Je blijft maar gokjes wagen he.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:19 schreef kastanova het volgende:
En nu niet weer net zoals bij christine via msn of sms zielig gaan doen hé...
Kim kan er immers ook niets aan doen dat jij zo'n desperaat jankzakje bent.
Oh mên, je ongevraagd melden op de msn van wildvreemde vrouwen en dan nóg volhouden dat het je 'uitsluitend om gezellig chatten gaat'quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:18 schreef Tranceptor het volgende:
Knul, volg de eerdere posts. Ik meen toch echt nul avances gemaakt te hebben en daar heb ik ook geen behoefte aan.![]()
Ik benoem je bij deze tot opperkneus van fok. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je blijft maar gokjes wagen he.![]()
Ik vermaak me hier prima Kasta, ga door, vraag nog meer aandacht.
Interesseert me nix. Ik date niemand van fok, al een hele tijd niet meer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh mên, je ongevraagd melden op de msn van wildvreemde vrouwen en dan nóg volhouden dat het je 'uitsluitend om gezellig chatten gaat'
En dat in notabene in een datingtopic.
.
Dude, maak ff snel een kloon aan ofzo, want je geloofwaardigheid ben je in slechts 2 dagen volledig kwijtgeraakt...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:25 schreef Tranceptor het volgende:
Wie heeft er via Paiq al gedate?
Ik.![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:14 schreef kastanova het volgende:
Op zich ook wel een prestatie natuurlijk, alles met 2 benen en een kut ongevraagd lastigvallen en dan nóg vrijgezel zijn.
Zeg knullie, ga je jezelf al quoten?quote:
ja leuk man een relletjequote:Op donderdag 5 januari 2006 23:28 schreef -Delta- het volgende:
Mén, krijgen we nu allemaal mensen die ook komen kijken, puur vanwege dit domme gezeik?![]()
Ej, misschien zitten er wel een paar goddelijke mannen bijquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:28 schreef -Delta- het volgende:
Mén, krijgen we nu allemaal mensen die ook komen kijken, puur vanwege dit domme gezeik?![]()
Hoelang zat je ook alweer op paiq?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:29 schreef Tranceptor het volgende:
Als ik alles zou daten wat 2 benen en een kut had, was ik toch al veel verder dan 1 date gekomen heur.![]()
Zo'n 7 uitnodigingen binnen inmiddels waarvan (uiteraard) 7 incl. overnachting...quote:On-Topic: Maar Kasta, jij al gedate via Paiq?
![]()
Trouwenquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:32 schreef kastanova het volgende:
Denk daar maar eens aan als je in een verre toekomst ooit met 1 van hen trouwt....
Ik geloof 2 of 2,5 week... weet het niet precies.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hoelang zat je ook alweer op paiq?.
[..]
Zo'n 7 uitnodigingen binnen inmiddels waarvan (uiteraard) 7 incl. overnachting...
Maar neh, waarom zou ik hem in dergelijke makkelijke wijven hangen?
Naja, niet echt een vraag waar jij de logica van inziet waarschijnlijk...
Dude, ga je tegenwoordig zelfs al boeken verzinnen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:33 schreef Tranceptor het volgende:
Ik moet al lezende dit topic en denkend aan Kasta altijd denken aan een zinnetje uit een Engels boek: So full of himself, but women feel so little.
Jij kan je heel weinig voorstellen, daar is je opgeblazen ego te groot voor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, ga je tegenwoordig zelfs al boeken verzinnen?
Althans, ik kan me geen schrijver voorstellen met een dergelijke beperkte kennis van de Engelse taal.
Niks! Heb er weer een match bij, nu van een mooie blondine uit Limburg. De eerste kwam uit Friesland dus nog even en ik heb een mooie-blondine-netwerk door gansch Nederland.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:33 schreef Tranceptor het volgende:
Goed, terug naar Paiq:
Wat vinden jullie dat beter kan aan het concept?
Binnen 2 weken al daten (en hé, waarschijnlijk was dat ook het enige mokkel dat daadwerkelijk met je wílde daten) en dan zeggen dat ik uitsluitend voor de makkelijke wijven gaquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:36 schreef Tranceptor het volgende:
Ik geloof 2 of 2,5 week... weet het niet precies.
Natuurlijk, natuurlijk.![]()
Niet alle wijven daar zijn makkelijk en sommige zijn zelfs heel leuk als gesprekspartners en verder helemaal niks. Bovendien het is jouw reden van bestaan, makkelijke wijven. Ga je daar nu op afgeven?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |