abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:34:47 #1
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33733509
bijna een jaar geleden kwamen er dus plannen voor de versiercursus voor marokkanen.
quote:
De deelgemeente Centrum van Rotterdam biedt binnenkort een speciale cursus 'meiden versieren' voor Marokkaanse jongens aan. Volgens woordvoerster Beatrijs Tolk weten Marokkaanse jongeren totaal niet hoe ze op normale wijze een meisje moeten versieren. Tolk: ''Als je nu om je heen kijkt, sta je soms versteld. Die jongens kunnen er niks van.''

Tolk hoopt dat met de cursus de sfeer in de stad wat verbetert. ''Veel jongeren van de Afrikaanse kant van de Middellandse Zee zijn zo onhandig in hun benadering van meisjes. Dat is eerder pesten en lastigvallen dan versieren. Dan kan er een vervelende sfeer ontstaan.'' Jonge Antillianen zijn daarentegen juist heel bedreven in de versierkunst: ''Als de Marokkaanse en Turkse jongeren in de zomer vaak op vakantie zijn naar het land van herkomst, hebben de Antillianen vrij spel en sta je met open mond te kijken hoe ze te werk gaan. Maar als de Marokkaanse jongens terugkomen, ontstaan er spanningen die nogal eens leiden tot vechtpartijen.''
R'dam geeft Marokkanen versiercursus
quote:
Groep jongens misbruikt tienermeisje

Uitgegeven: 5 januari 2006 11:09
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft dinsdag drie jongens van 15 jaar oud aangehouden in verband met seksueel misbruik. De politie verdenkt de tieners ervan op 9 december een 15-jarig meisje te hebben gedwongen tot seksuele handelingen. Een en ander zou hebben plaatsgevonden op een parkeerplaats aan de Wittgensteinlaan in het Amsterdamse stadsdeel Slotervaart.

Bij het voorval waren ongeveer tien jongens aanwezig, aldus de politie donderdag. Een getuige had de politie gewaarschuwd, waarop de pubers de benen namen. Agenten hebben zich direct over het meisje ontfermd. De drie jongens die zijn gearresteerd, hebben ieder voor zich de seksuele handelingen bekend. De politie sluit niet uit meer aanhoudingen te verrichten.
bron nu.nl

gaat dus weer lekker, wat zullen ze geleerd hebben van de cursus? dat ze die westerse hoer nu allemaal moeten betalen en ze geen groepskorting krijgen?
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:35:22 #2
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33733533
Ik neem aan dat ze dan die eigen wijfen van hun inclusief snor versieren en niet onze blonde godinnen inpikken?
pi_33733543
psssst pssssst meissie
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_33733647
In dit topic schreef ik dit:
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:46 schreef Fool het volgende:
In de categorie Goede ideeën hebben we nu o.a.

• groetzones
  • Borden die aanwijzen welke kant Mekka is
  • Kamelen ter bevordering va integratie

Kom op zeg...
  • Deze cursus pat eigenlijk wel in hetzelfde rijtje...
    Uhm...
      donderdag 5 januari 2006 @ 16:39:37 #5
    137478 MakeLoveNow
    make love not war
    pi_33733699
    quote:
    Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef PLAE@ het volgende:

Ik neem aan dat ze dan die eigen wijfen van hun inclusief snor versieren en niet onze blonde godinnen inpikken?
    ik denk dat het de westerse godinnen zijn aangezien dit plaatje meer dan genoeg zegt

donderdag 5 januari 2006 @ 16:53:45 #6
    107125 dancemacabre
    is niet zo heel erg
    pi_33734245
    Er komt nog heelwat op ons af.
      donderdag 5 januari 2006 @ 16:57:30 #7
    121825 -beyond-
    Mensen gaan naar de klote!!
    pi_33734397
    quote:
    De deelgemeente Centrum van Rotterdam biedt binnenkort bla bla....
    Hoe kunnen ze er iets van hebben geleerd als deze cursussen nog niet worden gegeven?

Maar ik ben het absoluut niet eens met deze cursus.
    Bied meisjes een cursus hoe ze oversekste marokkanen flink op hun bek kunnen slaan!!!
    Het begin van het begin begint.....
    Waar het einde van het einde eindigt....
    pi_33734909
    Marokkanenbashtopic. nergens in het actuele artikel staat iets over Marokkanen. . Sowieso een idiote OP en follow-up van TS.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')