Zat jij nu net de AH te hypen?quote:
Dit zijn meisjes Gijs....quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat vrouwen betreft is onze C1000 het best hoor:
http://members.lycos.nl/scheffah/hpbimg/Ik-AiM%20KfC.jpg
De rechterMarloes
Lang geleden was datquote:
Zeer zeker.... verwant AH bezoeker !quote:
langs ?quote:
Geeft niks.. ik maakte net een zeldzaam slechte grap Surfer niveau !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nuon
Essent
Zeldzaam slechte tvp
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nuon
Essent
Zeldzaam slechte tvp
Beiden doen? de volle 2 minuten ?quote:
Is goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Beiden doen? de volle 2 minuten ?
ik denk dat ik er een hekel aan heb omdat ik er heb gewerktquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zeer zeker.... verwant AH bezoeker !
Ik kom er alleen als het echt niet anders kanquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat ik er een hekel aan heb omdat ik er heb gewerkt
AH is echt een slecht bedrijf om voor te werken, althans wel waar ik heb gewerkt
Dat zal best... maar ze hebben goede boodschappen tegen goede prijzen hoor.... maar dat is persoonlijk. Kan me voorstellen dat iemand anders weer op AH poept... vind het zelf een prima winkel... liever daar dan graaien uit dozen of waar ik moet bijbetalen als ik onder de 2 euro pin bv !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk dat ik er een hekel aan heb omdat ik er heb gewerkt
AH is echt een slecht bedrijf om voor te werken, althans wel waar ik heb gewerkt
Ze hebben mooie winkels en een ruim assortiment.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:40 schreef Nuongirl het volgende:
Ik kom er alleen als het echt niet anders kan
Zit op mijn werk... te lang gekookte groenten, vieze bloemkool en een doorbakken fipfiletquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
Restjes avondsalade met beetje kip, gebakken aardappeltjes en olijven.
![]()
olijven jatquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
Restjes avondsalade met beetje kip, gebakken aardappeltjes en olijven.
![]()
Eens.... echter als ik kant en klaar koop zijn het stoompakken !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze hebben mooie winkels en een ruim assortiment.
Maar het is duur en het aanbod aan kant-en-klaar is echt slecht van kwaliteit.
Die zag ik ook liggen....zijn die een beetje te eten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Chocobo het volgende:
Eens.... echter als ik kant en klaar koop zijn het stoompakken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |