Zat jij nu net de AH te hypen?quote:
Dit zijn meisjes Gijs....quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat vrouwen betreft is onze C1000 het best hoor:
http://members.lycos.nl/scheffah/hpbimg/Ik-AiM%20KfC.jpg
De rechterMarloes
Lang geleden was datquote:
Zeer zeker.... verwant AH bezoeker !quote:
langs ?quote:
Geeft niks.. ik maakte net een zeldzaam slechte grap Surfer niveau !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nuon
Essent
Zeldzaam slechte tvp
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nuon
Essent
Zeldzaam slechte tvp
Beiden doen? de volle 2 minuten ?quote:
Is goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beiden doen? de volle 2 minuten ?
ik denk dat ik er een hekel aan heb omdat ik er heb gewerktquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeer zeker.... verwant AH bezoeker !
Ik kom er alleen als het echt niet anders kanquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat ik er een hekel aan heb omdat ik er heb gewerkt
AH is echt een slecht bedrijf om voor te werken, althans wel waar ik heb gewerkt
Dat zal best... maar ze hebben goede boodschappen tegen goede prijzen hoor.... maar dat is persoonlijk. Kan me voorstellen dat iemand anders weer op AH poept... vind het zelf een prima winkel... liever daar dan graaien uit dozen of waar ik moet bijbetalen als ik onder de 2 euro pin bv !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat ik er een hekel aan heb omdat ik er heb gewerkt
AH is echt een slecht bedrijf om voor te werken, althans wel waar ik heb gewerkt
Ze hebben mooie winkels en een ruim assortiment.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef Nuongirl het volgende:
Ik kom er alleen als het echt niet anders kan
Zit op mijn werk... te lang gekookte groenten, vieze bloemkool en een doorbakken fipfiletquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
Restjes avondsalade met beetje kip, gebakken aardappeltjes en olijven.
![]()
olijven jatquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
Restjes avondsalade met beetje kip, gebakken aardappeltjes en olijven.
![]()
Eens.... echter als ik kant en klaar koop zijn het stoompakken !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze hebben mooie winkels en een ruim assortiment.
Maar het is duur en het aanbod aan kant-en-klaar is echt slecht van kwaliteit.
Die zag ik ook liggen....zijn die een beetje te eten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
Eens.... echter als ik kant en klaar koop zijn het stoompakken !
Quinny vind ze wel ok... wel velen malen beter dan de lasagnas iigquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die zag ik ook liggen....zijn die een beetje te eten?
Lasagne moet je gewoon ook niet kant en klaar kopen, maar zelf makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Quinny vind ze wel ok... wel velen malen beter dan de lasagnas iigMaar meestal maken we ons eten zelf... ALS we tijd hebben.
Jawel.. beter is nog gewoon zelf koken als je mij vraagtquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die zag ik ook liggen....zijn die een beetje te eten?
Zekers...maar om dat iedere dag te doen...zeker als je in je uppie bent.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:46 schreef Bastard het volgende:
Jawel.. beter is nog gewoon zelf koken als je mij vraagt![]()
Dan heb je ook veel minder zin ...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zekers...maar om dat iedere dag te doen...zeker als je in je uppie bent.
Als ik alleen ben vind ik een pizza Big American wel goed te knagen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is zo waar !! Kan me goed voorstellen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hee ik zie die Magneet bij jou op foto's staan
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Magneet en moi hebben elkaar al eens gemeet
Gijs....daar val ik niet van afquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef Bastard het volgende:
Als ik alleen ben vind ik een pizza Big American wel goed te knagen.![]()
Ik heb er na het werk meestal ook weinig zin in.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Chocobo het volgende:
Dat is zo waar !! Kan me goed voorstellen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....daar val ik niet van af
wat is er ineens met jou en afvallen?? en ben je al veel kwijt of niet?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs....daar val ik niet van af
Texasquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik alleen ben vind ik een pizza Big American wel goed te knagen.![]()
Ineens, ben toch al sinds augustus bezig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:12 schreef QueenR het volgende:
wat is er ineens met jou en afvallen?? en ben je al veel kwijt of niet?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ineens, ben toch al sinds augustus bezig.
Nu zo'n 10 kg kwijt, en ik wil er nog minimaal 15 kwijt.
Maar ik honger mezelf niet uit, gewoon wat gezonder eten en wat meer sporten. Dan blijft het er ook af.
Ja...ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:18 schreef QueenR het volgende:
hoop dat het lukt! ik wil het zelf ook... maar hou zo van eten
![]()
Mijn stopwoordjequote:
typisch zuiden hequote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Mijn stopwoordje
Struikrover
Leuk dat je in mijn fotoboek reageert maar op die van jou zit een slotje
Forum Opties | |
---|---|