Zat jij nu net de AH te hypen?quote:
Dit zijn meisjes Gijs....quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat vrouwen betreft is onze C1000 het best hoor:
http://members.lycos.nl/scheffah/hpbimg/Ik-AiM%20KfC.jpg
De rechterMarloes
Lang geleden was datquote:
Zeer zeker.... verwant AH bezoeker !quote:
langs ?quote:
Geeft niks.. ik maakte net een zeldzaam slechte grap Surfer niveau !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nuon
Essent
Zeldzaam slechte tvp
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nuon
Essent
Zeldzaam slechte tvp
Beiden doen? de volle 2 minuten ?quote:
Is goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beiden doen? de volle 2 minuten ?
ik denk dat ik er een hekel aan heb omdat ik er heb gewerktquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeer zeker.... verwant AH bezoeker !
Ik kom er alleen als het echt niet anders kanquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat ik er een hekel aan heb omdat ik er heb gewerkt
AH is echt een slecht bedrijf om voor te werken, althans wel waar ik heb gewerkt
Dat zal best... maar ze hebben goede boodschappen tegen goede prijzen hoor.... maar dat is persoonlijk. Kan me voorstellen dat iemand anders weer op AH poept... vind het zelf een prima winkel... liever daar dan graaien uit dozen of waar ik moet bijbetalen als ik onder de 2 euro pin bv !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat ik er een hekel aan heb omdat ik er heb gewerkt
AH is echt een slecht bedrijf om voor te werken, althans wel waar ik heb gewerkt
Ze hebben mooie winkels en een ruim assortiment.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef Nuongirl het volgende:
Ik kom er alleen als het echt niet anders kan
Zit op mijn werk... te lang gekookte groenten, vieze bloemkool en een doorbakken fipfiletquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
Restjes avondsalade met beetje kip, gebakken aardappeltjes en olijven.
![]()
olijven jatquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
Restjes avondsalade met beetje kip, gebakken aardappeltjes en olijven.
![]()
Eens.... echter als ik kant en klaar koop zijn het stoompakken !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze hebben mooie winkels en een ruim assortiment.
Maar het is duur en het aanbod aan kant-en-klaar is echt slecht van kwaliteit.
Die zag ik ook liggen....zijn die een beetje te eten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
Eens.... echter als ik kant en klaar koop zijn het stoompakken !
Quinny vind ze wel ok... wel velen malen beter dan de lasagnas iigquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die zag ik ook liggen....zijn die een beetje te eten?
Lasagne moet je gewoon ook niet kant en klaar kopen, maar zelf makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Quinny vind ze wel ok... wel velen malen beter dan de lasagnas iigMaar meestal maken we ons eten zelf... ALS we tijd hebben.
Jawel.. beter is nog gewoon zelf koken als je mij vraagtquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die zag ik ook liggen....zijn die een beetje te eten?
Zekers...maar om dat iedere dag te doen...zeker als je in je uppie bent.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:46 schreef Bastard het volgende:
Jawel.. beter is nog gewoon zelf koken als je mij vraagt![]()
Dan heb je ook veel minder zin ...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zekers...maar om dat iedere dag te doen...zeker als je in je uppie bent.
Als ik alleen ben vind ik een pizza Big American wel goed te knagen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is zo waar !! Kan me goed voorstellen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee ik zie die Magneet bij jou op foto's staan
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Magneet en moi hebben elkaar al eens gemeet
Gijs....daar val ik niet van afquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef Bastard het volgende:
Als ik alleen ben vind ik een pizza Big American wel goed te knagen.![]()
Ik heb er na het werk meestal ook weinig zin in.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Chocobo het volgende:
Dat is zo waar !! Kan me goed voorstellen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....daar val ik niet van af
wat is er ineens met jou en afvallen?? en ben je al veel kwijt of niet?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....daar val ik niet van af
Texasquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik alleen ben vind ik een pizza Big American wel goed te knagen.![]()
Ineens, ben toch al sinds augustus bezig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:12 schreef QueenR het volgende:
wat is er ineens met jou en afvallen?? en ben je al veel kwijt of niet?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ineens, ben toch al sinds augustus bezig.
Nu zo'n 10 kg kwijt, en ik wil er nog minimaal 15 kwijt.
Maar ik honger mezelf niet uit, gewoon wat gezonder eten en wat meer sporten. Dan blijft het er ook af.
Ja...ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:18 schreef QueenR het volgende:
hoop dat het lukt! ik wil het zelf ook... maar hou zo van eten
![]()
Mijn stopwoordjequote:
typisch zuiden hequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Mijn stopwoordje
Struikrover
Leuk dat je in mijn fotoboek reageert maar op die van jou zit een slotje
Mooi is dat hequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
of mensen die niet op mijn berichtjes reageren, he bobo ?quote:
ik eet die dingen altijd voordat ik ga werken, superlekker. Dikke bodem en lekker simpelquote:
Huh? Heb je in mijn fotoboek gereageerd??quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
of mensen die niet op mijn berichtjes reageren, he bobo ?
1 januariquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Huh? Heb je in mijn fotoboek gereageerd??
Hij is te lelijk...mag niet van de policy.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef Nuongirl het volgende:
Zoiets vermoedde ik alquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij is te lelijk...mag niet van de policy.
Het was gezellig de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:53 schreef silver-surfer het volgende:
Namens Cho
Over moeite gesproken... had een oud email adres staan vandaar dat ik niet zag dat iemand in mijn fotoboek post. Denk pas dat even aan... nieuw password toegestuurd.... godver denk ik.
Ok,... opnieuw inloggen,..... password weer terugzetten naar oude... inloggen... NOPE... login werkt niet meer.... zeker erg druk op de server ofzo... of een fuckup gemaakt... passmailer maar doen dan... NOPE mail komt niet aan... zou het oude adres nog niet aangepast zijn??
Dramaaaatisch.... !!
Mail nog niet aangekomen??![]()
Er staat opzekers een nieuw adres nu want anders zou het vernieuwde password nooit op mijn gmail account zijn aangekomen. Nog maar eens passmailer doen
Er is al een passmailer-mailtje naar je onderweg. Wacht daarop voordat je opnieuw probeert een password aan te vragen.
Nou dat wordt niet Fokken meer vanavond....
Kan iemand een mod inschakelen
Groet, Sjo
Refresh op gmail.... nopedie komt niet meer..... !!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:09 schreef Bastard het volgende:
Kan surfer dat ook niet doen dan?
lekker rustig dan![]()
Typisch Surfer met zn flauwe grappenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Jij krijgt toch op je falie als ik je tegenkom jongenman!!![]()
Hij heeft het verhaal net zitten vertellen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:13 schreef Bastard het volgende:
Ik snap m trouwens ook totaaaal niet meer![]()
Ik ben even bezig voor hemquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:17 schreef Bastard het volgende:
Oi Cho, anders maak je gewoon een nieuw account joh, kan jou dat nou boeien
Mail ff naar yvonne@fok.nl, of MSN, zelfde adres.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:53 schreef silver-surfer het volgende:
En nog 1
Oude en nieuwe password werken niet meer... opzekers dat FOK! mijn nieuwe password naar het oude email adres heeft gestuurd.... opzekers cache probleem
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Typisch Surfer met zn flauwe grappen
Laat je hem wel smeken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:19 schreef yvonne het volgende:
Mail ff naar yvonne@fok.nl, of MSN, zelfde adres.
Hij heeft je gemailed. En nuon krijgt een likje van Cho...quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mail ff naar yvonne@fok.nl, of MSN, zelfde adres.
Likje terug en kleine moeitequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:24 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hij heeft je gemailed. En nuon krijgt een likje van Cho...
uhuhquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
Met Nuon hebben we weer een donker-blauwe in huis
Dus ik moet Cho namens jou gaan likken?quote:
WTFFF Gijs.....quote:
Ohhhh dat haterige ook meteen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... jij bent ook Hans Teeuwen niet bolle
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dus ik moet Cho namens jou gaan likken?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:19 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
... jij bent ook Hans Teeuwen niet bolle
![]()
geile anime gekostumeerde wijven!quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:30 schreef silver-surfer het volgende:
WTFFF Gijs.....
Op welke sites kom jij![]()
Ik was het net aan het verdringen dat ik donkerblauw benquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:25 schreef Strolie75 het volgende:
Met Nuon hebben we weer een donker-blauwe in huis
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ohhhh dat haterige ook meteen...
Ik hoop dat het nog 2 dagen duurt
Aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
geile anime gekostumeerde wijven!
MMmm ik bwen wal bwezig....quote:
Foto's naar nuongirl@fok.nlquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:39 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
MMmm ik bwen wal bwezig....![]()
Anders had ik wel "Fluffy" geheten iddquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:35 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Je bent toch een klootzak gijs... en dat blijf je altijd... maar dat vind ik heerlijk!!
En wat mag 2 dagen duren? Dat van Cho bedoel je?![]()
Fikkiquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders had ik wel "Fluffy" geheten idd
geef mij die kleur danquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:35 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik was het net aan het verdringen dat ik donkerblauw ben
Nee, dan heeft Joep zijn zin en dat gun ik hem nietquote:
whahahaha hetzelfde dus waarom er niet meer vrouwen in de sportcrew zittenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:46 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Nee, dan heeft Joep zijn zin en dat gun ik hem niet
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:46 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Nee, dan heeft Joep zijn zin en dat gun ik hem niet
Misschien moeten jullie eens wat meer vrouwen in de crew halen, dan stijgen de views misschien eens wat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:47 schreef Magneet het volgende:
whahahaha hetzelfde dus waarom er niet meer vrouwen in de sportcrew zitten
"quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:48 schreef Strolie75 het volgende:
Nuon, pas twee dagen weer aan het posten en al twee Gijsjes geholpen
[afbeelding]
[insert doodsverwensing]quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie eens wat meer vrouwen in de crew halen, dan stijgen de views misschien eens wat.
quote:
Wat een lulquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef yvonne het volgende:
Heb ik die vuile home een ander ww gegeven, weigert ie de beloofde naaktfoto's te sturen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet je wat, we plaatsen voortaan bij reviews van EA-games wel een linkje naar fok.sport.
(kruimels)
Ik zei homequote:
Jij bent toch een 1e wereldoorlog fan...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zei home
MAAR IK BEDOEL HOMO!!
Chocobo
Thanks!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:05 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij bent toch een 1e wereldoorlog fan...
Misschien is het een baard maar deze site met foto's is wel gaaf!!
http://www.network54.com/(...)%28must+see%21%21%29
Wat leuk, ik ken een paar mensen die daar postenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Thanks!!!
Moet je hier eens kijken
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/
Mijn
Liefffffquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:11 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb een kit kat chunky gehad van Surfer![]()
Ik ook, en wij moeten nog koppelen!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:09 schreef ChOas het volgende:
[..]
Wat leuk, ik ken een paar mensen die daar posten
Dat moeten we zeker!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook, en wij moeten nog koppelen!!!
Prima februariquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:16 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat moeten we zeker!
Nog steeds Januari ? Of zullen we het Februari maken ? Ik krijg het nl. nogal druk deze maand...
Mooi forum hoor!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Thanks!!!
Moet je hier eens kijken
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/
Mijn
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:11 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb een kit kat chunky gehad van Surfer![]()
Damn...coole foto's Gijsquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:05 schreef silver-surfer het volgende:
Jij bent toch een 1e wereldoorlog fan...
Misschien is het een baard maar deze site met foto's is wel gaaf!!
http://www.network54.com/(...)%28must+see%21%21%29
Had je last van afkickverschijnselen ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:06 schreef Chocobo het volgende:
Nuon en YvonneThanks.....
![]()
*terugleest*
Ja gaaf he.... vind dat altijd wel mooi van die ouwe foto's.quote:
Die foto's zijn idd gaafquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja gaaf he.... vind dat altijd wel mooi van die ouwe foto's.
Sowieso vind ik geschiedenis heerlijk!!
Ik had nog nooit kleurenfoto's van WW1 gezien...onwerkelijk gewoon hoe "echt" het er opeens uitziet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:31 schreef silver-surfer het volgende:
Ja gaaf he.... vind dat altijd wel mooi van die ouwe foto's.
Sowieso vind ik geschiedenis heerlijk!!
Ja, ik kende ze alquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:21 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Mooi forum hoor!!![]()
Maar waarom ben je trouwens meer in de 1e WO geinteresseerd?
Kende je die foto's al?
Ik zal jou eens angst inboezemen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef Chocobo het volgende:
DEZEEEE gozer heeft echt AANGST... Coole scare tactics !!
http://www.yourdailymedia.com/media/1136317077
Arme ventquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef Chocobo het volgende:
DEZEEEE gozer heeft echt AANGST... Coole scare tactics !!
http://www.yourdailymedia.com/media/1136317077
*lacht*quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens angst inboezemen!
*broek uittrekt*
*wijst*quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zal jou eens angst inboezemen!
*broek uittrekt*
Je bent er weerquote:
En dan bedenk ik me dat t eigenlijk mijn schuld is, omdat ik zei dat ik wat in zijn fb had geschrevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent er weer
Wat een gedoe he Gijs.. kheb het ook eens gehad met dat fotoboek.. kan me herrineren dat ik nog eens wat foto's wilde plaatsen en dat het helemaal in de soep ging
Gijs echt geen idee,... ik pas mijn password aan en hij zegt u bent uitgelogd nu.... niks deed het meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je bent er weer
Wat een gedoe he Gijs.. kheb het ook eens gehad met dat fotoboek.. kan me herrineren dat ik nog eens wat foto's wilde plaatsen en dat het helemaal in de soep ging
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs echt geen idee,... ik pas mijn password aan en hij zegt u bent uitgelogd nu.... niks deed het meerZelf passmailer niet
Yvonne gaf me een ander password en nu kon ik na die change gewoon door fokken zeg maar.....
Hoe is het thuis Gijs? Alles lekker?
Ja ik ken het... heerlijk chaos....quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hectisch thuis Gijs eerlijk gezegd.. lekker maar hectisch.
Werken, die kleine, eten, die kleine, wc, die kleine, hond uitlaten, die kleine, koffie zetten, die kleine..
Je kent het wel
Het is goed gegaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ken het... heerlijk chaos....
Daan is vandaag voor het eerst met Jort naar de creche gegaan... ben benieuwd hoe het gegaan isIk heb die twee ezels vanmorgen gebracht.
NL2 is veel leukerquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
Op Ned.3 is een huilie programma van mensen die in de financiele knoei zitten. En het is, uiteraard, allemaal de schuld van de regering.
Je favo programma is ook op tv " Hart in aktie"quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:41 schreef Strolie75 het volgende:
Op Ned.3 is een huilie programma van mensen die in de financiele knoei zitten. En het is, uiteraard, allemaal de schuld van de regering.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:43 schreef Quinny het volgende:
Je favo programma is ook op tv " Hart in aktie"
Ik voel me oud bij het zien van sommige nieuwslezersquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb nu Ned.1 op....over het NOS journaal...oude beelden...
check!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik kende ze al
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=51
WO1 is een verslaving
En je komt er niet meer vanaf.
je bent ook oudquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:48 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik voel me oud bij het zien van sommige nieuwslezers
Hoi, wie ben jij?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:48 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik voel me oud bij het zien van sommige nieuwslezers
nuonquote:
Waarom krijg ik een man aan de lijn wanneer ik je 06 nummer bel ?quote:
He broekkiequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:49 schreef kepler het volgende:
[..]
je bent ook oudsorry die was te makkelijk
Een man ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:51 schreef ChOas het volgende:
[..]
Waarom krijg ik een man aan de lijn wanneer ik je 06 nummer bel ?
Ahquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:52 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Een man ?
Dat is ws een oud nummer dat je hebt dan
dat nummer dat je hebt is dan ook al drie jaar oudquote:
Zal ik het posten ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:54 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
dat nummer dat je hebt is dan ook al drie jaar oud
Het is mijn nummer niet meerquote:
For a good time, call: +31 (0)6 [xxxxxxxxxxxx]quote:
quote:
Hi! I'm calling on behalve of Mastercard. Congradulations! You have won a cruise!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:57 schreef ChOas het volgende:
For a good time, call: +31 (0)6 xxxxxxxxxx
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hi! I'm calling on behalve of Mastercard. Congradulations! You have won a cruise!
Mooiquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Het is goed gegaan
Jort was alleen een beetje oververmoeid zojuist. Maar ligt nu eindelijk lekker te slapen. Iets wat ik nu ook al bijna doe![]()
Ga toch tegelen man!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:59 schreef -Struikrover- het volgende:
Klaar?
Wanneer ga je weer eens werken?quote:
Te veel gedronken gisteravond ?quote:
Flesje wijn maar.quote:
Wel rustigquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:48 schreef Bastard het volgende:
Whehehehe... maar eigenlijk is het de tofste dag van de werkweek
Gijsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:13 schreef Bastard het volgende:
@Roy.. zon setje heb ik zelf ook ongeveer.. heb geen digitale input. Maar check ff bij de MM .. daar hebben ze vaak wel cheap setjes staan, en sommige hebbn dan wel een optisch ding erop.
Ik heb er toen niet zo opgelet omdat ik snel een setje moest hebben weer.. wel pluspunt van die Philips is de aansluitingen.. hoef je niet bij na te denken
Je hebt een Philips fetisch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs
Naja, ik wel eigenlijk per sé een Philips setMaar als die geen optische ingang hebben is dat wel jammer...
5.1 is voor homo'squote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt een Philips fetisch?Aandelen ook?
Ja jammer inderdaad, ik heb nu geluid gesplitst naar de versterker, dus geen 5.1 ook.. maar ja.
Geen aandelen, wel een fetisch jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je hebt een Philips fetisch?Aandelen ook?
Ja jammer inderdaad, ik heb nu geluid gesplitst naar de versterker, dus geen 5.1 ook.. maar ja.
2x 8 watt Stereoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je uberhaupt surround geluid hebt dan he
Tis draadloos ook te krijgen.. of de draden beetje netjes weg werken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
2x 8 watt StereoGa uit mijn dak Gijs !! Ik trek al die boxen en draden eeeecht niet
Jij gaat ook mensen 's ochtends vroeg lastig vallen ?quote:
Ja dat weet ik. Ik heb interesse in een DD 5.1 / Logic 7 headphone maar die is nog erg duur. Al die boxen in mijn kamer moet ik niet... helemaal geen sub... wat moet ik er mee Gijs !quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tis draadloos ook te krijgen.. of de draden beetje netjes weg werken?
Ik mik op een uur of 1800 als iedereen aan tafel zit thuis.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:27 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Jij gaat ook mensen 's ochtends vroeg lastig vallen ?![]()
Ik hoorde de telefoon en was even boven, dus ik ren naar beneden, lazer ik bijna van de trap afquote:
Ik heb nu 2x50 via mn stereo, maar ik wil wel surround. Of dat in 5.1, DTS, Dolby ProLogic of wat dan ook is interesseert me niet zo heel veel. Ik heb maar een kamer van 16m2quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
2x 8 watt StereoGa uit mijn dak Gijs !! Ik trek al die boxen en draden eeeecht niet
Ja .. je heb big ass subs .. maar ook regular hoor.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik heb interesse in een DD 5.1 / Logic 7 headphone maar die is nog erg duur. Al die boxen in mijn kamer moet ik niet... helemaal geen sub... wat moet ik er mee Gijs !
Weet je wel zeker dat ze dan thuis zijnquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik mik op een uur of 1800 als iedereen aan tafel zit thuis.
Goeiemorgen mevrouw Nuon, heeft U een ogenblikje waarin ik U kan vertellen over onze geweldige aanbieding van blabla *click*quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:30 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik hoorde de telefoon en was even boven, dus ik ren naar beneden, lazer ik bijna van de trap afneem ik de telefoon op, is het zo'n domme muts
Gratis een maand een of andere pillenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goeiemorgen mevrouw Nuon, heeft U een ogenblikje waarin ik U kan vertellen over onze geweldige aanbieding van blabla *click*
Pillen ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:33 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Gratis een maand een of andere pillen
Heb je een cruise gewonnen?quote:
Nee, als die bellen verwijs ik ze gelijk door naar Bastardquote:
Ik noem het liever kritisch.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:45 schreef Bastard het volgende:
Toe maar jongens, toe maar, jullie hadden er allemaal stuk voor stuk ingestonken, dat weet ik zeker. Behalve Strolie, maar die wantrouwd alles wat hij tegen komt.![]()
Gisteren nog hier, tele2quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:30 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik hoorde de telefoon en was even boven, dus ik ren naar beneden, lazer ik bijna van de trap afneem ik de telefoon op, is het zo'n domme muts
Ik ben persoonlijk wel aardig wat keren finaal op mn bek gegaan met mensen vertrouwen.. en daarom laat ik niemand echt dichtbij komen meer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik noem het liever kritisch.In het verleden een aantal keer op mijn bek gegaan door te goed van vertrouwen te zijn. Verder moet je in deze toko over een gezonde dosis wantrouwen beschikken wil je niet voor het karretje van allerlei mensen met verborgen agenda's worden gespannen.
Kweekvijver voor modjes hier de Gijsjes topicsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:15 schreef Nuongirl het volgende:
Mogge Ubercrewlid Magneet
Dat gespuis is geen mod, maar Spoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kweekvijver voor modjes hier de Gijsjes topics
Klinkt vermoeiendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gespuis is geen mod, maar Spot medewerker
Allemaal mannen onder mequote:
Al die moeite voor een paar dozijn viewsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat gespuis is geen mod, maar Spot medewerker
yup maar ik zit nu in de positie dat ik maar een paar posts per maand hoef te doen, is wel relaxedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al die moeite voor een paar dozijn views
We zijn een beetje moe van dat gejojo van je, daaromquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup maar ik zit nu in de positie dat ik maar een paar posts per maand hoef te doen, is wel relaxed
Überjojo!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:27 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
We zijn een beetje moe van dat gejojo van je, daarom
Nu nog dat tagjequote:
Ik zou hem ontslaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:27 schreef Nuongirl het volgende:
We zijn een beetje moe van dat gejojo van je, daarom
quote:
quote:
Ksst aan het werk jijquote:
Die lurkers hier ookquote:
achter de schermin is veiligquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die lurkers hier ook
Ik heb jouw trouwens dus nog NOOIT gezien.. komt dat omdat ik geen sport kijk?
Ik kan nie..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:18 schreef QueenR het volgende:
http://www.omroepbrabant.nl/page.aspx?id=18 hier kan je live luisteren naar omroep brabant. om 12 uur komt iemand van onze dierenambulance vertellen wat er aan de hand is. Degene die kan, luisteren aub.
Het ziet hier alleen zo blauw als we stout zijn.. dus het valt opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:22 schreef jozef444 het volgende:
[..]
achter de schermin is veilig, en ik reageer ook alleen maar omdat nuon me een link gaf
Ik sluit hem weer op, dus we hebben geen last meer van hemquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het ziet hier alleen zo blauw als we stout zijn.. dus het valt op
Ik ben geen modje hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:28 schreef Bastard het volgende:
Ey Nuon.. jij weet dat wel.. geniet ik nou nog ene reputatie met zoveel notes achter mijn naam
Is het zo van " Oh zeg het hem maar " " ja maar.. ja maar .. hij is een bad-ass"
Gijs…accepteer nu maar gewoon de realiteit. Sinds de zwangerschap van Tam ben je een grote softie geworden. En dat is sinds de geboorte van Jasmijn alleen maar erger geworden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:28 schreef Bastard het volgende:
Ey Nuon.. jij weet dat wel.. geniet ik nou nog ene reputatie met zoveel notes achter mijn naam
Is het zo van " Oh zeg het hem maar " " ja maar.. ja maar .. hij is een bad-ass"
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs…accepteer nu maar gewoon de realiteit. Sinds dat de zwangerschap van Tam ben je een grote softie geworden. En dat is sinds de geboorte van Jasmijn alleen maar erger geworden.
Je mag me meemaken als je mij of mn familie komt lastig vallenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs…accepteer nu maar gewoon de realiteit. Sinds dat de zwangerschap van Tam ben je een grote softie geworden. En dat is sinds de geboorte van Jasmijn alleen maar erger geworden.
Gijs...dat zou ik toch nooit durven doen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:41 schreef Bastard het volgende:
Je mag me meemaken als je mij of mn familie komt lastig vallen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:41 schreef -Struikrover- het volgende:
Xbox 360 krijgt een externe HD-DVD speler
Ah ik vind mezelf ook geen softie geworden hoor.. eerlijk niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...dat zou ik toch nooit durven doen.
Ik heb natuurlijk zelf geen kinderen Gijs, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:44 schreef Bastard het volgende:
Ah ik vind mezelf ook geen softie geworden hoor.. eerlijk niet.
Ben teder van nature, en ben wat meer in contact met mijn vrouwelijke gevoelens.. die mag ik ook laten zien
En zon kleine doet je gewoon beseffen dat er helemaal niks anders belangrijker is dan je eigen geluk en gezondheid en dat van je gezin.. niks is belangrijker.
Ja ik weet het, klinkt cliche, en het is een walgelijke zin.. maar hoe moet je een gevoel uitdrukken huhquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk zelf geen kinderen Gijs, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Gijsquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:36 schreef mr_Brown het volgende:
oh ja.....heb ik al gezegd dat ik vrij ben vandaag
werk ze jongens
Ah je werkt vaak genoeg savonds.. gun het je welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:36 schreef mr_Brown het volgende:
werk ze jongens
ik ben volgende week ook nog vrij, daarna moet ik weer aan de gangquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:36 schreef mr_Brown het volgende:
werk ze jongens
Testosteronquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je mag me meemaken als je mij of mn familie komt lastig vallen
Nu weten we wel dat je terug bent.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:19 schreef Nuongirl het volgende:
back
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nu weten we wel dat je terug bent.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Actieve meidquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
een uurtje wil ik wel wachtenquote:
Ben benieuwd naar het resultaat gijs... vind de tegels die je gebruikt erg mooi!quote:
De tering.... vol op m'n monitor he...quote:
Klootzakquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:36 schreef mr_Brown het volgende:
werk ze jongens
Kan snel he zo'n badkamerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar het resultaat gijs... vind de tegels die je gebruikt erg mooi!![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:09 schreef Nuongirl het volgende:
Back
alleen zegt om strollie te irriteren
JAquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
De tering.... vol op m'n monitor he...![]()
Ja,...quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Allemaal leuke dingen dus in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,...Laatste avonddienst
Heerlijk weekend met de vrouw en kids straks,.. filmpje kijken... (wil een enge huren... zit aan Amityville horror te denken. Beetje gamen,.... neuken als dat kan en lekker drinken en spelen met de kids !
Ben moe
*zzzzzip*quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:12 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Allemaal leuke dingen dus in het vooruitzicht
* Nuongirlop voorhoofdje moeie bobo geeft
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]Ik zal je eens wat schitterends geven !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Heb je dr weer zin in vandaag Gijs?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat schitterends geven !![]()
Nou valt wel mee..... zit al 3 dagen thuis met die ventjes.... mama werkt... DRUUUK maar erg gezellig... respect voor Quinny,.. zit al wat langer thuis met die monstertjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je dr weer zin in vandaag Gijs?
Kan me er iets bij voorstellen inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou valt wel mee..... zit al 3 dagen thuis met die ventjes.... mama werkt... DRUUUK maar erg gezellig... respect voor Quinny,.. zit al wat langer thuis met die monstertjes![]()
Je begint gewoon moe aan je avonddienst zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |