frikadellen. Kom ff langs dan, ik zet de frituur vast aan.
en dan ondertussen in slaap vallen zekerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:18 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar een voertuig besturen gaat nu niet meer... Ik heb al 12 flessen bier opIk zet zo meteen de frituur wel even aan en pleur er een paar hamburgers in
![]()
Dat is wel eens gebeurd ja. Kwam ik uit de kroeg en had honger. Toen heb ik de frituur aangezet en er frikandellen en bami schijven in gepleurt. Daarna ben ik op de bank gaan zitten en ben ik perongeluk in slaap gevallen. Het vreten kwam er dus mooi verkoold uitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dan ondertussen in slaap vallen zeker![]()
dan heb je nog mazzel gehad.. er zijn al genoeg huisjes afgefikt door zo'n oorzaakquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat is wel eens gebeurd ja. Kwam ik uit de kroeg en had honger. Toen heb ik de frituur aangezet en er frikandellen en bami schijven in gepleurt. Daarna ben ik op de bank gaan zitten en ben ik perongeluk in slaap gevallen. Het vreten kwam er dus mooi verkoold uit
Elektrische frituurpan hé, die raakt niet zo snel oververhitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dan heb je nog mazzel gehad.. er zijn al genoeg huisjes afgefikt door zo'n oorzaak
Dat merk ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:27 schreef Janetje het volgende:
Bier genhoeg op vanavond...
Bieewwwwwwwrrrrrr....quote:
Ey, msn uitgevallen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:35 schreef melmidoc het volgende:
Slapen!
Alsof ik naar Utrecht ga rijdenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Maikuuul waarom begin je niet een rijdende frikandellen lever-service op je brommer?
Mij heb je als klant.![]()
Mij ook, maar ik denk niet dat die frikandellen nog warm zijn als 'ie van Maastricht naar hier moet rijden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
Maikuuul waarom begin je niet een rijdende frikandellen lever-service op je brommer?
Mij heb je als klant.![]()
Tegen de tijd dat je daar bent kan je iemand doodknuppelen met die frikadellen.quote:
Welterusten dan..quote:
Ja maar ik ga maar 48 zonder helmquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:38 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Met de vlam in de pijp ben je dr zo heur.
Truste idd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Welterusten dan..
Fijn dat je het ook even zei..
In Mestreech valt dat aantal ook nog wel mee hoor..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:41 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Maar je hebt hier minder duiven als in Maastrech.![]()
Woon jij hier dan ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
In Mestreech valt dat aantal ook nog wel mee hoor..
Neuh.. ik woon hier..quote:
Daar heb je US en B&H voor. Dit is een topic over bier en friet. En de tieten van J.quote:
Ey ik ook, welke wijk ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ik woon hier..
In Maastricht ja..
De topictitel zegt "veel lekkers" dus euh....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:47 schreef the900 het volgende:
[..]
Daar heb je US en B&H voor. Dit is een topic over bier en friet. En de tieten van J.
Heer.. Et tu?quote:
Post dan de tieten van J. zou ik zeggen.. wel het betere materiaal uiteraard, hé.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:47 schreef the900 het volgende:
[..]
Daar heb je US en B&H voor. Dit is een topic over bier en friet. En de tieten van J.
wat een ideeën op de late nachtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Post dan de tieten van J. zou ik zeggen.. wel het betere materiaal uiteraard, hé.
Blauwdorpquote:
Dat mag ze zelf doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Post dan de tieten van J. zou ik zeggen.. wel het betere materiaal uiteraard, hé.
Het zal eens niet over mijn tieten gaan...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Vinkeslag..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoe heet die kamper wijk ook alweer? Iets met vink..
Blauwdorp? Werkelijk nog nooit van gehoord.. *opzoekt..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Blauwdorp
Ik zit op het leeuwenborgh in heer
Natuurlijk gaat het over je tietenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het zal eens niet over mijn tieten gaan...
Neuh.. die foto's bestaan niet.
Je woont in maastricht en je hebt nog nooit van blauwdorp gehoordquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vinkeslag..
[..]
Blauwdorp? Werkelijk nog nooit van gehoord.. *opzoekt..
Heh.. eng.. dan kan ik je tegenkomen..
Inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:52 schreef petre86 het volgende:
als ik op msn 5x moet proberen om desmiley te krijgen, en ik mezelf in deze zin al 5x moet verbeteren, kan ikbeter gaan slapen
![]()
Ahhh.. Mariaberg.. dat klinkt bekender...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je woont in maastricht en je hebt nog nooit van blauwdorp gehoord
Trouwens, het is veranderd naar Mariaberg 1 jaar geleden ofzo, maarja ik noem het nog Blauw Dorp
Wat studeer je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ahhh.. Mariaberg.. dat klinkt bekender...
Ja ik woon er ook nog maar 2,5 jaar..!!
Ben een kutstudent.. Nee.. studeer niet voor gynacoloog..
Vertaalacademie.quote:
Mwah.. ik zal het ooit nog wel eens volledig gaan verstaan..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:01 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Maastrechs is ook een taal opzich, lijkt wel Duits.
specialiseer je je nog op 1 taal of gewoon van alles wat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. ik zal het ooit nog wel eens volledig gaan verstaan..
Kerkraads heb ik opgegeven though..
Neuh.. ben nu bezig met specialisatie Engels, net Duits laten vallen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
specialiseer je je nog op 1 taal of gewoon van alles wat?
Leuke job, maar wat als je als taak krijgt om porno films te ondertitelen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ben nu bezig met specialisatie Engels, net Duits laten vallen..
Ben nu bezig met tolken, ondertitelen en software vertalen.
mja die mensen zjin er wat meer nodig, soms lijkt het echt wel of het allemaal door een computer is vertaald, de handleiding van m'n tv zat ook vol niet lopende zinnen en spelfouten die een normale Nederlander nooit zou kunnen maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. ben nu bezig met specialisatie Engels, net Duits laten vallen..
Ben nu bezig met tolken, ondertitelen en software vertalen.
ahhhhhh uuhhhhhh *kreun* uhuh yeah suck me. Een h-tje te veel of te weinig letten ze vast niet opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Leuke job, maar wat als je als taak krijgt om porno films te ondertitelen?
Dan heb je weinig te typen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Leuke job, maar wat als je als taak krijgt om porno films te ondertitelen?
Dat is vast vertaald door iemand die Engels (of waar het vandaan komt) als moedertaal heeft.. en denkt dat dat vertalen naar het Nederlands echt niet zo moeilijk is met een woordenboek erbij.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
mja die mensen zjin er wat meer nodig, soms lijkt het echt wel of het allemaal door een computer is vertaald, de handleiding van m'n tv zat ook vol niet lopende zinnen en spelfouten die een normale Nederlander nooit zou kunnen maken.
Naja.. ik ken genoeg mensen die geilen erop om pornofilms te bekijken voor de ondertiteling.. Dat soort mensen noemen we mierenneukers..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ahhhhhh uuhhhhhh *kreun* uhuh yeah suck me. Een h-tje te veel of te weinig letten ze vast niet op![]()
nee maar ik bedoel ook veel echt foute spelfouten: vidoe, afstandsbedienung, intelingen. Als het een paar keer fatsoenlijk wordt gecontroleerd is dit er allemaal wel goed uit te halenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is vast vertaald door iemand die Engels (of waar het vandaan komt) als moedertaal heeft.. en denkt dat dat vertalen naar het Nederlands echt niet zo moeilijk is met een woordenboek erbij.
[..]
Naja.. ik ken genoeg mensen die geilen erop om pornofilms te bekijken voor de ondertiteling.. Dat soort mensen noemen we mierenneukers..
Helemaal mee eens...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
nee maar ik bedoel ook veel echt foute spelfouten: vidoe, afstandsbedienung, intelingen. Als het een paar keer fatsoenlijk wordt gecontroleerd is dit er allemaal wel goed uit te halen![]()
Maarja het valt wel op dat dit vooral het geval is bij de minder bekende merken, het maakt het er allemaal in ieder geval niet porfessioneler opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens...
Maar ja.. soms is er die tijdsdruk... tja.. dan wordt de tekst niet gereviseerd en dan krijg je die shit he..
Die hebben ook minder geld ter beschikking om vertalers in te zetten. Dan komt het vaak voor dat een secretaresse of zo iemand de opdracht krijgt om die vertaling te maken.. Ach.. moeilijkheden alom..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maarja het valt wel op dat dit vooral het geval is bij de minder bekende merken, het maakt het er allemaal in ieder geval niet porfessioneler op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |