Alleen die 'achterwiel-slip-correctie' (met handrem) is leuk (zeker als je het expres fout doet, dan maak je zo'n spinquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:27 schreef Tique3 het volgende:
Dus jij ging Hendig sjiek slippen!
Is wel lache he zo'n cursus
Ik dank u.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:35 schreef Asmodean het volgende:
goed topic
Wij mochten die remproef zelf alleen met max 45 doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:35 schreef Tique3 het volgende:
Ik had die remproef met 80 gedaan met een auto zonder abs, k had net 5 meter te laat geremd dus ik had een pionnetje meegenomen
Op zo'n gladde circel heb ik met mijn moeders auto gereden (toyota rav4, vier wiel aangedreven boodschappenkar).
Ging mooi met dat ding, driftend door die circel heen
Ga jezelf aftrekken op je registratie datum kutpuberquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Kutnewbie oprotten met je kotssmileys
kansloos figuur met gemiddeld 29 posts per dag zonder sociaal leven buiten internetquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:33 schreef tonks het volgende:
[..]
Kutnewbie oprotten met je kotssmileys
Daar hebben ze ook een subforum voor he...quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:03 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
kansloos figuur met gemiddeld 29 posts per dag zonder sociaal leven buiten internet
* zucht, ff kansloos afreageren op een kansloze opmerking![]()
Oh.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:01 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Sesamstraat is nog niet afgelopen.
![]()
Ik roep moemoe hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:08 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nee joh...
Ik ga niet slapen... nog niet iig
![]()
Neehoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:28 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar ben je bang voor brugklassertje
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Echt wel. Dan stalkt ze je weer de hele nacht.
Ik les in Eindhoven, die slipbaan zit in Weert.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:35 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Slipbaan in eindhoven?
Heb ik ook gedaan, ik kreeg op me flikker van die Indiaan!!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:23 schreef tuut84 het volgende:
ik zou nergens wat op uit doen. gewoon donders gas hoaln
Boh gek, hendig sjiek...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ik slip ook meestal, maar dan zonder instructeur whehe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |